darkmajesty
Kamp I
Ynt: 2008 Grand Vitara Dizel
günümüzde motorun çok yüksek olmasıyla yakıtın çok yüksek olması arasında doğru orantı yok. araç aynı kasa ise yüksek motor araç çabuk toparlaycağı için daha az yakacaktır.
bunun en güzel örneği 1,6 jlx ile 2,0 birbirne yakın oranda yakmasıdır.
ki yine amerikan suzuki sitelerine bakarsanız, 2,0cc ile 3,2 cc yakıtı biribirine çok yakındır. buradaki önemli fark yakıtın ucuz olması değildir. alınan yıllık vergidir.
sitemizin land rover sayfalarına girerseniz 3,9 cc ile 2,5 cc arasında tercih 3,9 yönündedir. bu hem yakıt hem güç, birliktedir.
dediğim gibi tek dezavantaj yıllık vergidir. yoksa yüksek motor yüksek derecede yakmaz.
parça konusuna gelince fiyat farkı subap sayısıyla orantılıdır. çünkü valv sayısı ile birlikte diğer parçalarda artacaktır. ancak motor gücü farklı subap saysı aynı ise parça açaısıdan iki grup arasında ''anlamlı'' fark yoktur(bu görüş yakın bir arkadaşımın kullandığı BMW'de denenmiştir).
tabiki kimse benim yoğurdum ekşi demez ve demeyecektir.
tiguan için;
araç yeni nesil motor(2,0 TDI) beniznlisi(1,4). aracın benzinli motorunun yakıtı suzuki dizelle aynı, fakat küçük bir ayrıntı 1,9 ile 1,4(1360cc) arasında ciddi bir vergi farkı var.
diğerdurum hızlanmalar anlamlı derecede farklı.
ama suzukiyi tiguandan ayıran en özemli husus arazi kabiliyeti farkı.sadece bu durum için suzuki tercih edilir. ancak neden daha iyisini yapmasın...değilmi?
günümüzde motorun çok yüksek olmasıyla yakıtın çok yüksek olması arasında doğru orantı yok. araç aynı kasa ise yüksek motor araç çabuk toparlaycağı için daha az yakacaktır.
bunun en güzel örneği 1,6 jlx ile 2,0 birbirne yakın oranda yakmasıdır.
ki yine amerikan suzuki sitelerine bakarsanız, 2,0cc ile 3,2 cc yakıtı biribirine çok yakındır. buradaki önemli fark yakıtın ucuz olması değildir. alınan yıllık vergidir.
sitemizin land rover sayfalarına girerseniz 3,9 cc ile 2,5 cc arasında tercih 3,9 yönündedir. bu hem yakıt hem güç, birliktedir.
dediğim gibi tek dezavantaj yıllık vergidir. yoksa yüksek motor yüksek derecede yakmaz.
parça konusuna gelince fiyat farkı subap sayısıyla orantılıdır. çünkü valv sayısı ile birlikte diğer parçalarda artacaktır. ancak motor gücü farklı subap saysı aynı ise parça açaısıdan iki grup arasında ''anlamlı'' fark yoktur(bu görüş yakın bir arkadaşımın kullandığı BMW'de denenmiştir).
tabiki kimse benim yoğurdum ekşi demez ve demeyecektir.
tiguan için;
araç yeni nesil motor(2,0 TDI) beniznlisi(1,4). aracın benzinli motorunun yakıtı suzuki dizelle aynı, fakat küçük bir ayrıntı 1,9 ile 1,4(1360cc) arasında ciddi bir vergi farkı var.
diğerdurum hızlanmalar anlamlı derecede farklı.
ama suzukiyi tiguandan ayıran en özemli husus arazi kabiliyeti farkı.sadece bu durum için suzuki tercih edilir. ancak neden daha iyisini yapmasın...değilmi?