2000 Model 4.7 V8 Grandcherokee Mi Aldım Sonunda..

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan erolkan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 262
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 120,844
Ynt: 2000 Model 4.7 V8 Grandcherokee Mi Aldım Sonunda..

bir tür chrysler tasarım hatası.

adamı arabadan soğutup yenisini almaya motive etme mühendisliği tasarımı sanırım hata değil :D neyse çözümü varmış en azından..
 

Etiketler
Ynt: 2000 Model 4.7 V8 Grandcherokee Mi Aldım Sonunda..

KLL' Alıntı:
o arıza kodları çıkıyorsa sizin klima sisteminizde elektrikli hava ayar kapakları arızalanmış yad akırılmış demektir. bu o araçlarda kroniktir. alırken dikkat edilmesi gereken normalde tamiri için tüm göğüs ve altındakileri sökmeye mecbur bırakan bir tür chrysler tasarım hatası. bunun tamiri sökülmeden mümkün. yolcu tarafından orta ksımın alt kapakları sökülüyor osnrada krıılan kapaklar sağ sol birbirine sabitleniyor bölgesel klima iptal oluyor ancak iki tarafta doğru şekilde üflüyor .bunlar için kitler satıyorlar. hatta yetkili servis için bile verilen tamir talimatı bu şekildeymiş. arakdaşımla konuşmuştum zamanında..

https://www.youtube.com/watch?v=8Pkw-bPSQCw

buyrun izleyin.
Video için teşekkurler.
Aracı ilk aldıgım zaman zaten bu klıperler kırıktı.Onları videodakıne benzer şekılde onardık..
Bu kadar kısa sürede tekrar kırılacagını zannetmıyorum...Ama yınede başka sorun bulamazsak orayada bı bakalım...
 

Ynt: 2000 Model 4.7 V8 Grandcherokee Mi Aldım Sonunda..

Sorunu bulduk gibi. Radyatörün büyük fanının iç tarafında ufak bi fan daha var. O çalışmıyor. Usta büyük ihtimalle klimanın fanı dedi. Söktürüp bakıtacagım musit bi zamanda artık...

Xperia Z
 

Ynt: 2000 Model 4.7 V8 Grandcherokee Mi Aldım Sonunda..

Sıkıntı fanın girişindeki sokette çıktı,fan çalışıyor. Geniş bi zamanda sokete bi iyilik yapacagız artık

Xperia Z
 

Ynt: 2000 Model 4.7 V8 Grandcherokee Mi Aldım Sonunda..

Evet fanın soketinin içindeki kablolardan biri erimiş. Onu değiştirdik. Şimdi klima gayet iyi soğutuyor ve aracın hararet ibresi aynı yolda daha önce klima kapalıyken 125 dereceye gelirken şimdi klima açıkken 110 dereceyi geçmedi bile...

Xperia Z
 



Ynt: 2000 Model 4.7 V8 Grandcherokee Mi Aldım Sonunda..

Şimdi sırada daha önce derede kaldıgımda eğrildiğini düşündüğüm ön diskleri değiştirecegim..
Eğri oldugunu düşünmeme sebeb fren yaptıgım zaman araçta,direksiyonda titreme oluyor..Diskleri daha önce almıştım. Balataları aracı aldıgımda değiştirince diskleri balatalar bitince değiştireyim dedim. Yeni disklerle eski balatayı mı kullansam yoksa eskilerin bitmesini bekleyip yeni balatayşamı taksam diskleri?

Xperia Z
 

Ynt: 2000 Model 4.7 V8 Grandcherokee Mi Aldım Sonunda..

Diskler değişince balatalar da değişiyor benim bildiğim. Aynı sorun bendede var servis balatalar biraz daha gitsin sonra diskleri söker bakarız taşlama kurtarırsa taşlarız balataları da değiştirir iz dedi.
 

Ynt: 2000 Model 4.7 V8 Grandcherokee Mi Aldım Sonunda..

Ben yakın zamanda ön fren disklerini tornalattım ve balataları değiştirdim. Bu sefer tornayla kurtardım lakin bir dahaki sefere yeni diskler şart oldu. Balata olarak ACdelco aldım. Balataları,diskleri tornalattığım yerde taktırdım. Toplam maliyet i 150 TL oldu. Servislerde 250-300 TL'den aşağı yapmıyorlar,bilginize.
 

Ynt: 2000 Model 4.7 V8 Grandcherokee Mi Aldım Sonunda..

Benimki tornayla kurtarmayck gibiydi. O yüzden önceden bi takım alıp bi kenara koymuştum. Balata konusunda biraz kararsızım. Seramik balatamı yoksa eski kullandıgım balatalardanmı alayom diye. Ama şimdilik önceliğim biraz ekonomik olanı. Malum sitede ön ve arka blistein balata 240 tl. Olmadı burada sanayidenmi alıp geçsem diyorum.

Xperia Z
 

Ynt: 2000 Model 4.7 V8 Grandcherokee Mi Aldım Sonunda..

Bütçe yeterli ise seramik tabi,parasının hakkını veriyor en nihayetinde. Bir de balata ve diskin her zaman beraber değiştirilir.
 



Ynt: 2000 Model 4.7 V8 Grandcherokee Mi Aldım Sonunda..

Ben şimdiye kadar hiç disk değiştirmedim genelde torna ile hallediyorlar.
Ama herhangi bir sebeple hazır disk değişiyorsa eski balataları yeni diskin şeklini bozsunlar diye elde tutmak mantıklı gelmedi bana, tabi biraz da üzerlerindeki şekil bozukluğunun miktarına bağlı, gözle görülmez gerçi...
 

Ynt: 2000 Model 4.7 V8 Grandcherokee Mi Aldım Sonunda..

disk değiştiği zaman yeni balata mecburidir

nedeni eski balatanızın içine batmış toz ve kum tanecikleri yeni diskinizin daha hızlı aşınmasına ve balatanın zemini yeni diskinize uyumlu olmayacağı için yıpranmaya payından değişmesi gereklidir
 

Ynt: 2000 Model 4.7 V8 Grandcherokee Mi Aldım Sonunda..

Bugün aracımın ön disklerini ve balatalarını(ferodo) değiştirdim..
Balatalar 155 tl
Disk değişimi 80 tl
Diskleri daha önce almıştım takımı 200tl..
b1896bd7a30e887ee9447b5026658486.jpg
5debfd73feb0a91da691725f5afdba8a.jpg
17592dbec7d1fe8789f19b758da59ebe.jpg
a67a9f2a5b3008823c5ca6d0f79bf0b8.jpg


Xperia Z
 






Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,748
Mesajlar
1,523,104
Kayıtlı Üye Sayımız
166,564
Kaydolan Son Üyemiz
dijitalarsiv

SON KONULAR



Geri
Üst