Evet yukardaki araç tarafımdan fotoşop yapılmıtır. Photoshop hikayesi ise şimdi anlatacağım şekilde başladı.. Yurt dışındaki bir şantiyede kullandığım 1999 model 4x4 doç aracım vardı, ancak standart halde arazide istenilen verimi alamadım. Sonra arazide daha verimli şartlarda çalışacağını düşündüğüm kısa şaseli unimog almayı düşündüm ve unimogların çoğu askeriyeden çıkma olduğu için yurt dışına götürülemeyeceğini öğrendim. ve bu aracı önce daha verimli kullanmak amacıyla unimog şasesi kullanarak revize etmek ve daha ağır şartlarda jeneratör su tankeri vs ağır römorkları arazi ortamında çekmeyi düşünmüştüm ama buna zaman bulamadım ve şantiyeden emekliye ayırdım sonra Türkiyeye getirdim. Türkiyede 6 ay kadar hiç çalışmadan yattı. O yatarken bende Unimog şasesi üzerine kupasını yerleştirerek hobi amaçlı arazi aracı yapmayı düşündüm ve bunun üstünde Photoshop çalışması yaptım ancak sürekli yurt dışında olmam nedeniyle zaman yoktu ve nihayetinde istemeyerekte olsa bu aracı satmıştım. araç tamamen aldığım halinde geri satıldı. Arkada kalan ise photoshop çalışmaları oldu. Aracın yandan ve arkadan görüntüsününde Phoshopları vardı ama kimbilir nerdedir. Bu resimdeki gibi bir araç toplamak isteyen varsa proje aşamasında kendi fikirlerimi aktarabilirim. Saygılarımla
Bayram bey selamlar. ben bu şekilde bir araç yapmayı planlıyorum. eğer resimleri bizimleri ve bilgileri bizimle paylaşırsanız banada yol göstermiş olursunuz. teşekkürler
Bayram bey selamlar. ben bu şekilde bir araç yapmayı planlıyorum. eğer resimleri bizimleri ve bilgileri bizimle paylaşırsanız banada yol göstermiş olursunuz. teşekkürler
Oğuz Bey, selamlar. Tabiki yapmış olduğum planları ve resimleri size memnuniyet ile iletirim. İsterseniz özelden isterseniz burdan paylaşabilirim. Benim yapmış olduğum tasarımlar Unimog 404 şasesi difransiyelleri yayları ve arazi şanzumanı aynen muhafaza edilerek doçta kullanılan 3500 devirli 4 silindirli 4000cc perkins motor ile çift kabin kupa ve kasa havuzunu Mog şasesine aktarmaktı. Ancak ikinci bir seçenek ise Doç şasesini ve arazi şanzumanını muhafaza ederek sadece mog diferansiyellerini doça aktarmaktı. İkinci seçenekte araç makaslı oluyor. Ancak birinci seçenekteki Unimog şasesi ile yapılan plandaki en büyük avantaj Unimog şasesinin burulması yani esnekliği.