ya bu arac cıkıcakmı dıe mrak etmeye beşladım : hudev kardeşim resimleri gordukce ıyı olacakmış gibi geliyor ama ne kadar masraf yapılıp olacak keşke satıp yenisinimi alsaydın dye düşünmeye başladım : zaman uzadıkca üzülüyormuyum ne . içimden boyle geldi şimdi . ???
baran bey selam.bazı elimizde olmayan maddi engellerin çıkmasından dolayı bakım işlemi biraz ağır ilerlemek zorunda kaldık.araç boyama aşamasına geldi.belkide boyanmışta olabilir.en son iki gün önce gittiğimde araç lifte idi altı boya için temizleniyordu.bu hafta aracın yanına gideceğim.sizinle tekrar işlemleri paylaşacağım.şimdilik hoşçakalın.
şimdi anladım beklıyoruz resim ve paylaşımları ihşallah herşey gonlunuzce olur.inanın çok guzel olur ama ben tedirgin olmuştum fazla ilerleme olmuyor dıye ama gonlum ve ıyı dıleklerım hep sizlerle .... ve cesaretinizi tebrik eder kutlarım.
dostlar .daha önce bahsi geçmişti.vergi memurları evi bastı diye.geçen ay kokusu çıktı.allahtan vergi barışımıymış neymiş ondan yararlandıkta küllenmekten yırttık ama ne kadar da yırtsak baya bir dokundurdu yani hiç beklemediğimiz bir harcama oldu ???. yavaş yavaş yeniden vitaramızın yanına uğrar olduk
sayın itfaiyeci merhaba.ön kaput değişmedi.çünkü hiç bir bozulma yoktu.ön çamurlukları değiştirdim alt bağlandıları çürüktü onun için ikisini 140 tl ye yenisini aldım.ön camı çıkarma esnasında kırdım.yenisini 130 tl ye aldım. diğer masraflar daha önceden yazıldı.
Binlerce kmlik halen süren gezimde bile gözüm hudevin üzerinde : seni izliyoruz hudev !! herşeye rağmen ama korkarım ki sende bu gezimde çektiğim 5 bin civarındaki resimleri görünce vitara ile düşeceksin yollara artık..
herkeze selamlar.arkadaşlar yeni çalışmaların fotolarını yayınlıyorum.biraz geç olsada.
ben elektrik tesisatını tekrar döşemeye başlarken,bir taraftanda boya ve tamir sonsarı pütür atıldı tabanın aıltına ve üstüne daha sonra iç kısma izolasyon amaçlı ziftli kağıt tabir edilen kaplama yapıldı[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]
daha sonraki işlemlerden biride kapı kilitleri ve cam krikokolarının takılması oldu.kusuma bakmayın yanlışlıkla resimleri silmişim.ayrıntıları yayınlayamıyorum.ardından camların yerleştirilmesi oldu.en çok zorluk çıkartan,sökme esnasında olduğu gibi arka camların takılması oldu.arka kapılardaki camların arasındaki ara çıta takılmadan önce küçük cam takıldıktan sonra mutlaka büyük olan camda takılması gerek.daha sonra ara çıtada dikkatlice iki camın arasına montajlandı.[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]
bu arada bir günlüğüne motor ustasında motor ve şanzıman yerine takıldı.daha sonra tekrar tesisat çekme işlemine devam ettim.daha önceden cd kalemiyle yaptığım eşleştirme işaretleme yöntemi bana büyük rahatlık sağladı.yalnız daha önce de boşta olan soketler merak konusu oldu ne işe yaradığını bilemediğim soketler hakkında bilgisi olan varsa paylaşsın.kalorifer tesisatınıda yerine montajladıktan sonra dikkatlice hava sirkülasyon kanallarını da dikkatlice yerine taktım.kabloların ve hava kanallarını sık sık sabitledim.ki daha sonra istenmeyen sesler oluşmasın.[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]
neyseki torpidoyu en sonunda elimize almak kısmet oldu.torpidoyuda dikkatlice yerine taktıktan sonra son bir kontrol yaptım.erhangi bir yanlış bağlama veya eksik bırakılan yer varmı diye.[attachment=1][attachment=2][attachment=3]tekrar motor ustasına götürüp çalıştırılacak.
arkadaşlar şimdilik bu kadar . daha sonra kaldığım yerden devam edeceğim.şimdilik hoşçakalın.
tekrar merhaba. motor ustasına çekilen araç son montajı yapıldı ve araç uzun süreden sonra ilk defa çalıştırıldı.neyseki erhangi bir sorun çıkmadı.sadece araç ilk denemede çalışmadı .sebebi ise gösterge saatinin iki soketi takılmadığı için çalışmamış. başka bir sorun gözükmedi .ilk denemeyi yola çıkarak usta yaptı.[attachment=1][attachment=2][attachment=3]