Suzuki Jimny 2010 Proje

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Pschiptuning Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 236
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 77,040
Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje


Selamlar. Çok doğru % 100 katılıyorum.
 

Etiketler
Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

serkan35' Alıntı:
çok güzel görünüyor kazasız belasız kullanın,bişey sormak istiyorum siteye yorum yazmaya devam ediyorsanız eğer bu yükseklikte kaç km hıza çıkıyorsunuz?

Serkan bey . Üzerindeki lastikler ile 100-110 kmh hıza ulaştım. Araç üzerindeiki lift kit Çok araştırıp aldığım vede % 110 memnn kaldığuım bir kit. Standarttan daha komforlu ve güvenli şu an. Bu lastikleri sadece asfaltta kullanıyorum . 30-9.5-15. lastiklerimiz de mevcut .
 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje


Çok güzel bir rakam 100-110 zaten standartınında güvenli sürüşü 110 maxımum bence,paylaşım için çok teşekkürler,
 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

serkan35' Alıntı:
Çok güzel bir rakam 100-110 zaten standartınında güvenli sürüşü 110 maxımum bence,paylaşım için çok teşekkürler,

Jimny de km saati 55 i gösterirken Dİğer aracımız fiorino da yan yana giderken fiorino nun kadranı 75 km civarında idi.

dolayısı ile 100 km jimny kadranı yaklaşık 125-130 gibi sürat yapıyor demektir.
 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

Pschiptuning' Alıntı:
Jimny de km saati 55 i gösterirken Dİğer aracımız fiorino da yan yana giderken fiorino nun kadranı 75 km civarında idi.

dolayısı ile 100 km jimny kadranı yaklaşık 125-130 gibi sürat yapıyor demektir.
Benim lastikler 215/75/15 sanırım %7 gibi yavaş gösteriyor,sizin bayaa bi farklı araç ama benim arabanın o hızlarda gitçeiğini sanmam(güvenli gitçeğini)
 



Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

araç hakikatten çok tatlı olmuş akide şekeri gibi ehuehueehuehu ;D ...
hem caddeci hem off roadcı olduğum için ;D iki tarafıda haklı buluyorum caddedeki tork ile arazideki tork farklıdır !!! caddede 5500-6500 devirde tork istenilir arazide 1500-2500 devirde ...

yani ara şanzıman ve dişliler bu gücü en düşük devirde almamızı sağlıyorlar ... ve gaza bastığımızda bu çekiş gücü motorun çalışma devrine göre 2.5-3 katına kadar katlanıyor ...
aracın vites oranları motor gücüne göre belirlenir ve aracın kullanılma amacına en uygun dişli oranları tercih edilir ...
arazide kimisi uçar lastikleri yerden keser , kimisi karınca yürüyüşü yapar yeri gelir karınca yürüşü yapan batar , yeri gelir uçan aks kırar ... off roadda tercih ve zevk meselesidir ... 68hp defenderdansa 225 hp zj'yi tercih ederim ...
 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje


Tamda başka bir başlıkta bu konuyu konuşuyorduk. Büyük lastikler çekiş kaybı yarattımı diyeceğim ama siz başka bir çok şey eklediniz. Arkadaşlar 215/75/15 lastikle bile yokuşlarda çok güç kaybettiklerini söylüyorlar. Ayna mahruti oranlarını değiştirmekten bahsediyorlar. Jimny'de çok iddialı bir proje yaptığınıza göre fikrinizi öğrenmek isteriz, nedir çekiş kaybı veya kazançları? Kitinizin marka ve ücret bilgisini paylaşır mısınız? Direksiyon darbe emici de almışsınız gibi görünüyor.
 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje


bu forumda da olan bir arkadaşımızın jimny sini daha yaptık 4000 devirden sonra aşşağıyadüşen tork eğrisi sabit tutuldu . Görmek isteyen ve araca binmek isteyen jimny ci arkadaşlarım war ise buyursunlar gelsinler. Standart jimny den şu an daha iyi yürüyor diyebilirim .. En büyük etken headers ve üzerindeki Ecu tuning uygulamaı .

Süspansiyon kiti içerisinde axle truss dan direksiyon amortisörüne kadar hepsi mevcut . 3400 sterlini buldu bana maliyeti
 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

serkan35' Alıntı:
Benim lastikler 215/75/15 sanırım %7 gibi yavaş gösteriyor,sizin bayaa bi farklı araç ama benim arabanın o hızlarda gitçeiğini sanmam(güvenli gitçeğini)

Zmanınız war ise buyurun gelin . bi tur atalım beraber. Hem yol tutuşunu hem de nasıl çevirebiliyor standart şanzıman ile görelim
 



Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje


Şuna kesinlikle inanın ayna mahruti değiştireceğime mekanik olarak motor çıkışı alıcağım güç değiştirilen aktarmadan daha faydalı olucaktır. zaten 1 L de canavar gibi tırmanıyor daha neyi ufaltıcam da şanzıman oranını deiştiricem
 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

Araç 10 numara olmuş.
Daha yeni olduğundan yakıt bilgisi yoktur. Ama bir ölçüm yaptığınızda eskisiyle kıyaslarsanız sevinirim.
 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

cagman' Alıntı:
Araç 10 numara olmuş.
Daha yeni olduğundan yakıt bilgisi yoktur. Ama bir ölçüm yaptığınızda eskisiyle kıyaslarsanız sevinirim.

tbki. <Elimden geldiğince yazmaya çalışırım. En kısa zamanda size sadece Şehir içi total 1 depo ile bilgi verebilirim. 3 saat evvel Arb tamponumuzu aldım. Yarın onu takıcam . Bu şekli+ tampon + vinç ile cumartesi kantara da sokucam aracı ki artı kilo ne almışız onu da görelim. Şu an totalde 1100 km oldu yaptığım.
 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

Aracınız cok başarılı olmuş elinize saglık en kısa zamanda ziyaretinize gelicem bu gün Jımnısine uygulama yapılan arkadaşla beraberdik arac cok güzel olmuş
 



Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

Pschiptuning' Alıntı:
Zmanınız war ise buyurun gelin . bi tur atalım beraber. Hem yol tutuşunu hem de nasıl çevirebiliyor standart şanzıman ile görelim
İzmirde olsaydınız kesinlikle gelirdim çok güzel görünüyo araç ve sırf seyretmeye gelirdim,ama İstanbul şuan imkansız yinede nazik teklifiniz için çok teşekkürler,
 

SON KONULAR - FORUM