Suzuki Jimny 2010 Proje

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Pschiptuning Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 236
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 76,050
Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

Pschiptuning' Alıntı:
bu forumda da olan bir arkadaşımızın jimny sini daha yaptık 4000 devirden sonra aşşağıyadüşen tork eğrisi sabit tutuldu . Görmek isteyen ve araca binmek isteyen jimny ci arkadaşlarım war ise buyursunlar gelsinler. Standart jimny den şu an daha iyi yürüyor diyebilirim .. En büyük etken headers ve üzerindeki Ecu tuning uygulamaı .

Süspansiyon kiti içerisinde axle truss dan direksiyon amortisörüne kadar hepsi mevcut . 3400 sterlini buldu bana maliyeti

Kesinlikle geleceğim, bu canavarı görmeden rahat edemeyeceğim.
 

Etiketler
Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

Herkese merhaba. Bir kaç gün önce Barbaros bey'in yanına gittim ve Suzuki jimny'me chip tuning yaptırdım. Şunu söylememde fayda var. Kendisi işinin uzmanı biri ve ben oradayken yurt dışındaki 4x4 sitelerine devamlı bilgi ve program veriyordu. Kendisinin yanına gelip, yardım isteyenleri saymıyorum.1 saatlik işim, araya giren ve internet üzerinden yapılan programlar nedeniyle neredeyse 3 saat sürdü. Fakat ben açıkçası kendisiyle gurur duydum. Bir TÜRK'ün yabancılara teknik servis vermesi açıkçası beni gururlandırdı. Yurt dışında 70'e yakın bayisi var. Aracımı dinamometre ye çıkartıp ölçümler yaptık. Ben gördüklerimi söyleyeyim,siz yorum yapın. Dinamometre de tork ağır devirde düşüyor.( Çok fazla değil ama yinede düşüyor.)Araya yavru şanzıman vs girdiği zaman düşüş başlıyor. Ama hissedilen; sürat düştüğü ve motor daha fazla devire rahat çıkabildiği için sanki hp ve tork artıyormuş hissi veriyor. Benim aracımda ağır devirlerde tork düştü. Sonrasında KN filitre taktık 2.8hp aldı. Sonra chip uygulaması yaptık ve tam 10hp 4.000 devirde güç geldi tork ta %10 arttı. Cihaz tork artışınıda gösteriyor. Toplamda 13 hp extra güç aldık. Hepsinin dökümü var fakat ben siteye yükleyemedim. Sonuç olarak araç neredeyse 600cc lik motorsiklet gibi devir çevirmeye başladı. Üzerinde standart lastikler var ve devamlı patinajla kalkmaya başladı.(Birazda benden kaynaklanıyor. Gençlik günlerimi yeniden yaşadım.) Bu arada Barbaros beyin aracınla turlama şansım oldu. Araç tek kelimeyle muhteşem. O lastikler ile deli gibi gidiyor. Çok bilinçli yapılmış bir araç. Türkiye de eşi olduğunu sanmıyorum. Bu arada headers'i yapan arkadaşı kutlamak isterim. Tabiri caiz ise bir sanat eseri ortaya çıkartmış. Muhteşem bir işçilik var. 2010 model araç'a takılan parçaların hiç biri sırıtmıyor. Fakat kendisi bir jimny parası harcamış.
 






Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

Rüstem ÖNEL' Alıntı:
teşekkürler, merakla bekliyoruz.
aracınız çok güzel olmuş, paylaşmaya devam ettiğiniz içinde teşekkürler.
iyi günlerde kullanın.

Teşekkür ederim. Şu an ARB Tamponumuzun montajı war. Sorunumuz 2.5 inch body lift olduğu için standart gelen ayaklar olmadı . Yeni ayaklar hazırlıyoruz şu an . En kısa zamanda resim ekliyeceğim
 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

hakanbusa' Alıntı:
Herkese merhaba. Bir kaç gün önce Barbaros bey'in yanına gittim ve Suzuki jimny'me chip tuning yaptırdım. Şunu söylememde fayda var. Kendisi işinin uzmanı biri ve ben oradayken yurt dışındaki 4x4 sitelerine devamlı bilgi ve program veriyordu. Kendisinin yanına gelip, yardım isteyenleri saymıyorum.1 saatlik işim, araya giren ve internet üzerinden yapılan programlar nedeniyle neredeyse 3 saat sürdü. Fakat ben açıkçası kendisiyle gurur duydum. Bir TÜRK'ün yabancılara teknik servis vermesi açıkçası beni gururlandırdı. Yurt dışında 70'e yakın bayisi var. Aracımı dinamometre ye çıkartıp ölçümler yaptık. Ben gördüklerimi söyleyeyim,siz yorum yapın. Dinamometre de tork ağır devirde düşüyor.( Çok fazla değil ama yinede düşüyor.)Araya yavru şanzıman vs girdiği zaman düşüş başlıyor. Ama hissedilen; sürat düştüğü ve motor daha fazla devire rahat çıkabildiği için sanki hp ve tork artıyormuş hissi veriyor. Benim aracımda ağır devirlerde tork düştü. Sonrasında KN filitre taktık 2.8hp aldı. Sonra chip uygulaması yaptık ve tam 10hp 4.000 devirde güç geldi tork ta %10 arttı. Cihaz tork artışınıda gösteriyor. Toplamda 13 hp extra güç aldık. Hepsinin dökümü var fakat ben siteye yükleyemedim. Sonuç olarak araç neredeyse 600cc lik motorsiklet gibi devir çevirmeye başladı. Üzerinde standart lastikler var ve devamlı patinajla kalkmaya başladı.(Birazda benden kaynaklanıyor. Gençlik günlerimi yeniden yaşadım.) Bu arada Barbaros beyin aracınla turlama şansım oldu. Araç tek kelimeyle muhteşem. O lastikler ile deli gibi gidiyor. Çok bilinçli yapılmış bir araç. Türkiye de eşi olduğunu sanmıyorum. Bu arada headers'i yapan arkadaşı kutlamak isterim. Tabiri caiz ise bir sanat eseri ortaya çıkartmış. Muhteşem bir işçilik var. 2010 model araç'a takılan parçaların hiç biri sırıtmıyor. Fakat kendisi bir jimny parası harcamış.


Hayırlı olsun, yakıtı ölçtüğünüzde bizimlede paylaşır mısınız? KN ve chipten sonra yine Jimny kadar mı yiyor yoksa V8 kadar mı oldu :smiley:
 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

Pschiptuning' Alıntı:
Teşekkür ederim. Şu an ARB Tamponumuzun montajı war. Sorunumuz 2.5 inch body lift olduğu için standart gelen ayaklar olmadı . Yeni ayaklar hazırlıyoruz şu an . En kısa zamanda resim ekliyeceğim

Selam telefonda görüştük, en kısa zamanda benim ufaklık ile ziyaret edeceğim sizi...

Merak ettiğim kaç icnh lift kit yaptınız ? 2.5" body kit gayet sınırlarda sanki...
 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

öncelikle merhabalar konuyu sürekli takip edip, incelemekteyim yaptığınız işlere deymiş çok güzel bir jimny cıkmış ortaya. güle güle kullanın devamını sabırsızlıkla bekliyorum saygılar. ;)
 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

kursad_hho' Alıntı:
Hayırlı olsun, yakıtı ölçtüğünüzde bizimlede paylaşır mısınız? KN ve chipten sonra yine Jimny kadar mı yiyor yoksa V8 kadar mı oldu :smiley:


Teşekkür ederim. 97 oktan benzin ile klima açık vaziyette şehir içi (ist) 290 krş yakıyor. 2 depo boşalttım hep aynı. 95 oktanda fiyattan dolayı her halde biraz daha düşer. 225 km de ibre tam ortada oluyor. 475-500 km arası da bitiyor.Uzun yolu daha test edemedim. Bu gidişle herhalde arka lastikleri bitireceğim. (%100 lockright kilit var) Her kalkışta 2 tekerde patinaja düşüyor. Standart lastikler ile.
 



Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

dronder' Alıntı:
Selam telefonda görüştük, en kısa zamanda benim ufaklık ile ziyaret edeceğim sizi...

Merak ettiğim kaç icnh lift kit yaptınız ? 2.5" body kit gayet sınırlarda sanki...

4.5 inch suspension + 2.5 inch body lift war totalde. Artı lastik yüksekliği

Bu arada tampon montaj ve aşamaları ...
38662_419578249025_711734025_4517984_4965737_n.jpg

38662_419578254025_711734025_4517985_3229154_n.jpg

38662_419578259025_711734025_4517986_3840632_n.jpg

38662_419578269025_711734025_4517988_2982082_n.jpg

34656_419578314025_711734025_4517992_4045490_n.jpg

38662_419578279025_711734025_4517990_3126512_n.jpg



Şu an ince ayarı kaldı.. Tampon ile gelen ayaklar uymadı onun ile uğraşıyoruz.

Saygılar
 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

erdem57' Alıntı:
öncelikle merhabalar konuyu sürekli takip edip, incelemekteyim yaptığınız işlere deymiş çok güzel bir jimny cıkmış ortaya. güle güle kullanın devamını sabırsızlıkla bekliyorum saygılar. ;)

Çok teşekkür ederim.
 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

lastik ebatı uygun , ama agresif bir mt lastik istiyor :smiley: maxxislerin deseni diş yapısı çok hoş :smiley:
 

Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

mirkan' Alıntı:
lastik ebatı uygun , ama agresif bir mt lastik istiyor :smiley: maxxislerin deseni diş yapısı çok hoş :smiley:

Evet :smiley: Biran evvel ... Ama şu aralar pek arazi yada av yapmadığımız için gerek duymadım. ama lazımmm :smiley:
 




Ynt: Suzuki Jimny 2010 Proje

mirkan' Alıntı:
olsun ;D vinci var arb tamponu var mtsi yok demesinler ;D

Artık ufak tefek yapcaz onu da

Son kafamda kalan şey arka tampon. Lastik biraz ağırlık veriyor arka kapıya
JIMNY-RR.jpg


Bunu yapıp, lastiği sağa alıp soluna da benzin için 20-25 lt tank yuvası düşünüyorum.

Ön taraftaki sıkıntıları halledersem Gerisi kolay olcak.

Warn ın kumanda takılan aparatını plastik kafadan ayırıp kablo uzatıp tampona gömücem .. bu da aklımda idi. Direk tapa çıkartıp bağlantı yapılcak o zman.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,679
Mesajlar
1,522,094
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst