Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan moonwalker_arc Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,054
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 160,010
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

ict3055' Alıntı:
Akıllı bir insanın böyle bir araç imal etme şansı sıfır...

Tebrik Ederim!!!

;D

ict3055' Alıntı:
Bir de araç bence 42 istiyor lastikler çok küçük durmuş ::smiley: ::smiley: ::smiley:


Teşekkür ederim, 42 beni de kaşımaya başladı :smiley: daha 38 lerin taksitleri bitmedi, lastiğin sakalları üzerinde duruyor biraz sürelim.Biraz da tamamen duygusal kavramlar olgunlaşsın 42 'ye yolculuk başlayabilir :smiley: ama önümüzdeki 1 sene içerisinde değil o kesin :smiley:
 

Etiketler
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

moonwalker_arc' Alıntı:
Teşekkür ederim, 42 beni de kaşımaya başladı :smiley: daha 38 lerin taksitleri bitmedi, lastiğin sakalları üzerinde duruyor biraz sürelim.Biraz da tamamen duygusal kavramlar olgunlaşsın 42 'ye yolculuk başlayabilir :smiley: ama önümüzdeki 1 sene içerisinde değil o kesin :smiley:

Hayırlısı tabi. Ama bu kadar uğraştan sonra, boşluk adamı sıkar, heme 42'ye başlarsınız gibi bir his doğdu içime :smiley:

Tekrar Güle Güle binin aracın off road videoları heyecanla bekliyorum.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Uğur Bey


Gülazer teknik ve görsel açıdan çok güzel oldu sırf bu aracı görmek için yol yapılır.Ayrıca offroad bilgisi sıfır olan birini bilgilendirdi gülazer.Size ve gülazere offroadda başarılar dilerim
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

oguzneoi' Alıntı:
Uğur Bey


Gülazer teknik ve görsel açıdan çok güzel oldu sırf bu aracı görmek için yol yapılır.Ayrıca offroad bilgisi sıfır olan birini bilgilendirdi gülazer.Size ve gülazere offroadda başarılar dilerim

Teşekkürler.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Doubler için np205'in altına orijinal şanzımanın altındaki ara şaseden bir tane daha koyduk ve ikisini birbirine boru ile birleştirip np205 i delip diş açtıktan sonra tofaş motor kulağı kullanarak takoz yaptık.

Tabii bu sırada şanzımanları da 3-4 cm kadar aşağı düşürdü, arka şaftın açısı oldukça iyileşti.

Artık yolda giderken şanzıman kırılıp düşermi korkusu olmadan ilerleyebileceğim :smiley:)

IMG_1824.jpg


IMG_1825.jpg


IMG_1826.jpg


IMG_1827.jpg


IMG_1828.jpg


IMG_1829.jpg
 




Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

4WD' Alıntı:
Uğur abi dublörü hiç denedinizmi? ikinci ağır devirde nasıl?

Denedim, 2. ağır devirde tork inanılmaz artıyor, şöyle tarif edeyim gerçi şu an arka kampanalar bitik fren bakımı yapılacak ama 2. ağırı bağladığımda rolantide çalışırken fren tutmuyor gülazer yürüyor :smiley:

Yinede asıl denemeler araziye girdiğinde yapılacak.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

moonwalker_arc' Alıntı:
Denedim, 2. ağır devirde tork inanılmaz artıyor, şöyle tarif edeyim gerçi şu an arka kampanalar bitik fren bakımı yapılacak ama 2. ağırı bağladığımda rolantide çalışırken fren tutmuyor gülazer yürüyor :smiley:

Yinede asıl denemeler araziye girdiğinde yapılacak.

bu anlattığın çok heyecanlı.. Şu fordu yürütsekte bende D ye atıp hopladığını görsem ;D
 


Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Şimdi bunun arkasına biçerdöver tren vagonu vs şeyler bağlasak tekeri tutan heryerde çeker yani çamura batan arazi araçlarından fazlasını çekecek kapasitede :smiley: Uğur abi 2. agır devirle beraber son tork oranı ne oldu?
 




Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

4WD' Alıntı:
Şimdi bunun arkasına biçerdöver tren vagonu vs şeyler bağlasak tekeri tutan heryerde çeker yani çamura batan arazi araçlarından fazlasını çekecek kapasitede :smiley: Uğur abi 2. agır devirle beraber son tork oranı ne oldu?

1. vites 3.059, np203; 2.01, np205;1.96, Ayna Mahruti; 4.56 yani 1. viteste son oran: 54.95 oluyor.
 







Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,744
Mesajlar
1,523,066
Kayıtlı Üye Sayımız
166,559
Kaydolan Son Üyemiz
Sercantetik

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst