Teşekkür ederim, 42 beni de kaşımaya başladı daha 38 lerin taksitleri bitmedi, lastiğin sakalları üzerinde duruyor biraz sürelim.Biraz da tamamen duygusal kavramlar olgunlaşsın 42 'ye yolculuk başlayabilir ama önümüzdeki 1 sene içerisinde değil o kesin
Teşekkür ederim, 42 beni de kaşımaya başladı daha 38 lerin taksitleri bitmedi, lastiğin sakalları üzerinde duruyor biraz sürelim.Biraz da tamamen duygusal kavramlar olgunlaşsın 42 'ye yolculuk başlayabilir ama önümüzdeki 1 sene içerisinde değil o kesin
Gülazer teknik ve görsel açıdan çok güzel oldu sırf bu aracı görmek için yol yapılır.Ayrıca offroad bilgisi sıfır olan birini bilgilendirdi gülazer.Size ve gülazere offroadda başarılar dilerim
Gülazer teknik ve görsel açıdan çok güzel oldu sırf bu aracı görmek için yol yapılır.Ayrıca offroad bilgisi sıfır olan birini bilgilendirdi gülazer.Size ve gülazere offroadda başarılar dilerim
Doubler için np205'in altına orijinal şanzımanın altındaki ara şaseden bir tane daha koyduk ve ikisini birbirine boru ile birleştirip np205 i delip diş açtıktan sonra tofaş motor kulağı kullanarak takoz yaptık.
Tabii bu sırada şanzımanları da 3-4 cm kadar aşağı düşürdü, arka şaftın açısı oldukça iyileşti.
Artık yolda giderken şanzıman kırılıp düşermi korkusu olmadan ilerleyebileceğim )
Denedim, 2. ağır devirde tork inanılmaz artıyor, şöyle tarif edeyim gerçi şu an arka kampanalar bitik fren bakımı yapılacak ama 2. ağırı bağladığımda rolantide çalışırken fren tutmuyor gülazer yürüyor
Yinede asıl denemeler araziye girdiğinde yapılacak.
Denedim, 2. ağır devirde tork inanılmaz artıyor, şöyle tarif edeyim gerçi şu an arka kampanalar bitik fren bakımı yapılacak ama 2. ağırı bağladığımda rolantide çalışırken fren tutmuyor gülazer yürüyor
Yinede asıl denemeler araziye girdiğinde yapılacak.
Şimdi bunun arkasına biçerdöver tren vagonu vs şeyler bağlasak tekeri tutan heryerde çeker yani çamura batan arazi araçlarından fazlasını çekecek kapasitede Uğur abi 2. agır devirle beraber son tork oranı ne oldu?
Şimdi bunun arkasına biçerdöver tren vagonu vs şeyler bağlasak tekeri tutan heryerde çeker yani çamura batan arazi araçlarından fazlasını çekecek kapasitede Uğur abi 2. agır devirle beraber son tork oranı ne oldu?