Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan moonwalker_arc Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,054
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 164,739
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

ict3055' Alıntı:
Akıllı bir insanın böyle bir araç imal etme şansı sıfır...

Tebrik Ederim!!!

;D

ict3055' Alıntı:
Bir de araç bence 42 istiyor lastikler çok küçük durmuş : : :


Teşekkür ederim, 42 beni de kaşımaya başladı daha 38 lerin taksitleri bitmedi, lastiğin sakalları üzerinde duruyor biraz sürelim.Biraz da tamamen duygusal kavramlar olgunlaşsın 42 'ye yolculuk başlayabilir ama önümüzdeki 1 sene içerisinde değil o kesin
 

Etiketler
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası


Hayırlısı tabi. Ama bu kadar uğraştan sonra, boşluk adamı sıkar, heme 42'ye başlarsınız gibi bir his doğdu içime

Tekrar Güle Güle binin aracın off road videoları heyecanla bekliyorum.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Uğur Bey


Gülazer teknik ve görsel açıdan çok güzel oldu sırf bu aracı görmek için yol yapılır.Ayrıca offroad bilgisi sıfır olan birini bilgilendirdi gülazer.Size ve gülazere offroadda başarılar dilerim
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası


Teşekkürler.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Doubler için np205'in altına orijinal şanzımanın altındaki ara şaseden bir tane daha koyduk ve ikisini birbirine boru ile birleştirip np205 i delip diş açtıktan sonra tofaş motor kulağı kullanarak takoz yaptık.

Tabii bu sırada şanzımanları da 3-4 cm kadar aşağı düşürdü, arka şaftın açısı oldukça iyileşti.

Artık yolda giderken şanzıman kırılıp düşermi korkusu olmadan ilerleyebileceğim )











 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Uğur abi dublörü hiç denedinizmi? ikinci ağır devirde nasıl?
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

4WD' Alıntı:
Uğur abi dublörü hiç denedinizmi? ikinci ağır devirde nasıl?

Denedim, 2. ağır devirde tork inanılmaz artıyor, şöyle tarif edeyim gerçi şu an arka kampanalar bitik fren bakımı yapılacak ama 2. ağırı bağladığımda rolantide çalışırken fren tutmuyor gülazer yürüyor

Yinede asıl denemeler araziye girdiğinde yapılacak.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası


bu anlattığın çok heyecanlı.. Şu fordu yürütsekte bende D ye atıp hopladığını görsem ;D
 


Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Şimdi bunun arkasına biçerdöver tren vagonu vs şeyler bağlasak tekeri tutan heryerde çeker yani çamura batan arazi araçlarından fazlasını çekecek kapasitede Uğur abi 2. agır devirle beraber son tork oranı ne oldu?
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

jeep' Alıntı:
bu anlattığın çok heyecanlı.. Şu fordu yürütsekte bende D ye atıp hopladığını görsem ;D
Göktuğ abi, İnşallah diyorum. Bitincede maşallahımızı eksik etmeyiz
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası


1. vites 3.059, np203; 2.01, np205;1.96, Ayna Mahruti; 4.56 yani 1. viteste son oran: 54.95 oluyor.
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

moonwalker_arc' Alıntı:
1. vites 3.059, np203; 2.01, np205;1.96, Ayna Mahruti; 4.56 yani 1. viteste son oran: 54.95 oluyor.

portalda olsaydı, 108 i bulur tren bile çekebilirsin ;D
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Aracın ağır tahrik oranı, insanı ağır tahrik ediyor ;D
 





SON KONULAR - FORUM