Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan moonwalker_arc Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,054
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 165,386
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

jeep' Alıntı:
Bazı dana44 lerde ön kapak sacı çok kalın oluyor. Ben alırken özellikler kapak sacını 4mm olandan almıştım. ilave koruma yapmadım.


Valla d44 e dikkat etmedim de dana 60'ınki çok inceydi.İşlevinin dışında bu kafesler ayrı bir hava da katıyor
 

Etiketler
Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

moonwalker_arc' Alıntı:
Valla d44 e dikkat etmedim de dana 60'ınki çok inceydi.İşlevinin dışında bu kafesler ayrı bir hava da katıyor

evet görüntüsü güzel oluyor ;D
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

abi otomatik şanzuman ın bi soğutma sistemi var mı kendinde?
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Hep süs, hep süs nereye kadar gülezer ??
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

tahaozak' Alıntı:
Hep süs, hep süs nereye kadar gülezer ??


Hahaha bizim yaptığımız şeyler işlevsel şeyler, aluminyum üzerine aluminyum perçinleye perçinleye delik deşik ettin arabayı hala bana laf mı söylüyorsun )
 




Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

bitloklarda islevsel dimi ;D
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Bir araca uygulanabilecek en aci recete bu olsa gerek :-\ hayranlikla takip etmeye devam ediyorum ama "Bu arac Tuv muaynesinden muaftir" ) buna yikildim.
 


Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

4WD' Alıntı:
Bir araca uygulanabilecek en aci recete bu olsa gerek :-\ hayranlikla takip etmeye devam ediyorum ama "Bu arac Tuv muaynesinden muaftir" ) buna yikildim.

Tesekkur ederim, ancak yaziyi sokmek zorunda kaldik.Cunku bu sefer de her gelen bu niye muayeneden muaf diye sormaya basladi ondan sonra da pesine harbiden muayeneden nasil gececeksin diye soruyolar iki soru geliyordu bizde soktuk
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

moonwalker_arc' Alıntı:
Tesekkur ederim, ancak yaziyi sokmek zorunda kaldik.Cunku bu sefer de her gelen bu niye muayeneden muaf diye sormaya basladi ondan sonra da pesine harbiden muayeneden nasil gececeksin diye soruyolar iki soru geliyordu bizde soktuk


Gerçekten yurdum insanı bir başka güzel her türlü soru hazır... ;D ;D Aracınız çok güzel oluyor gerçekten kazasız güle güle kullanın inşallah...
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

İyi dilekleriniz için teşekkürler.


Bugün çok yoğundum akşama doğru geçebildim aracın yanına erkan usta sol arka çamurluğu kesmiş, sol tarafta çürüğümüz daha fazla çamurluğun arka tarafındaki çürüğü yapmış, kestiği yerin içini kapatmış.Çamurluğun önündeki çürük baya büyük şablonu aldım yarın saçı bastırıp götürecem oranın da çürüğü yapılacak.


Dodiğin alt saçı kesildi, ben gittikten sonra da borusunu büküp kaynattık.









 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

İş hiç planda olmayan bir şekilde modifiyeden revizyona döndü :S Arka çamurluk tadilatı sırasında kesilen yerlerde çürük çıkınca arka çamurluklardaki çürükler yapıldı.Arka çamurluklar komple boyanması gerekiyor.Kaputu da kesip modifiye edecez, kaputta boyanması gerekecek.E geriye 2 kapıyla ön çamurluklar kaldı.Parça boyanın bir espirisi kalmadı.Madem araba komple boyanacak, kalan çürükleri de yapalım hepsi bir arada çıksın dedik.Zaten ön çamurluklarda çürük yoktu.Kapı altlarında çürükler var, elimde temiz çürüğü olmayan kapılar var kapıları direk değişecez.


Bugün arka çamurluğun kapı arkası belden aşağı saç bastırdım ve değiştik.Yarın da bir aksilik olmazsa tavanın bagaj kapağının üst kısmında çürük olan bir yer var orayı da yapıp sol arka dodiği bitirecez.







 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

Boya için aklımda iki alternatif var, birincisi aracı macunlayıp astarını atıp son kat boyaya hazır hale getirip mat siyahla kaplatmak.


İkincisi ise düz siyah boyamak, şu aşamada boyaya hazır hale getirdikten sonra geriye 2 kutu boya alıp atması kalıyor ki daha uygun gibi gözüküyor.


Hangisini yapacağıma daha karar veremedim, mat siyah kaplamanın ise nasıl gözükeceğini de bilmiyorum.Tabii mat siyah boyatmak gibi bir alternatif de var ancak rengi tutturabileceklerini hiç zannetmiyorum :S Zira yapıp da tutturanı göremedim daha :S


Tabii bir de ruhsat mevzuu var ki araç ruhsatta siyah-kırmızı olarak işli.Bir daha ruhsat masrafı çıkarmamak için aracı siyah yaptıktan sonra stickerla kırmızı zebra deseni yada yine kırmızıyla kaputtan arkaya doğru alev deseni kaplatmayı düşünüyorum.Böylece ruhsat sorununu aşabileceğimi düşünüyorum.


Ancak hala kararsızım ???
 

Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

işin içine girdin mi, şu kalsın bu kalsın olmuyor. Sökmüşken, hazır boştayken diyerek kuşa dönüyorsun ;D
 



Ynt: Project Gülazer: 38" TSL, D60, D44 Diferansiyel, Doubler, Beadlock ve Fazlası

jeep' Alıntı:
işin içine girdin mi, şu kalsın bu kalsın olmuyor. Sökmüşken, hazır boştayken diyerek kuşa dönüyorsun ;D


Hiç aklımda yoktu çürükler, hep ilerki bir tarihte arabayı komple soyup çürüklerini yaptırıp komple boya düşünüyordum.Orayı kestik şurayı yapalım bunu yapalım bunu yapalım derken yapmışken komple yapılsın çıksına döndü.


Erkan usta hala şokta revizyonu ayak üstü revizyonu kitledin bana diyor Ne olduğunu bizde anlamadık
 

SON KONULAR - FORUM