MERHABA ARKADAŞLAR benimde 1998 model 4.0 bir range rover ım var . kızım adını EZİK diye koydu,fakat tüm ailece bize nekadar sorun çıkarsada kendisini severiz,gerçi nazar değmesin bu aralar pek sorun çıkarmıyor.
size kendisi ile olan tanışmamı anlatayım .Bundan yaklaşık 20.000 km önce bir ikindi vakti rastlaştık ilkin kendini pek beğenmememe rağmen orjinal oluşu ( fabrikasyon boya ) ve motorunun yeni yapıldığına körüklerin yeni değiştiğine kanarak tav oldum.niyetim audi allroad 2,7 t almaktı ( alçaltma yukseltme ve motor gücü nedeni ile) ama bu fiyata bu araba bu şartlarda bana cazip geldi.amma ilk 2.000 km sonunda kilitte arıza çıktı.bende
organize sanayide bir kilitçiye gittim, ustamız uzaktan kumandayı değiştirelim dedi ve sol kapıdaki beyni kurcaladı üstüne üstlük birde akünün kutup başını söktü ve tabiki bizimki kendini korumaya aldı.haydii çekici çağır doğru maslak sanayi burada kilit sistemini değişti şimdi imobilayzır devre dışı ama yeni kumanda çalışıyor.tabi bu arada ön defransiyelden bir ses gelmekte sağa sola dönüşlerde tel kırmış lastik gibi uğultu ayrıca 120 km civarında anormal bir titreme .ben bütün saflığımla bu sesleri eski lastiklere bağlayıp dördünüde değiştirdim.heyhad ne mümkün yine aynı sesler ama ben kararlıyım adım gibi yılmadım önce şaftları kontrol ettirdim,sonra ön takım ön takımda rotiller ve rot başları değişecek .ok reçeteyi elimize aldık malzemeleri aldık arabanın arkasında birde baktım marşa bas bas çalışmaz .benzin pompası arızası haydi birde pompa aldık doğru maslak neyse pompa değişti ön takım yapıldı lastikler yeni tamam diyecekken oda ne ön sol aksımızın dişleri ucundan kırık çıktı . haydi hurdacıya aksıda aldık.değiştik yola çıktık fakat hala istediğim sessiz bir sürüş konforunu almış değilim son olarak kovanı değiştireceğim bakalım ne olacak ha bu arada unutum yazmayı yeni motor yapıldı diye aldığım araca 3000 km cıvarında sıfır motor yaptırdım .şaka gibi ama gerçek
Allah her tamirciye sizin gibi müşteri versin .bunların hepsini yaptırdı iseniz helal olsun..