s.forester
Kamp II
Ynt: Otobanda Duster ile Hız Yapmanın Riskleri
ön iki demedim ama ben sol ön ve sağ arka ?
ön iki demedim ama ben sol ön ve sağ arka ?
Doğrudur , diye başlamıştım mesajıma.Ön sol ve sağ arka askıda kalırsa araç yürümez.s.forester' Alıntı:ön iki demedim ama ben sol ön ve sağ arka ?
böyle demişsiniz de verdiğiniz linkte de "Parkur kısmen zor,katılacak araçların en az MT lastiğe sahip olmasını şart koşuyoruz" demişsiniz. Sanırım bir çelişki var. ???Assasin' Alıntı:*** yıldız için idealdir.Duster'ın sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum.Kaldığı yerde de çekeriz.Zorlatmayız.
Gitmediği yerde bırakırsınız araçları bizim araçlarla devam edersiniz sıkıntı yok..Monti' Alıntı:böyle demişsiniz de verdiğiniz linkte de "Parkur kısmen zor,katılacak araçların en az MT lastiğe sahip olmasını şart koşuyoruz" demişsiniz. Sanırım bir çelişki var. ???
Dusterda durum nedir bilmiyorum benim dediğim olay 4WDlerde mevcut. AWDlerde ne olur bilmiyorum deneme fırsatım olmadı.4WD sistemde orta difransiyelde de kilit oluyor bu duruma engel olmak için.s.forester' Alıntı:"orta diff kilidi yoksa ön iki askıda kalırsa arka iki de çekmez"
bana şimdi ilginç geldi , ön 2 teker patinaja düşerse arka 2 tekerin çekişi arabayı kurtaramaz cümlesi ?
Buyrun size taksi kıvamında AWD videosu,Subaru'dan.bilalr' Alıntı:Dusterin de bol sayıda viedoları var... nasıl olcak şimdi.. videosu çok olan ıyı jıpmı olcak... taksı kıvamında jıpler var.... ???
http://www.youtube.com/watch?v=qu4iQxdzPGI&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=s5ibxmSbY9Q&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=vZfWvwKQkTA&feature=related
nolacak şimdi... foresterinde böyle kaç tene vidosu varmı diyek... 8)
Defenderlar sürekli 4x4'tür,standart orta difransiyel kilidi vardır.Gerektiği yerde devreye alırsınız ön ve arka şaftı birbirine kenetler orta difransiyelde.Ön ve arka şaft birbirine kenetlenince ön ve arka arasında kaydırma olmaz.Bende fotoğrafı vardı Land'in orta difransiyelinin,bulursam yüklerim. Dediğim gibi, sizin araçlarınız AWD sınıfına giriyor,4WDden farklıdır büyük ihtimalle.ümiterkan' Alıntı:Orta Diferansiyel kilidi aracın 2 çeker yada 4 çeker olabilmesini sağlar. İsteğe bağlı 4 çeker özelliği verir. "orta diff kilidi yoksa ön iki askıda kalırsa arka iki de çekmez" ifadesinde yanlış olsa gerek. Eğer orta diff yoksa araç ya sürekli 4 çekerdir yada otomatik 4 çekere geçen sistem vardır, yani elle 4 çekere alma özelliği yoktur. Dolayısıyla ön iki teker askıda yani çekiş yoksa orta diff kilidi olsun yada olmasın arka iki de çeker gibime geliyor.
Doğrudur zaten yanlışlık şurda Defenderlar sürekli 4 çekerdir ama çekiş oranları 50-50 değildir. Orta kilitlenince 50-50 olurlar. Yani ön iki çeker askıda ise arka iki çeker çalışır. Duster'da da Lock modunda çekiş 50-50 olur.Assasin' Alıntı:Defenderlar sürekli 4x4'tür,standart orta difransiyel kilidi vardır.Gerektiği yerde devreye alırsınız ön ve arka şaftı birbirine kenetler orta difransiyelde.Ön ve arka şaft birbirine kenetlenince ön ve arka arasında kaydırma olmaz.Ben fotoğrafı vardı Land'in orta difransiyelinin,bulursam yüklerim.
Assasin' Alıntı:Dusterda durum nedir bilmiyorum benim dediğim olay 4WDlerde mevcut. AWDlerde ne olur bilmiyorum deneme fırsatım olmadı.4WD sistemde orta difransiyelde de kilit oluyor bu duruma engel olmak için.
Abi senin dediğin difflock olayın aslı zaten.Benim dediğim orta difransiyel kilidi.ARB,Detroit vs değil.dopamin' Alıntı:Deniz senin aracın defender bildiğim kadarı ile tarif ettiğin orta kilit ana şanzımanın güçünün ön diferansiyele iletilmesini sağlıyor diferansiyel kilidi sadece ön ve arka kovanın içinde olur iki çeşidi var 100%100 kilit ve sınırlı kaydırmalı olan çapraz geçişlerde kilit 100%100 olmadığı müddetçe araç ilerliyemiyor