Ynt: Orijinal 110 TDI Motoru mu Yoksa Puma Motor mu?
Td5 sınıf olarak bahsi geçen Puma'lardan çok farklı, zaten elektronik olarak yönetiliyor.
Otomatik şanzıman ile fena değil.. Ancak Chip gerçekten hayal gibi...Şaka gibi...
Ben yahu aslında bana aynı arabayı verip, chip yaptık diyecekler diye düşünürken, bambaşka bir araçla karşılaştım.
Duman atıyor doğrudur ama canlılık, tepki, ara hızlanma bariz biçimde değişiyor. Sanırım Td5'in sağır yapılmasının
sebebi, bu çevre regülasyonları, sonuçta katalitik konvertörsüz filan zamanının normlarını tutturuyor.
Çok yakında ,EGR iptali ile de perçinlerim.
Efendim arazide ağır kalmayı ise, Low Range diyorum. Neticede Niva vardı bende, o bile Low'u yedi mi...
Aslan olurdu aslan...( En çok özlediğim arabalarımdandır kendisii...Çok önereceğim bir araç )
Puma takılı bir Defender ise eninde sonunda benimde hayalim. Bakalım ne zaman kısmet olacak.
Değişken geometrili Turbo veya ikiz turbo filan ise bahsi geçen tepki gecikmesinin çaresi olamıyor malesef,
en üst seviye dizel binek araçlarda bile (süper sport arabalar bile dizel atık
bu lag az da olsa var....
Dizelin bir kusuru da olsun artık.
Bana kalsa 400 CDI derim zaten hem V8 hem dizel