sabri yucel
2009 kyron
Ynt: Neden Ssangyong Seçtik - Seçtiniz?
Sevgili goktug aramizdaki profosyonellerin basinda sen varsin ....
Senin Bilgi tecrube ve paylasimlarin bence ssang kullanicilari acisindan cok onemli ...
Daha oncede yazmistim arac surate cok uygun. Megan focus tarzi orta sinif hic Bir arac pesine gelemiyor .. Cok rahat 180 km cikiyor 198 le ceza yedim bugune Kadar gordugum maks Surat duz Yolda 210 ...videolari YouTube da mevcut ... Surat yapmak elbetde marifet degil fakat bizim makineler 160 Dan sonra geometrik turbo nun da avantajiyla resmen sahlaniyor .... Bir diger cok onemli noktada vites oranlari nin uzunlugu ... 180 gidiyorsun devir 3200 de ayni surati baska Bir Aracda yap 4000 4200 civari ...olur devir ...diger araclara gore daha dusuk devirlerde bu suratlere ulasabilmek aracin yuksek torkunun ve dusuk yakit tuketimin baska Bir gostergesidir ...
jeep' Alıntı:pazar günü adana ya gittim geldim acil. otobanda 180 ortalama ile..Isuzu d-max ile 140 ı geçince uçuyorum sanırdım ..Bütün araçlar Nurdağ ı rüzgar köprülerinde 100 km nin altına düştüler 140 dan aşağıya inmedim. Ağır olmasının artı avantajınıda bu listeye ekleyelim. Sert rüzgarlardan etkilenmiyor. Bu fiyata bundan iyisi alınmazmış.
Sevgili goktug aramizdaki profosyonellerin basinda sen varsin ....
Senin Bilgi tecrube ve paylasimlarin bence ssang kullanicilari acisindan cok onemli ...
Daha oncede yazmistim arac surate cok uygun. Megan focus tarzi orta sinif hic Bir arac pesine gelemiyor .. Cok rahat 180 km cikiyor 198 le ceza yedim bugune Kadar gordugum maks Surat duz Yolda 210 ...videolari YouTube da mevcut ... Surat yapmak elbetde marifet degil fakat bizim makineler 160 Dan sonra geometrik turbo nun da avantajiyla resmen sahlaniyor .... Bir diger cok onemli noktada vites oranlari nin uzunlugu ... 180 gidiyorsun devir 3200 de ayni surati baska Bir Aracda yap 4000 4200 civari ...olur devir ...diger araclara gore daha dusuk devirlerde bu suratlere ulasabilmek aracin yuksek torkunun ve dusuk yakit tuketimin baska Bir gostergesidir ...