mrtvural
Zirve
Ynt: Neden Enduro?
Mete üstad, yeni teknoloji motorları, arazide yol tutuşu, amortisör konforu, çekiş ve torku ile arazi veya yol şartlarına oldukça uygun. Her şartta kullanılabiliyor. Sizin kullandığınız 3,5 jawa, düz yolda iyidir belki ama şase ve amortisör yapısı her ne kadar siz kullanabilseniz bile dere, tepe dağ bayır, tarla bağ bahçe, orman kullanımına pek uygun ve konforlu değildir. Mesela Enduro motosikletlerin ön tekerlerinin 21 inç olması, arazide kasis ve yükseltileri çok rahat aşmasını sağlamakta aynı zamanda virajlarda da konfor ve iyi bir yatış sağlamaktadır. Arazi şartlarında bize gerekli en önemli durum tork'tur yani düşük devirde yüksek güç ve iyi bir çekiş. Tabir yerinde ise makinanın keçi gibi tırmanması gerekir aynı zamanda kontrolü de kolay olması. Enduro motosikletler şase, motor ve amortisör tasarımı tamamen bu koşullara göredir.
Benim boyum kısa, yüksek motora binemiyorum aynı zamanda ağır motorları da zaptedemem. Aşağıdaki resim benim motosikletime ait. Gayet menunum, arazide girip çıkamadığım yer olmadı. Boyuma uygun hale getirdim ( Sele süngerini değiştirdim, alçattım ).
Mete hocam, artık yeni teknolojiye geçip bu nimetlerden faydalanmanızı tavsiye ederim. Kullanım olarak ta oldukça rahattır. Ben 3,5 jawa da kullandım. Bu makinalar jawa yanın Mercedes gibi.
Kocaeli'den selamlar
Mete üstad, yeni teknoloji motorları, arazide yol tutuşu, amortisör konforu, çekiş ve torku ile arazi veya yol şartlarına oldukça uygun. Her şartta kullanılabiliyor. Sizin kullandığınız 3,5 jawa, düz yolda iyidir belki ama şase ve amortisör yapısı her ne kadar siz kullanabilseniz bile dere, tepe dağ bayır, tarla bağ bahçe, orman kullanımına pek uygun ve konforlu değildir. Mesela Enduro motosikletlerin ön tekerlerinin 21 inç olması, arazide kasis ve yükseltileri çok rahat aşmasını sağlamakta aynı zamanda virajlarda da konfor ve iyi bir yatış sağlamaktadır. Arazi şartlarında bize gerekli en önemli durum tork'tur yani düşük devirde yüksek güç ve iyi bir çekiş. Tabir yerinde ise makinanın keçi gibi tırmanması gerekir aynı zamanda kontrolü de kolay olması. Enduro motosikletler şase, motor ve amortisör tasarımı tamamen bu koşullara göredir.
Benim boyum kısa, yüksek motora binemiyorum aynı zamanda ağır motorları da zaptedemem. Aşağıdaki resim benim motosikletime ait. Gayet menunum, arazide girip çıkamadığım yer olmadı. Boyuma uygun hale getirdim ( Sele süngerini değiştirdim, alçattım ).
Mete hocam, artık yeni teknolojiye geçip bu nimetlerden faydalanmanızı tavsiye ederim. Kullanım olarak ta oldukça rahattır. Ben 3,5 jawa da kullandım. Bu makinalar jawa yanın Mercedes gibi.
Kocaeli'den selamlar