Ynt: Neden Enduro?
TOAXE arkadaşım,düşüncelerini yazdığın bu bilgiler için teşekkür ederim,şu konuya müdahil olayım,
Motosiklet devirmek her türlü araç için sorundur. 50-100 kg arası bir aracı bile kaldırmak eğer tekniği bilinmiyorsa çok güçtür. Yeni motosikletler ise ortalama 200 kg civarında seyretmektedir (örneğin benim motosikletim yanılmıyorsam boş haliyle 260 kg) bundan daha ağır enduro motosikletler var. Estetik kaygı ise sadece full grenaj motosikletlerde değil tüm motosikletlerde var. Önemli olan düştüğümüzde yada devrildiğimizde motosiklete birşey olmaması değil bize birşey olmamasıdır. Bu nedenle gördüğüm neredeyse tüm motosikletler koruma demirleri ile donatılmışdır. İyi bir endurocunun işe yarayacak her parçayı kullanacağına inanıyorum ancak unutmayalım ki sadece ve sadece enduro makinalar için aksessuar üreten ve bunları oldukça pahalıya satan firmalar var. Ne hikmetse Şekilci olmayan Enduro sahipleri bunlara çok ciddi paralar verip alıyorlar. Çünkü aldığında ne kadar kullanacağının hiçbir garantisi olmayan çin malı parçalar yerine kendilerinin ve motosikletlerinin hayatını uzatacak parçalar almayı şekilcilik olarak görmüyorlar.
evet haklısınız tamamen fakat sahibi tarafından fuul koruma yapılmamışsa şayet, malesef 0 km alacak isek hiç bir koruma üzerinde yok siz bir bedel ödeyerek bunu extradan yaptırıyorsunuz buda az bir maliyet değil korumalar motoikletlerin üstünde beraber geliyorlar,fakat burada sökülerek haricen satışa sunuyorlar,avrupada bu korumalar motorların üzerinde satılır,çok güzel bilgiler sunmuşunuz bize zevkle okudum teşekkür ederim.
TOAXE arkadaşım,düşüncelerini yazdığın bu bilgiler için teşekkür ederim,şu konuya müdahil olayım,
Motosiklet devirmek her türlü araç için sorundur. 50-100 kg arası bir aracı bile kaldırmak eğer tekniği bilinmiyorsa çok güçtür. Yeni motosikletler ise ortalama 200 kg civarında seyretmektedir (örneğin benim motosikletim yanılmıyorsam boş haliyle 260 kg) bundan daha ağır enduro motosikletler var. Estetik kaygı ise sadece full grenaj motosikletlerde değil tüm motosikletlerde var. Önemli olan düştüğümüzde yada devrildiğimizde motosiklete birşey olmaması değil bize birşey olmamasıdır. Bu nedenle gördüğüm neredeyse tüm motosikletler koruma demirleri ile donatılmışdır. İyi bir endurocunun işe yarayacak her parçayı kullanacağına inanıyorum ancak unutmayalım ki sadece ve sadece enduro makinalar için aksessuar üreten ve bunları oldukça pahalıya satan firmalar var. Ne hikmetse Şekilci olmayan Enduro sahipleri bunlara çok ciddi paralar verip alıyorlar. Çünkü aldığında ne kadar kullanacağının hiçbir garantisi olmayan çin malı parçalar yerine kendilerinin ve motosikletlerinin hayatını uzatacak parçalar almayı şekilcilik olarak görmüyorlar.
evet haklısınız tamamen fakat sahibi tarafından fuul koruma yapılmamışsa şayet, malesef 0 km alacak isek hiç bir koruma üzerinde yok siz bir bedel ödeyerek bunu extradan yaptırıyorsunuz buda az bir maliyet değil korumalar motoikletlerin üstünde beraber geliyorlar,fakat burada sökülerek haricen satışa sunuyorlar,avrupada bu korumalar motorların üzerinde satılır,çok güzel bilgiler sunmuşunuz bize zevkle okudum teşekkür ederim.