Neden Dacia Duster?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ümiterkan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,811
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 532,265
Ynt: Neden Dacia Duster?

akirafes' Alıntı:
Bende Selim adlı kullanıcının taraflı yorumlarından rahatsızlık duyuyorum . Lütfen site yönetimi gereğini yapsın .
Reha Bey arkadaşımızı uyardı zaten, çok teşekkür ederiz. Umarız Selim Bey de değerli görüşlerini ve fikirlerini paylaşırken bundan sonra kırıcı olmamaya özen gösterir.
reha' Alıntı:
Selim bey,
bakın herkes yazılarınız ve üslubunuzdan rahatsız olduğunu açık bir şekilde dile getiriyor? rica etsem, tavrınıza biraz daha dikkat edebilir misiniz? ki, tavrınız değil.. fikirleriniz tartışılsın.. iyi günler dilerim, reha
Herkese hayır'lı bayramlar dilerim
 

Etiketler
Ynt: Neden Dacia Duster?

reha' Alıntı:
Selim bey,
bakın herkes yazılarınız ve üslubunuzdan rahatsız olduğunu açık bir şekilde dile getiriyor? rica etsem, tavrınıza biraz daha dikkat edebilir misiniz? ki, tavrınız değil.. fikirleriniz tartışılsın.. iyi günler dilerim, reha
ben bu konudan sıkıldım mesaj almak istemiyorum
o denilenleri yaptım ama bu konuda çalışmıyor
ayrıca maillerde açmazsın olur gibi bir tavır bu yazdıklarınıza hiç uymuyor bence
uyardığınız kişi bence uslubunda haklı tüm konuyu okumanızı tavsiye ederim o zeytinyağ gibi hemen üste çıkanlar neler yazmışlar
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Sayın st,
açıkcası mesajınıza bir anlam veremedim.. Tahmin edebileceğiniz gibi, mesajımı yazmadan önce konuyu okudum, anlamaya çalıştım ve Selim beyi kırmadan nasıl bir mesaj yazarım diye de düşündüm.

"o denilenleri yaptım ama bu konuda çalışmıyor" ile ilgili daha fazla bilgi verebilirseniz, belki problemi bulabiliriz.
Kimseye de "maillerinizi açmazsanız olur" gibi birşey yazdığımı hiç hatırlamıyorum.
"Zeytinyağı gibi üste çıkanlar" da kısmı için de birşey yazmak istemiyorum, zira bu "üslup konusu daha fazla uzamamalı"

iyi bayramlar dilerim, reha
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Artık dusterle ilgili paylaşımlarımıza devam edebiliriz. Şimdiye kadar burada tereddüt edilen konularla ilgili deneyimlerim şöyle: Araç hafif buda aracı güvensiz yapar savurur gibi tereddütler var ama araçta herhangi bir savurma belirtisi hissetmedim hatta benim araçta esp özelliğide yok. daha önceki yorumumda aracı yeterince tanımadığımı ve aracı tam anlamıyla zorlamadığımı yazmıştım. şu an itibarıyla özellikle yolda önüme megan düştüğünde yakın mesafe takip ettim aracı ama öndeki aracın sürücü kabiliyeti hakkında bir bilgim yok megan kullanan kişi virajlara girerken benden fazla frene bastı ve viraja giriş hızı benden daha düşüktü ben hiç bir tedirginlik yaşamadan virajlara girdim çıktım. aracın yol tutuşu gayet başarılı . daha önceden bahsettiğim bir diğer konuda bagaj üzerindeki mdf kaplamanın çukurlara düştüğünde ses yapıyor demiştim onunda çözümünü bulduk 3000 km sonunda servise gittim ve du ses nedir diye sordum. servis elemanı bagajda ses yapabilecek bütün parçaları çıkardı ve kendisi bagaja binerek sesin sebebini bulmaya çalıştı. . sorun sağ arka tekere bağlantılı olan bir vidanın gevşek oluşuymuş ve vida sıkılandı ses kalmadı. araçla ilgili objektif yorum yapmaya çalışıyorum ilgilenenlere bilgi vermek adına.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Serkan bey aracımız arazi mi otomobilmi sorusuna kendimce bir cevap buldum. 4x2 de kullanırsak otomobil. 4x4 de kullanırsak arazi olsun ;D
 




Ynt: Neden Dacia Duster?

Herkese hayırlı bayramlar dileyerek yeni haberlerle karşınızdayım :D

E-Oto dergisinin bu ay ki sayısında Duster 4x2 1.5 dCi test edildi.

http://www.e-otodergi.com/pdfs/e-otodergi_eylul2010_sayi27.zip


Başka bir Türkiye testi

http://www.otoplato.com/makale/63

Bir başkası da burada

http://www.dijimecmua.com/ankara-life/1208/index/978265_sayfa-92/

Belgrad Ormanında yapılan Duster 1.5 dCi 4x4 testi

http://www.daciakulubu.com/showthread.php?tid=1493
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

ümit bey öncelikle merhabalar.

benmde 2 aydır duster ilgimi çekmekle beraber bu araç hakkında baya bir araştırma yaptım.

Kanımca 0(sıfır) km bir araç için ; AĞIR OFF-ROAD yapmaya niyeti OLMAYAN , hafif ve orta düzlemde çokta fazla zorlanmaması gereken (köy yolları , Kar , haifif çamur vs.. ) gibi yollarada güven veren ,çekiş sistemini Nissan'dan alması ayrıca 2WD gibi şehir içi kullanımınada yakıt tasarrufu sağlaması , Dış görünüşünün oldukça şık olduğunu düşünmemle birlikte iç mekan malzemesinin kalitesi aracın meblasına bakıldığında kabuledilebilir olması aşikardır.Boş ağırlığı neredeyse bir lada niva kadar olması beni çok şaşırtan başka bir etken , dolayısıyla orta düzeyde karlı ve çamurlu yollarda batmadan rahat ilerleyebileceği başka bir avatajıdır.vergi ve yakıt avantajı zaten tartışılmaz.

2. bir arazi taşıtı yerine , hem şehir içi hem şehir dışı , yapısal özelliklerinin konumu ile hafif ve max orta seviyelerde çok zorlanyamacak tek araçlık ALL in One office yazıcısına benzettiğim herşeyi bir arada toplayan hoş bir araç.

Sonuç olarak Fiyat / Fayda düzleminde başarılı bir araç olduğuna karar verdim.

Yanlz CC(hız sabitleyici) koymalarını çok isterdim çünkü uzun yol çok yaptığımdan ötürü benm için tercihimn dahil deişmesine neden olabiliyor.

Şuan ki dusterlarda CC varmı yada ileriki vakitlerde çıkabilirmi bir malumatınız varmıdır ümit bey ?
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

damodar' Alıntı:
ümit bey öncelikle merhabalar.

benmde 2 aydır duster ilgimi çekmekle beraber bu araç hakkında baya bir araştırma yaptım.

Kanımca 0(sıfır) km bir araç için ; AĞIR OFF-ROAD yapmaya niyeti OLMAYAN , hafif ve orta düzlemde çokta fazla zorlanmaması gereken (köy yolları , Kar , haifif çamur vs.. ) gibi yollarada güven veren ,çekiş sistemini Nissan'dan alması ayrıca 2WD gibi şehir içi kullanımınada yakıt tasarrufu sağlaması , Dış görünüşünün oldukça şık olduğunu düşünmemle birlikte iç mekan malzemesinin kalitesi aracın meblasına bakıldığında kabuledilebilir olması aşikardır.Boş ağırlığı neredeyse bir lada niva kadar olması beni çok şaşırtan başka bir etken , dolayısıyla orta düzeyde karlı ve çamurlu yollarda batmadan rahat ilerleyebileceği başka bir avatajıdır.vergi ve yakıt avantajı zaten tartışılmaz.

2. bir arazi taşıtı yerine , hem şehir içi hem şehir dışı , yapısal özelliklerinin konumu ile hafif ve max orta seviyelerde çok zorlanyamacak tek araçlık ALL in One office yazıcısına benzettiğim herşeyi bir arada toplayan hoş bir araç.

Sonuç olarak Fiyat / Fayda düzleminde başarılı bir araç olduğuna karar verdim.

Yanlz CC(hız sabitleyici) koymalarını çok isterdim çünkü uzun yol çok yaptığımdan ötürü benm için tercihimn dahil deişmesine neden olabiliyor.

Şuan ki dusterlarda CC varmı yada ileriki vakitlerde çıkabilirmi bir malumatınız varmıdır ümit bey ?

Sayın Damador,

Öncelikle şunu söyleyebilirim ki Duster sayesinde Almanya, Fransa, Rusya, Romanya, İspanya forumlarını inceliyorum. Araç sayesinde çok dille haşır neşir oldum :D dünya gerçekten çok küçükmüş. Hatta o forumlarda yazı bile yazdım. Teşekkürler aldım. Dil öğrenmek çok da zor değilmiş. :D
Bunları şunun için söyledim. Siz bana Duster'da cruise control var mı diye sorduğunuzda ben bunu bir sitede okumuştum diye aklıma geldi ve baktığım siteleri tekrar taramaya başladım ve okuduğum bilgileri buldum. Fransa'da Dusterteam.com adlı forumda Cruise Control ile alakalı şu bilgi var. Sitede kullanıcılardan bazılarının bu eksikliği fark etmiş olsa gerek ki sonradan cruise takılabilir mi veya takılırsa ne olur tarzında soruları olmuş. Firma yetkilileri takılabilir ama çıkacak sorunlardan firmanın sorumluluk kabul etmediğini yazmışlar. Bunun üzerine birkaç kişi Duster'a sonradan Cruise takmışlar. Ama aracın orjinalinde Cruise Control maalesef yok.


Bahsettiğim mektup burada:
http://www.dusterteam.com/download/file.php?id=290

İşte takıldığına dair örnek foto. Fransa'da maliyeti 450 Euro civarı.
053.jpg

Bu da maliyet tablosu:

régulateur limitateur ( analog AP 900 249.00 euros
Commande CM35 59.90 euros
Kit contacteur embrayage 29.90 euros
Access.regul.vit 59.29 euros
Pose 50.00 euros

Toplam: 449.49 Euro


Kaynak: http://www.dusterteam.com/viewtopic.php?f=12&t=813&start=30
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Temmuz 2010 Kompakt Suv segmentinin en çok satan 10 otomobili

sadafafd.jpg


Türkiye'de 2010 Nisan'da piyasaya çıktığından beri Kompakt Suv segmentinde ilk 3'e girmeyi başarmıştır.

Kaynak: e-otodergi.com
 



Ynt: Neden Dacia Duster?

Arkadaşlar Bayram muhabbetine memleketim olan aydına tekrar gittim, gerçekten görülmeye değer bir seyahet ettik ailemle,aracımın yakıt değerleri full klima açık + 750 km + 3 kişi, hız olarak 120 'nin altına nadir düştüm, 100 km 'de 6.8 yaktı (Aydın 'a gidiş)

Gelişte ise basmadan 100 ve 110 civarı seyrettiğimizde ise yakıt değeri 100 km 'de 6.1 gösterdi, ki aydın'dan istanbula gelişlerde devamlı yokuş çıkılır..

Manisa yolunda, çok keskin bi virajı görmiyip, 130 ile bir giriş yaptım, ömründen gün gitti desem yeridir, savrulma filan hiç yok, hemde kesinlikle :smiley:

Sadece araçta 130 ve üstü yapınca yol ve rüzgar sesi, eh 150 'i aşıncada motor sesi filan alıyor gibi geldi bana sanki, sizlerde nedir durumlar arkadaşlar ?
 



Ynt: Neden Dacia Duster?

yasarergun' Alıntı:
22 000 liraya Niva al bari 4x4 e biniyorum diyebilirsin.
2 sene önce kangomu almadan önce lada nivaya takmış durumdaydım ve sıfırına bayısınde bakmıstık eşimde bende çok beğendik eşim aaa bu araba sıfır değilmi neden paslanmış dedi görünce şok oldum sıfır lada niva pencerenin plastik ile kapı saçı arası resmen paslanmıştı 96 model spring im var daha yeni yeni paslanmaya başladı...
Dacia duster 4*2 sini deneme fırsatım oldu fiyatının yuksek oldugu kesın ama çok başarılı olduğuda kesin diğer forumlardada yazmıştım benim paramla 4*4 dü için 30 bin tl den fazla etmez o yüzden iki sene daha bekleyip ikinci elinin düşmesini bekliyeceğim...
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

selimsarper' Alıntı:
Sevgili Ümit,

Alacağın araç eski ya da yeni kasa L 200 4x4 (Magnum) dür...
Fazlaca başka bişey arama ....2. elleri de uygundur...Çok sağlam ve konforludur, Karadenize de çok uyar...

Bu arada Dacia Duster la ilgili Esprilerime kızmıyorsundur umarım...
(Gerçekten vatandaşa yapılan bir hakarettir zira ...)

Karadenize Rizeye sevgiler selamlar...
L200 ÜN YAKITI EL YAKAR VERGİSİ OCAK SÖNDÜRÜR TRAFİK SİGORTASINDAN BAHSETMEK BİLE İSTEMİYORUM ARKA KOLTUKTA OTURMA ALANI ÇOK KISITLIDIR HELE 2007 MODEL ALÇAK OLANLARINDA ARKA KAPI AÇILINCA İÇERİYE DİREKMEN TAVANDAN YAĞMUR SULARI DÖKÜLÜR 2008 MODEL 4*2 OLANIYLA VİRAJA HIZLI GİRİNCE DEVRİLİR.
 



Ynt: Neden Dacia Duster?

selimsarper' Alıntı:
Aynı aracın 4x2 si otomobil,

4x4 ü arazi aracı olarak ruhsatlandırılmış

e kasa aynı ...motor aynı...ise

1.6 megane 1 motoruyla mı ya da 1.5 dci ilemi arazi aracı....

bu ne perhizz....
açıkca yazmıssın zaten 4*2 olunca otomobil 4*4 olunca arazi aracı ne var bunda lada niva 1.7 motoruyla oluyorda 105 bg 1.5 dci motorla neden olmasın illaki 2.5 magnum motorumu olmalı
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,670
Mesajlar
1,521,924
Kayıtlı Üye Sayımız
166,524
Kaydolan Son Üyemiz
cixman

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst