Neden Dacia Duster?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan ümiterkan Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 1,811
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 532,411
Ynt: Neden Dacia Duster?

Sayın Kahraman1520,

Standart lastiklerle 15- 20 cm karda duster ve siz iyi iş çıkarmışınız. Tebrikler.

Selamlar...
 

Etiketler






Ynt: Neden Dacia Duster?


Kawasaki ZRX1100 Motorsiklet 150 HP - 107 NM Motorsiklet
Opel Astra GSi (94 olanlar) 150 HP - 196 NM Araba
AS 950 Ağır Harfiyat Kamyonu 150 HP - 300 NM Kamyon

AS 950 Ağır Harfiyat Kamyonu 240 hp- 850 nm diye biliyorum yanlış mı? Ağır tonajlı olduğu için (tek dingil olanlar bile 12 ton taşıma kapasitesine sahip) 300 nm tork çok yetersiz kalır bence dedikten sonra;
Dacia Duster parasına göre her şeyden orta seviyede ve bazı şeylerden de bol bol( yüksek olması, 4*4 özelliği, kocaman bagajı, 1.5 DCi motor ve bu motorun hepinizin bildiği avantajları gibi) sunmasıyla fiyat/fayda oranı açısından çok avantajlı bir araç. Ümit Bey'in en baştan beri belirttiği gibi 0 km + bu özelliklerde + bu fiyatlarda hem şehir hem de gezi arabası olarak kullanılacağı düşünülürse gerçekten rakipsiz. Hele iki araç kombinasyonuna gidilmeyip tek araç kullanılacaksa, tozda toprakta, karda kışta,bozuk yollarda ve hafif arazi şartlarında kullanılacaksa ve 0 km araç isteniyorsa bu paraya tek alternatif denilebilir. Bu yüzden araç sahiplerinin mutlu olmamaları için bir sebep göremiyorum. Bu arada gezilerinizi ve izlenimlerinizi keyifle takip ediyorum,piyasaya yeni çıkan bir aracı ilk el kullanıcılarının yorumlarından takip etme ayrıcalığını yaşattığınız için tüm Duster kullanıcılarına teşekkür ederim. Hepinize hayırlı olsun,kazasız belasız mutlu günlerde kullanmanız dileğiyle, sevgiler.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

SERKANEFE' Alıntı:
selim bey herşeye motor o bu şu demişşiniz, beygir gücünü 150 çıkarabiliyorlar duster 'ın beyinde oynama ile ki bende biraz oynarsam bu gücü 200 'e cıkartırım gerek var mı yok,bu yorumun üstünde dağ bayır gezen dostlarımız mevcut sizin araç 300 bg olsa ne olur gezmedikten sonra..

cruise control'ün bile bugün 150 ytl satıldığı bir zamanda boş boş araç diye tutturuyorsunuz yağmur sensörü 100tl far sensörü 50 tl, kapı ic aydınlatma 50 tl,hava yastığı bile döşüyorlar herşeyi geçtim 500 tl full döşeme, koltuk ısıtma sogutma + deri koltuk 700 tl,direksiyon ısıtma 200 tl, yani tüm bu eksik gedik dediğiniz şeyler 2 binlarıyı geçmiyor, neyin eksikliğinden bahsediyorsunuz, aracı 150 bg yapma bile 300 tl... Hiç değilse sizin ki gibi odun görünümlü kamyonet kullanmıyoruz bildiğiniz 4x4 crossover kullanıyoruz..


Sevgili Serkan,

Saydığın aksesuarların tümünü aracınıza adapte etmeniz mümkün mü ?
diyelim ki mümkün ...takıştırma ile orijinal donanım çıkışı aynı olabilir mi ?
Bunları Duster gibi bir araca yapmak ...abesle iştigali yerine..en baştan 2. el bile olsa donanımlı ve sağlam bir araç edinmek daha akılcı olmaz mı ?

Yanı sıra Duster ın en güçlü motor versiyonu (ki Renault clio motorudur) basettiğiniz performans değerlerine -motor ve aktarmada ciddi ve pahalı yapısal değişimlere gidilmeden- hiç bir surette çıkarılamaz ...%45 üzerinde güç ve -veya tork artışı chip ya da box tuning ile sağlanamaz...
Aslında o motoru orijinal hali ile kullanmak en ekonomik ve akılcı olanıdır....

Ayrıca "Odun görünümlü kamyonet" nitelemesi de çok şık olmamış...
Zira sadece Mitsubishinin değil İsuzu, Nissan ve Toyota nın pikapları da son derece şıktır ...
Duster kendi segmenti içinde şık ve estetik olarak değerlendirilebilecek bir araç mıdır ?
bunu yansız gözlemcilerin takdirine bırakmak uygun olur.


Ha bu arada ...

Otoyol,

Senin "Ağır harfiyat kamyonu" nun parametreleri yanlışmış galiba.... ;D
teknik bilgileri gözden geçir bence...benim pikap bile 390 nm üzerinde tork veriyor..

sevgiler
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

4 x 2 kamyonet kullanan Selim,
4 x 4 Duster'ları bu kadar kıskanıp içten içe GICIK olduğunu görmek bizlere müthiş keyif veriyor.

Daha HIRSLI yaz, ona buna daha fazla sataş, senin GICIK olduğunu görmek hoşumuza gidiyor.
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Karadeniz Otoyolu' Alıntı:
4 x 2 kamyonet kullanan Selim,
4 x 4 Duster'ları bu kadar kıskanıp içten içe GICIK olduğunu görmek bizlere müthiş keyif veriyor.

Daha HIRSLI yaz, ona buna daha fazla sataş, senin GICIK olduğunu görmek hoşumuza gidiyor.


Otoyol,

Yine yanılıyorsun....

Hırs , gıcık , sataşma gibi primitif haller olmaz bizde...
4x2 veya 4x4 değerlendirmem de olmadı ...aracı global olarak değerlendirdik hep...

x larla takıntım olmaz...ayrıca benim başka marka bir 4x4 aracım da var...

Duster 8x8 bile olsa kıskanılacak bir durumu yoktur...keşke olsaydı...

Başından beri firmanın memleket insanına yapmış olduğu saygısızlığa dokundum hep...
Ucuz ve donanımsız bir aracı ...hem de bazal güvenlik ekipmanlarını bile 2011 de bile ekstra parayla satarak pahalıya pazarlayan firmayadır tepkimiz...

sevgiler
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Selim Allahını seversen doğruyu söyle, hangi araba firmasında çalışıyorsun? Cidden merak ediyorum bak yanlış anlama, bıkmadan usanmadan 47 sayfadır boyna insanlığa hizmet etmek için yazıyorsun.
Hani yazdıklarında hep aynı şeyler ya, insan sıkılır da pes eder bir süre sonra. Hangi kuvvet seni insanlığı eğitmeye itiyor bu kadar azimle?
 



Ynt: Neden Dacia Duster?




Çabaların boşa olduğu bir gerçek....

Senin gibi düşünenler oldukça...bu ve benzeri araçlar satmaya devam edecek,
firmalar saf memleket insanını kekleyecek...vergiler malum oranlarda iken firma donanımdan, kaliteden ve can güvenliğinden çalacak...
ve bu ucuz araçlardan daha fazla kazanacaktır !!!

Sen hiç parçalanmış bir araçtan ceset çıkardın mı ??? inşaallah şahit ya da muhatap olmazsınız bu durumlarla ..biz çok olduk maalesef...
Hassasiyetimiz bundandır...47 sayfayı gözden geçirdiğinde olayın bu minvalde olduğunu görmüş olman lazım...

Motor, kaporta, işçilik, yürür aksam, performans modifiye vb konularda da yazdık ancak ilgilenen ya da cevap veren olmadı maalesef...
Geçen hafta serviste önden ağır hasarlı ancak hava yastıkları açılmamış bir Duster gördüm...resimleyip koyayım tartışılsın dedim...ancak ön yargılı yaklaşımlar yüzünden ...vazgeçtim...
Dağa çıktık , karda dolaştık, bagaja uyku tulumu yaydık...gezdik turladık tavana lamba astık, bagaja kutu yaptık havasında olduğunuzdan...keyfinizi bozmak istemedim...
Ancak ciddi mevzuları da konu etmeli...kaza dinamikleri , çarpışma verileri, viraj stabilite sorunları...bu aracın hassas olan noktaları.....

sevgiler
 

Ynt: Neden Dacia Duster?

Selim Bey 'in dediği araba ; Yastıkların hangisi açılmamış selim bey :smiley:)

63627_116282095105457_111681972232136_86667_6770478_n.jpg

162957_116282111772122_111681972232136_86668_3031046_n.jpg

65399_116282118438788_111681972232136_86669_3647119_n.jpg


Ayrıca ;

http://www.youtube.com/watch?v=rVUrLm4Dl60&feature=player_embedded

Bu video'dan da takla atmış duster 'ıda görebilirsiniz hepsi ...

FACEBOOK : DACİA DUSTER TURKEY GRUBU
 







Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,677
Mesajlar
1,522,018
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst