o tipsiz ferrarilere 500-600 bin tl veripde alan amcalar var ... bence duster bu parayı hak ediyor ...
arazide gezmek isteyen gider tata kamyonet alır zaten , kırılsada dökülsede umrunda olmaz ...
bence 1.5 dizel motorlu 1200kg dusterle oynamak çok keyifli olur ... çekiş sistemini bilmiyorum ama tabiri caiz ise ''kaptırdınmı'' her yere çıkar ;D
ne yalan söyleyeyim ben dusterin yakıtını kıskanıyorum , ve chip tuning ile bu motor inanılmaz sevimli oluyor (135hp)
4x2 suv almanın mantığını anlamış değilim ama bu durum "zevk meselesi" ile açıklanıyorsa buna kimse bir şey diyemez sadece saygı duyulur
4x4 suv olsunda hiçbir extrası olmasın, ucuz ve sağlam olsun diyen dacia duster alabilir. yok ben her türlü konforu, teknolojiyi istiyorum derseniz bu isteğinizi karşılamaz..
4x4 dacia duster 48 bin tl
4x4 nissan QASHQAI 78 bin tl
4x4 renault kaleos 69 bin tl
4x4 SSANGYONG ACT 61 bin tl
4X4 cherry tiggo 45 bin tl
illa 4x4 olsun diyenler içinde renault scenic rx4 var. 2000-2002 modelleri 18-25 bin tl arası bulunabiliyor. benim bu aralar en çok ilgilendiğim araç o...
Serkan Bey, hayırlı olsun aracınızı güle güle kullanın.
Aracınızı arazide zorladıkça edindiğiniz bilgi ve tecrübelerinizi bizimle paylaşacağınızı umuyorum. Fotoğraf ve video ile de destekleyebilirseniz çok güzel olur.
Benim, size sormak istediğim bir sorum var; Tiguan' nın T&F versiyonu yaklaşma açılarından dolayı 'arazi aracı' olarak tescillenmişti. 4x4 Duster de durum nedir? Ruhsatınızda ne yazıyor?
4x2 suv almanın mantığını anlamış değilim ama bu durum "zevk meselesi" ile açıklanıyorsa buna kimse bir şey diyemez sadece saygı duyulur
4x4 suv olsunda hiçbir extrası olmasın, ucuz ve sağlam olsun diyen dacia duster alabilir. yok ben her türlü konforu, teknolojiyi istiyorum derseniz bu isteğinizi karşılamaz..
4x4 dacia duster 48 bin tl
4x4 nissan QASHQAI 78 bin tl
4x4 renault kaleos 69 bin tl
4x4 SSANGYONG ACT 61 bin tl
4X4 cherry tiggo 45 bin tl
illa 4x4 olsun diyenler içinde renault scenic rx4 var. 2000-2002 modelleri 18-25 bin tl arası bulunabiliyor. benim bu aralar en çok ilgilendiğim araç o...
4x4 Ticaret yapmak isteyenlere 425kg kargo kapasiteli, 1,61mt uzunluklu, 1636lt hacimli Dacia Duster Fiskal. 4x2 olanı da var merak etmeyin ;D
Hem ticaret hem adrenalin diye buna derim. Araç Avusturya'da satışta. Fiyatı 10.000 Euro'dan başlıyor.
Diğer Özellikleri: http://www.dacia.at/media/pdf-files/pricelists/att00031337/PL_Duster_VU.pdf
Sonunda bir test yapıldı ülkemizde. Vatana millete hayırlı olsun. Test edenlerin Duster'dan baya etkilendiği aşikar
İşte arabam.com'daki yorumlar
Yorum - Selim ERKEK
İşte insanların büyük beklentilerinin olduğu Dacia! 30 bin liranın altında satışa sunulan bu heybetli SUV’yi satın almak için showroomlara koşturanların bir kısmı hayal kırıklığı yaşayarak geri döndü. Gerek iç mekan kalitesi, gerekse donanımlar eklendikten sonraki fiyatı bazı insanları mutlu edemedi. Duster’ı tercih edenler, uçuk vergi ve yakıt masrafı ödemeden, makul fiyatlarla servis ve yedek parça hizmeti alabileceği bir SUV hayalini gerçeğe dönüştürüyorlar. Yerden yüksek yapısı sayesinde bozuk yollarda korkusuzca ilerleyebildiğimiz Duster’da, ekonomik üretim kaygıların neden olduğu birkaç ufak eksi var. Eğer araziye çıkmıyorsanız oldukça mantıklı bir tercih olan 4x2 versiyonu düşük yakıt tüketimiyle öne çıkıyor.
Yorum – Tulu DARICAN
Dacia’nın ekonomik kaygılarla Duster’da da Logan modelindeki orta konsolu kullanması eleştirilebilir. Ancak 40 bin TL’ye kadar başarılı bir SUV sunma hedefinin bu tip bir handikaba yol açması kaçınılmaz. Bunun dışında bence otomobilin eleştirilecek bir özelliği bulunmuyor. Renault menşeli dCi motor, performans ve yakıt tüketimi konusunda sürücüsünü üzmüyor. Arazi koşullarındaysa Duster beklenmeyecek kadar başarılı. İki çeker olmasına karşın otomobildeki çamur ve kar koşullarına uygun lastikler sayesinde hafif arazi koşullarında ilerlemekte hiç zorlanmadık. Tabii Duster’ı ağır arazi şartlarında kullanmak istiyorsanız 4x4 modelden şaşmamalısınız. Duster’ın yol tutuşu yerden yüksek ağırlık merkezine rağmen yeterli. Konfor düzeyiyse başarılı… Sadece süspansiyonun sesli çalıştığını belirtmeliyim.
Yorum – Hasan AYTEKİN
Temiz, 19993 model LPG’li Grand Cherokee bulmak gibi… Otomobil almaya yola çıkanların önüne işin doğası gereği gösterişli tercihler çıkar. İş ödeme faslına gelince ilk fiyatı daha ekonomik olan ikinci el modellerden ve kullanımı ekonomik olan dizel veya LPG’li tercihlerden tavsiyeler verilir. Dacia’nın bu ihtiyaca net bir cevabı olan Duster’ın bu iki özelliği unutmadığı sürece üretiminin gelecek kaygısı olacağını hiç zannetmiyorum.Test aracımıza gelince, araç yüksek yapısı ve yola hakimiyeti ile öne çıkarken, yolda gayet rahat kullandığım araç, dar sokaklarda ve parkta ise sorunsuzluğu ile beğenimi kazandı. Renault’un yakıt ekonomisi ile bilinen 1.5 dCi motorlu tercihinin 34.300 TL’den.başlayan fiyatla sunulması ise Duster’a bu piyasada bir kat daha değer kattı. Bana göre diğer markalar ile karşılaştırmada Dacia Duster’ın tek zorlanacağı nokta iç mekan... Dacia bu genişleyen pazarda ki ilk makyajında iç mekanına da umarım çözüm bulur…