Ynt: Navara Kullananlar
Evet Tolgas, dediğin gibi 4LO'ya alıyorum ve Barbaros Beyin dediği gibi lastikler de düz. Az önce çıkıp toprak dik bir yolda tecrübe ettim. 4LO'ya aldığımda (4LO ışığı yanıp söner halde kalıyor) motordan gelen torkun artışını net bir şekilde hissediyorum, gaz pedalı biraz daha hassaslaşmakla birlikte yaklaşık %20 gibi bir tork artışı var sanki. 50km gibi bir hızla tırmandım (özellikle vites büyütecek mi diye kontrol etmek için yaptım bunu, bir yandan da motor devrini gözledim. Vites büyütmedi, 3'Ü geçmedi)
Aynı hız ve devirde aynı yolda 4H ile tırmanırken vites 3'de durmadı, hız da vites artışı da sürdü.
Bu durum, 4LO'ya sorunsuz geçiyorum izlenimi verdi. Diğer bir kontrolü de araç altından gelen geçme seslerini dinleyerek yaptım. Her seferinde (4LO'ya geçerken ve 4LO'dan 4H'ye alırken) aynı düzen ve aynı hafif -ama zor duyulan- geçme sesi ile geçiş yaptığını gözlemledim. Geçiş tamamlandığında (geçiş sesinin bitmesi) D'ye alındığında aynı torl artışı nı da hissediyorum.
Peki? Bu durumda hala servise mi gitmemi öneriyorsunuz? Ayrıca bu araçta Diferansiyal kilitleme düğmesinin olmayışı bu ışığın yanıp sönmesi ile ilişkilendirilebilir m?