1.sübapların sıkışması
2.gaz kelebeğinin kirlenmesi
yetkili serviste çalışan bir usta benzinde de böyle durumlarla karşılaştığını söylemişti.Benim anlamadığım şu:dünya kadar uyduruk arabada lpg bir problem çıkarmazken subaru da neden böyle bir şeye neden oluyor?kesin çözümü yok mu acaba?
bir de dip not;subaru kullanım kılavuzunda subap ayarlarının sanırım 80 bin km de bir kontrol edilmesini istiyor.
bir de motordan gelen bir ıslık sesi var ama bu gaza sonuna basınca geliyor vites değişince kayboluyor yani motor yüksek devirlerde iken var
selamlar
2.gaz kelebeğinin kirlenmesi
yetkili serviste çalışan bir usta benzinde de böyle durumlarla karşılaştığını söylemişti.Benim anlamadığım şu:dünya kadar uyduruk arabada lpg bir problem çıkarmazken subaru da neden böyle bir şeye neden oluyor?kesin çözümü yok mu acaba?
bir de dip not;subaru kullanım kılavuzunda subap ayarlarının sanırım 80 bin km de bir kontrol edilmesini istiyor.
bir de motordan gelen bir ıslık sesi var ama bu gaza sonuna basınca geliyor vites değişince kayboluyor yani motor yüksek devirlerde iken var
selamlar