.
@janberkaydemir ve hareketimizi oluşturan diğer katılımcı arkadaşlara.
Sorunun nihai çözümü için şöyle bir yöntemin etkili olacağını düşünmekteyim.
İlk etap:
CİMER’e olan ferdi İstek başvurularımız sonuçta büyük bir olasılıkla TSE’nin “Ulaşım ve Lojistik Sistemleri Başkanlığı” tarafından cevaplandırılacak.
Bu etapta başvuru ve
Petition’daki başvuruyu destek sayıları, bürokrasiyi etkilemesi açısından önemli olduğu kadar bizim somut topluluk bilincimizin oluşması açısından da büyük kazanç. Bu arada, Petition enfes bir öneriydi.
Fakat unutmayalım,
medyanın harekete kazanılması da çok önemli !
Cevap olumsuz ya da yetersiz olursa..
İkinci etap:
Yürütmeyi bürokrasinin karşısında konumlandırmak açısından, cevabı doğrudan
yürütmeye “
Şikayet” etmek.
Bu etapta şikayeti; başta Enerji ve Teknoloji bakanı ile yine konu ile ilişkisi olan Ulaştırma bakanı ve de (?) Cumhurbaşkanını muhatap alarak, sadece birkaç kişi tarafından ama katılımın sayısına dikkat çekerek yapmak.
Şikayette, bürokrasiye kırıcı ifadelerden mutlak kaçınılması gerekmekte. İznin bir de şubelerde uygulanma fazı var.
Cevap yine de umduğumuz şekilde gelmezse..
Son etap:
İdari mahkemeye başvurmak.
Şu an için uzakta olan bu olasılık için, içimizden birinin yasal danışmanlığı ile konu hakkında son bir ay içinde yazılı red cevabı alan en az bir karavancıya ihtiyacımız olacağını sanıyorum.
...
Lütfen bu öneri için, olumsuz da olsa cevabınızı esirgemeyin.
Yoksa medyanın katılımı için yapılan önerinin de nedense cevapsız kalması gibi, umut kırıcı olacak..
Sadece imza vermenin yeterli olduğunu düşünmek gerçekci değil.
İlerisi için de şimdiden en azından teorik olarak hazırlıklı olunmalı.
Tabi işin sistematiğine de değer veriyorsak ?
.