Bu yıl ben de starter varta 95 A akü aldım ve sadece motor bölümünde marş basmak da kullanıyorum. Anlamakta güçlük çektiğim bir konu oldu . Öğrenebilmek ve mantık yürüte bilmek için bazı sorular oluştu . Her ne kadar aynı amaca hizmet etmiyor olsalarda akü yapımında kimyasal bileşim ve etkieşim madenlerinin aynı olduğunu düşünmekteyim . Hal böyle olduğunu varsayıyorum ve diyorum ki ; Sürekli motorun ısının tehdidinde bulunan kaput içindeki marş aküsünün bu bölümdeki yükselen ısının akü ömrünü nasıl ve hangi tepkimeler ile etkilediğini anlayabilmek çabası içerisine girdim.
Sanıyorum bu konu üzerinde aramızda bir fikir paylasımı olmadı. ya da ben atlamış olabilirim. Gerçekten merak etmekteyim . Zaten enerji yi güç bela zorlukla elde ediyor ve bunu da akülerimizde saklamaya çalışırken acaba bilincinde olmadığım hatalara düşmektemiyiz kuşkusu taşımaya başladım. Sanırım doğru okudum, bu handikapın tüm aküleri kapsadığı anlaşılmakta olmasıdır. Hepimizin akü ler üzerinde amatör bilgileri vardır . Şimdi , acaba mı düşüncesi oluştu bende. Daha profesyonel bigiler açlığına girdim doğrusu. Konu üzerinde katkıda bulunmak isteyenlere şimdiden teşekkürler biriktiriyorum.