Kara Panter' im

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mdr Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 812
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 93,618
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ynt: Kara Panter' im

Tam bu mesajı yazarken emniyet genel müdürlüğünden cep telefonuma trafik kurallarına uyun diye mesaj geldi. ;D


İsmail bey dengeyi iyi kurmak lazım, bende çok sakin araç kullanırım. Benim gibi iş gereği arazide çelışanlar işin risklerini iyi bildiklerinden genelde sakin ve kurallara uygun kullanır.
Biraz önce gaza basın derken, kastım ekonomi yapmak için ayağınızı gazdan esirgemeyin anlamındaydı. Silindirlerin kükreyişini hissetmek güzel. ;)
 

Etiketler
Ynt: Kara Panter' im

Günaydın, değerler çok iyi bence....bende aracı agrasif kullanmam ama Temmuz ayında ilk takıldığından bu yana 0.45 - 0.47 kr/km değerinin altına düşüremedim.ayarını daha kıstırdığımda ise, gaz verip fırlamam gereken yerlerde tepki vermeyip kahrediyordu....şu anda gaza bastığımda verdiği tepkiden memnunum ama değerleri sizin belirttiğiniz gibi değil.... :(
 

Ynt: Kara Panter' im


Ataklıkta ve seri gaz vermelerde bir sıkıntı yok Olcay..

Zaten Yusuf ustam 3-4 depo kullan..ince ayar yaparız..birde gazı tamamen bitir benzine geçsin öyle gaz al..çok saglıklı olur dedi.
Bence esas harcama rakamları sonra çıkar.Bunlarda hata olabilir.Hatta lastik çapım 285*75*16 bunun zararı bile olur.
Ama önemsedigim bir sözü vardı ustanın.
".Sana uzun km yaptıracak gaz olarak tavsiyem "shell-petrol ofisi ve bp nin kendi marka gazları fazla km yaptırıyor.Aygaz aldıgından depoda 50-100 km daha az yaparsın tavsiye etmem göreceksin " demişti.İlk gazı shell den aldım.Etkisi varmı bilmiyorum..
 

Ynt: Kara Panter' im

neredeyse takdırdığımdan beri hep bir istasyondan aldım...birde shell den deneyim bakalım... ;)
 

Ynt: Kara Panter' im



Aracımı yeni yeni tanıyorum.. ;D ;D

Tabii ki arazi kabiliyeti açısından..Yavaş yavaş bunu da aşacagım..Benden daha önce alıp bu konuda mesafe katetmiş arkadaşlardan yardım isteyecegim.

Bayagı meyilli 20-30 metrelik yokuş var.Yumuşak ..agır araçların rahat batacagı çamurlaşmaya hazır zemin var.Rampanın tam ortasında keskin viraj ..Buradan rahat çıkmam için ne yapmam lazım.

Denedigimi..yaptıgımı yazayım ki..hatamı ilerde yaşamayayım.

Yokuşa sarmadan önce viteste L seçenegine attım.patinaja düşüncede direksiyorun hafif saga sola çevirerek tekerlerin tutunmasını saglayaıp hafif de gazla çıktım..Ama bayagı da patinajda kalarak tabii.Arka kilitleri yada ön kilitleri denemedim.Bu durumda nasıl davranmalıyım..
 



Ynt: Kara Panter' im

ben olsa idim eğer

arazi vitesi lowda
büyük vites 2 de
yandaki 2nd kalkış butonuna basıp 2 ila 3bin devir arası çok gazla oynamadan devam ederdim.kilit açmaya gerek yok hiç böyle durumlarda.

arac 2 ile kalkar patinaja düşmeden o ivmeylede vites değiştirmeden devam eder.

selamlar
 

Ynt: Kara Panter' im

Çağlar a katılıyorum, bizim araçlarda çamur, kum ve karda 2nd düğmesini kullanmamız şanzıman içinde sağlıklı olup gerekli bir özelliktir.
Ayrıca benim FJ40 ile arazide ben hep 2 ile kalkıyorum. 4200 cc 1500 kg ı zıplatıyor valla. 2 ile patinaja kalmadan gidiyor, motor güçlü olduğu için devirdende düşmüyor.
 

Ynt: Kara Panter' im



İlk fırsatta dediklerini uygulayıp sonucu görecegim..Bu hafta sonunu iple çekiyorum... ;D ;D
 





Ynt: Kara Panter' im



[attachment=1]

[attachment=2]

[attachment=3]

LAND-CRUÄ°SER!(4).jpg


LAND-CRUÄ°SER!(9).jpg


LAND-CRUÄ°SER!(19).jpg
 


Ynt: Kara Panter' im



İlk fotograf düz bir zeminde idi.Son fotografta otopark gibi araçların sık sık parkettigi yer.
Ufak tefek çöküntüler var.Sanırım ondandır..
 






Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,785
Mesajlar
1,523,751
Kayıtlı Üye Sayımız
166,600
Kaydolan Son Üyemiz
emirkucukgenc

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst