bahçeköy deki gezide enson derin kanallı balçık rampaya iyiki girmemişsin.. yoksa senin tosun hala orada yatıyor olurdu hatta baharın gelmesini beklemek zorunda kalırdık çıkartmak için.concrete' Alıntı:Biraz tekleyen defenderlarin birinin pilotu olarak bir kac soz soyleyeyim bari...
Araci daha yeni tanimaya basladik. Aracin agirligina gore gucunun pek fazla olmadigi acik. OK lari camurda biraz daha is gorsunler diye bu hafta sonu kestirmeyi planliyorum, daha iyi olacagindan eminim. Ne de olsa bunlar kamyonet lastigi bee... Su cikamadigimiz rampayi da son 1 metrede vincleyerek cikabildik... Yine de en yuksek koltukta oturup yol yapmanin da ayri bir zevki var. Gerci "traktor" yorumu da yapildi ama bu da defender tarzi diyoruz...
Bir dahaki sefere daha basarili olup basimizi dik tutacagiz artik... Arada her gordugumuz yere 1-2 kilit milit takariz, kilitler gideriz . Seytan su 2.5 lt motoru 3.9 ile degistir diyo ama.. boylede oldukca zevkli. Oralarda daha cok eglenecegiz diye dusunuyorum.
doom' Alıntı:bahçeköy deki gezide enson derin kanallı balçık rampaya iyiki girmemişsin.. yoksa senin tosun hala orada yatıyor olurdu hatta baharın gelmesini beklemek zorunda kalırdık çıkartmak için.
tugsan75' Alıntı:Arkadaşlar lastikle ilgili yani OK 144 le ilgili bişey söylemek isterim.Ol astikleri kestirmeden hiçbir işe yaramaz.Kullananlar ve almak isteyenler muhakkak kestirsin.
Merhaba fatih bey eger gördüyseniz bizde 2 defender var abimde ve bende ikiside her zaman kapıda ancak 4 erkek kardeşiz her görüşte baska birinigörüyor olabilirsiniz hatta babamla 5 eder .metehan41' Alıntı:cevat abi öncelikle tebrik ederim. foto olayını çözmüşsün. resimler gayet güzel. eline sağlık. bence gezilerde her zaman co-pilotlarda fotoğraf makinası olmalıdır derim. sürücü koltuğunda çok şey kaçırılıyor.
arkadaşlar gerçekten defenderler pazar günü biraz tekledi diyebiliriz. bence pilotaj hatasıda dediğiniz kadar yoktu. o çıkılamayan rampa yaklaşık % 20-25 eğime sahip bir rampaydı. aracın kalkışı ve hızlanması için yeterli düzlük yoktu. malum defender 2.5 lt, kalkış torkuda düşük olduğundan ancak bu kadar olabildi. bence o araçları biraz gaza doyurmak lazım, yani pedalın dibini bulmak lazım... bence biraz daha başarılı olabilirler... merkez kilit olayında başarılılar ama dif kiliti şart. yoksa ilerleyemiyorlar. ladanın bile dif kiliti olmadan ilerlediği yerlerde eğim fazlalığı ve kasa ağırlığından dolayı ilerleyemedilir.
birde yuvacıklı hemşerim; senide aramızda görmek isteriz. bakalım 110 dizel neler yapabiliyor. bazen yolda karşılaşıyoruz ama tanışmadığımızdan selamlaşamıyoruz... aracınızdan tanıyorum sizi...
selamlar...
tugsan75' Alıntı:ok 144 kötü demedim sadece kestirirseniz lastikden daha iyi performans alırsınız.Bizim yarış arabalarında aşırı çamur yoksa hep kesik ok kullanırız.Birde gene yanlış anlasılmasın gerçek off-road da o durumdaki araçların hiçbiri kıpırdayamaz bile.Ama bu tarz gezilerde standart ok ve AT lastik yeterde artar.