EvliyaCelebi2
Söz insanın aynasıdır..
- Mesajlar
- 2,218
- Tepkime Puanı
- 2,198
.
Orhan bey,
aslında kastım yapımda sırası gelen kaporta izolasyonuydu.
Yaz ve bahar ayları karavanla yollarda olunduğunda, pencereler için resimlerini gönderdiğiniz ısı ve görüş kaplamaları yerine sadece iç görüşü önleyici perde kullanmak yeterli olmakta. Haliyle bu mevsimlerde geceleri soğuk sorunu yok ve gündüzleri de zaten karavan açık oluyor.
Kısa ve orta vadeli park durumlarında güneşden korunmak için perde kullanmak ise, kurulmaları yerine, tekrar yola çıkarken açılan pencere ve klima dolayısıyla, pratikte her zaman öyle önem kazanmıyor.
Bahsettiklerinizin soğukta kullanımı için yeterli tecrübem olmasa da, yapabildiğim kadarıyla, ayni görüş perdesinin normal kapasiteli bir ıstıcıyla kolaylıkla yetmekte olduğu yönünde.
Hiç izolasyonu olmayan aracımın 4000 e yakın üyeli forumunda, belki inanmayacaksınız ama bu yapının yaşayanlarca, -10 dereceye kadar tamamen yeterli olduğunu defalarca okudum.
Bazen pratik bizi beklemediğimiz derecede şaşırtıyor..
Üstelik onlardan ses izolasyonu için yeterli fayda beklemek de sanırım boşuna olmalı.
Zaten bütün bunlar yüzünden izolasyon için görüşümü “Yapılsın ama abartmaya gerek yok” olarak revize ettim. Tabii doğru malzeme esas.
Bahsettiğiniz kaplamalar ve karavan pencereleri yazılarımdan sonra, umarım bu gidişle benden pek yakında araçlarımızın 5. hatta 4. tekerleklerinin lüzümsuzluğu üzerine de bir yazı beklemiyorsunuzdur ?
Gerçi altmışlı yıllarda Citroen onu da yapmıştı..
Zaten o zamandan beri küçük dilim kayıp...
Video: https://youtu.be/kaN9QkYpawM
Orhan bey,
aslında kastım yapımda sırası gelen kaporta izolasyonuydu.
Yaz ve bahar ayları karavanla yollarda olunduğunda, pencereler için resimlerini gönderdiğiniz ısı ve görüş kaplamaları yerine sadece iç görüşü önleyici perde kullanmak yeterli olmakta. Haliyle bu mevsimlerde geceleri soğuk sorunu yok ve gündüzleri de zaten karavan açık oluyor.
Kısa ve orta vadeli park durumlarında güneşden korunmak için perde kullanmak ise, kurulmaları yerine, tekrar yola çıkarken açılan pencere ve klima dolayısıyla, pratikte her zaman öyle önem kazanmıyor.
Bahsettiklerinizin soğukta kullanımı için yeterli tecrübem olmasa da, yapabildiğim kadarıyla, ayni görüş perdesinin normal kapasiteli bir ıstıcıyla kolaylıkla yetmekte olduğu yönünde.
Hiç izolasyonu olmayan aracımın 4000 e yakın üyeli forumunda, belki inanmayacaksınız ama bu yapının yaşayanlarca, -10 dereceye kadar tamamen yeterli olduğunu defalarca okudum.
Bazen pratik bizi beklemediğimiz derecede şaşırtıyor..
Üstelik onlardan ses izolasyonu için yeterli fayda beklemek de sanırım boşuna olmalı.
Zaten bütün bunlar yüzünden izolasyon için görüşümü “Yapılsın ama abartmaya gerek yok” olarak revize ettim. Tabii doğru malzeme esas.
Bahsettiğiniz kaplamalar ve karavan pencereleri yazılarımdan sonra, umarım bu gidişle benden pek yakında araçlarımızın 5. hatta 4. tekerleklerinin lüzümsuzluğu üzerine de bir yazı beklemiyorsunuzdur ?
Gerçi altmışlı yıllarda Citroen onu da yapmıştı..
Zaten o zamandan beri küçük dilim kayıp...
Son düzenleme: