İmrahor Ormanları ve Maden Ocakları Keşif Gezisi (26 Nisan 2008)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan mogzilla Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 93
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 25,011
Ynt: İmrahor Ormanları ve Maden Ocakları Keşif Gezisi (26 Nisan 2008)

Kısa ama hızlı bir gün geçirdik.Geziye katılan,aracını parçalayan tüm arkadaşlara saygılar sevgiler:smiley:
Nadir abicim Mis Köftede o güzel yemekleri mideye indirdikten sonra,( bu arada Yol Sedat ve Vita es Morte Murat yerken siz yoksunuz diye boğazımdan geçmedi yiyemedim,çorbayla yetindim.) hesabı bana ödetmedin,işin kokusu sonradan çıktı hesabın içine Acmatın şaftı sıkışmış ondan ödetmiyormuşsun :smiley:) heheehhe şaka şaka Nadir abi kesene,ömrüne bereket......
 

Etiketler
Ynt: İmrahor Ormanları ve Maden Ocakları Keşif Gezisi (26 Nisan 2008)

dronder selam.Mog um 1976 model 406 model orjinal dizel olmakla beraber, ben bu konuda kendimi çok şanslı görüyorum,30 yıl boyunca hiç kullanılmadan sadece çalıştırılmış bir araç gördüğünüz. benim yaptığım masraf 4 adet yeni lastik (durmaktan hamur olmuş),rollcage,4 adet sis ve 2 adet hurdalıktan faal durumda mekanik vinç.bunun dışında kaportadan mekaniğe kadar herşey fabrikasyon,orjinal.Dolayısyla benim Unimog performansında bir araç maaliyeti kaça çıkar gerçekten fikrim yok. 17 ytl verdim üzerine de 4 lastk 2 vinç parası verdim.
Dediğim gibi tek şansım çok diri bile demeye dilim varmıyor,daha bebek bir unimogla karşılaşmam :smiley: umarım bir gezide karşılaşırız,yakından inceleme fırsatı bulursun.Yazın arka kasayı kapatmayı düşünüyorum.Hem gezilerde fazla kişi taşıyabilmek için, hem aracın arka tarafı çok hafif kalıyor ağırlıklar ilave ederek daha ağır bir araç yaratabilmek,hem de soğuk yağmurlu ve karlı ortamlarda sığınak vazifesi görebilecek bir iç mekan yaratmak.
Sonbahara daha güçlü,daha ağır ve agresif bir Unimog haline getirmeyi planlıyorum.
 

Ynt: İmrahor Ormanları ve Maden Ocakları Keşif Gezisi (26 Nisan 2008)

Uğurcuğum Avrupa yakasında olduğun bir gün alo de bana , gideriz MisKöfteye.İlla offroad için bulışmak şart değil.
 

Ynt: İmrahor Ormanları ve Maden Ocakları Keşif Gezisi (26 Nisan 2008)

valla çok güzel eğlenmşsiniz bir de aksilikler olmasa evlatlarıda getirebilseydiniz süper olurdu. Mis köfteye bende gelmek isterim . saygılarımla.
 

Ynt: İmrahor Ormanları ve Maden Ocakları Keşif Gezisi (26 Nisan 2008)

O kadar olacak Ercüment Bey.Bunlar işin tuzu biberi.Maksat cana bir şey gelmesin.Bir gün hep beraber gideriz inşallah MisKöfteye.
 



Ynt: İmrahor Ormanları ve Maden Ocakları Keşif Gezisi (26 Nisan 2008)

Çok güzel ve acıklı bir gezi olmuş..Bizde dün Ladik e gittik. Benim de önce arka şaft, sonra da ön şaft kırıldı. Allahtan ön şaftı şantiyede kırdım da arazide bırakmak zorunda kalmadık aracı. 26 nisan şaftirik bir gün olmuş yani..
 

Ynt: İmrahor Ormanları ve Maden Ocakları Keşif Gezisi (26 Nisan 2008)

moger' Alıntı:
dronder selam.Mog um 1976 model 406 model orjinal dizel olmakla beraber, ben bu konuda kendimi çok şanslı görüyorum,30 yıl boyunca hiç kullanılmadan sadece çalıştırılmış bir araç gördüğünüz. benim yaptığım masraf 4 adet yeni lastik (durmaktan hamur olmuş),rollcage,4 adet sis ve 2 adet hurdalıktan faal durumda mekanik vinç.bunun dışında kaportadan mekaniğe kadar herşey fabrikasyon,orjinal.Dolayısyla benim Unimog performansında bir araç maaliyeti kaça çıkar gerçekten fikrim yok. 17 ytl verdim üzerine de 4 lastk 2 vinç parası verdim.
Dediğim gibi tek şansım çok diri bile demeye dilim varmıyor,daha bebek bir unimogla karşılaşmam :smiley: umarım bir gezide karşılaşırız,yakından inceleme fırsatı bulursun.Yazın arka kasayı kapatmayı düşünüyorum.Hem gezilerde fazla kişi taşıyabilmek için, hem aracın arka tarafı çok hafif kalıyor ağırlıklar ilave ederek daha ağır bir araç yaratabilmek,hem de soğuk yağmurlu ve karlı ortamlarda sığınak vazifesi görebilecek bir iç mekan yaratmak.
Sonbahara daha güçlü,daha ağır ve agresif bir Unimog haline getirmeyi planlıyorum.

ilginiz için teşekkur ederim. Gerçekten çok şanslıymışsınız. O paraya böyle bir araç süper... Bende 94 zj var. önümde 2 ihtimal var ya eşime bir araç alacagım zj yi off-road a haırlayacağım ya da bunu eşime verip unimog alacağım:smiley: ama sizinki gibi bir araç belki 10 yılda bir düşer o da kim bilir kime nasip olur. umarım gezilerde tanışma fırsatımız olur. Aracı yakından incelemek ve teknik 1-2 soru sormak isterim.
herkese tekrar geçmiş olsun görüşmek üzere...
 

Ynt: İmrahor Ormanları ve Maden Ocakları Keşif Gezisi (26 Nisan 2008)

Güzel gezi olmuş nadir abi ve diğer değerli arkadaşlarım.araçlarda olan arızalara gerçekten çok üzüldüğümü bildirmek isterim.nadir abi dediğin gibi canımız sağolsun ama keşke araçlarda sağolsaydı getirdiği gibi sağlam şekilde sizlerle beraber geriye dönselerdi dahada iyi olurdu öyle değilmi abi.tekrar geçmiş olsun .SAYGILARIMLA
 

Ynt: İmrahor Ormanları ve Maden Ocakları Keşif Gezisi (26 Nisan 2008)

Şaka bir yana,Unimogu aldığım günden beri bana desteklerini sürdüren sevgili Nadir abim,haylaz offroadcu arkadaşının hatasında yine başındaydı.Üstelik evladını parçalamak uğruna......Ne kadar teşekkür etsem boş...
 

Ynt: İmrahor Ormanları ve Maden Ocakları Keşif Gezisi (26 Nisan 2008)

Çok geçmiş olsun, öncelikle can'a bişi olmasın teselli kısmı, ama ,araçlar mutlaka oradan çıkacaktır. Gelişmelerden haber ederseniz seviniriz...Tekrar geçmiş olsun..
 



Ynt: İmrahor Ormanları ve Maden Ocakları Keşif Gezisi (26 Nisan 2008)

fotoları teknik bir aksaklıktan ötürü bu gece içinde ve yarn sabah yüklemeye çalışacağım.
 

Ynt: İmrahor Ormanları ve Maden Ocakları Keşif Gezisi (26 Nisan 2008)

Araçları kurtarmak için bu sabah saat 10'da sözleşmemize rağmen ben saat 9.30'da orada idim.Ama onlar operasyona saat 9'da başlamışlar.Ben sonuna yetiştim. ;D
Buradan Cezmi Usta'ya , ağabeyi İsmail'e , elektikçi Sinan'a ve dostum ocak sahibi Avni atalay ile Atalay Madencilik çalışanlarına çok çok teşekkür.
Her şeyin para olmadığını , dostluk ve dayanışmanın hala geçerli olduğunu ispatlayan güzel insanlar , sağolun.

943913.jpg
 

Ynt: İmrahor Ormanları ve Maden Ocakları Keşif Gezisi (26 Nisan 2008)

Sabahları çok erken kalktığım halde oraya zamanında gitmek için 8.3o' da evden çıktım.Ocağa yaklaştığımda asfalttan ve tepeden araçların son bir fotoğrafını çekeyim dedim.Aşağı bir baktığımda CAT955 paletli kepçenin unimogu çıkarttığını gördüm.Operasyona yetişmek için hemen araca dönüp ocağa indim , ama çoktan mogu çıkarıp Acmat'ı yedeklemişlerdi bile.

944059.jpg

944088.jpg

944096.jpg

944099.jpg
 

Ynt: İmrahor Ormanları ve Maden Ocakları Keşif Gezisi (26 Nisan 2008)

İbocan beni bugün KKD'den aradılar.'' Geçmiş olsun Nadir Baba , gelemedik , gusura kalma '' diye selam gönderdiler. ;D
 




Ynt: İmrahor Ormanları ve Maden Ocakları Keşif Gezisi (26 Nisan 2008)

Cezminin tamirhaneye kadar Acmat'ı Unimog yedeğinde götürecekti.Bu vesile ile yeni yaptırdığım kendir palamarı da test etme imkanı buldum.Esneklik olarak fevkalade hoşuma gitti.

944206.jpg

944157.jpg

944233.jpg

944268.jpg
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,851
Mesajlar
1,524,631
Kayıtlı Üye Sayımız
166,647
Kaydolan Son Üyemiz
Pw250

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst