İmalattan Gezenbilir'e Özel Port Bagaj ve Sepetler

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan sehzata Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 169
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 33,320
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AL1820' Alıntı:
merhaba, suzukide tavanda resimdeki gibi bar yoksa nasıl montaj yapılıyor?


sanırım vitara JLX için soruyorsunuz?


vitara JLX için özel ayakları var, yani tavandaki plastiğin(ön camdan arka cama kadar giden plastik conta) altına ayak giriyor. fotoğraf çekince onu da ekleyeceğim.
 

Etiketler


balikay' Alıntı:
sehsat usta opel frontera için yapmayı düşünüyormusun.?




şehsat usta ;D böyle derseniz ustalarıma ayıp olur, şehzat demeniz yeterli ;) henüz usta olamadım, sadece ürünün tanıtım pazarlama ve arge kısmı ile ilgileniyorum. esas işi yapan şemsettin ustamızdır.


konuya dönecek olursak,


o kadar çok ilgi var ki gerçekten çok mutlu oluyoruz. suzuki grubundan başladık ama mecburen talep üzerine bütün araçlara göre yapacağız.


frontera nın tavan ölçüleri elimizde henüz yok, elimizde hazırda bulunmadığından sakarya yakınlarında veya gelebilirseniz, 1 saatte ölçü alıp 1 hafta içinde tekrar gelirseniz 1saatte montajını yapar teslim edebiliriz.


yada biraz daha sabrederseniz sırayla bütün araçlara göre üreteceğiz.


daha ayrıntılı olarak telefon ile de görüşebiliriz.
 




theFaceFistingCyborg' Alıntı:
Elinize sağlık, güzel işçilik. Takipteyim. İstanbul'dan bir vakit ayarlayabilirsem Ranger'ımla gelmeyi istiyorum.




ne zaman isterseniz kapımız açık, sakarya erenler de trafik bölge müdürlüğü arkasındayız. hafta sonu bazen pazar günleri de açık olabiliyoruz. pazar günü gelmek isteyenler telefon ile ulaşırsa mutlaka orada oluruz.
 

İnanın o kadar çok talep geldi ki hala kendi aracıma ne sepet ne de şnorkel yapamadım, bu gidişle de yapamayacağım gibi ;D olsun siz mutlu olun yeter.


hatta sırf bunun için hella dyna sis takımı aldım evde kuzu kuzu yatıyor :D


yeniden teşekkürler Gezenbilir ailesi.
 

bu arada açıklamakta fayda görüyorum, bunun üzerine çok mesaj ve telefon geldi,




grand vitara için üretilenlerde ayaklı ve ayaksız olan arasında 200 TL fark var. evet büyük bir fark gibi geliyor ama inanın ayakların maliyeti portbagajın maliyetinin yarısından daha fazla.


sırf tavan çıtası delinmesin diye, arkadaşlar aracı satarken sökebilsin ve orjinallik kaybolmasın-mukavemetli olsun diye bu ayaklar için çok uğraşıldı.
 


sehzata' Alıntı:
şehsat usta ;D böyle derseniz ustalarıma ayıp olur, şehzat demeniz yeterli ;) henüz usta olamadım, sadece ürünün tanıtım pazarlama ve arge kısmı ile ilgileniyorum. esas işi yapan şemsettin ustamızdır.


konuya dönecek olursak,


o kadar çok ilgi var ki gerçekten çok mutlu oluyoruz. suzuki grubundan başladık ama mecburen talep üzerine bütün araçlara göre yapacağız.


frontera nın tavan ölçüleri elimizde henüz yok, elimizde hazırda bulunmadığından sakarya yakınlarında veya gelebilirseniz, 1 saatte ölçü alıp 1 hafta içinde tekrar gelirseniz 1saatte montajını yapar teslim edebiliriz.


yada biraz daha sabrederseniz sırayla bütün araçlara göre üreteceğiz.


daha ayrıntılı olarak telefon ile de görüşebiliriz.
pardon sehzat usta....
tabiki sehzat usta olacak. fikir vermek bile incelikleri ve detayları ortaya çıkaran ustalıktır. yakın zamanda istanbuldan damast rumuzlu arkadaş uğrayacak yanınıza. damastın aracı 2 kapı benimkisi 4 kapı.
ayrıca port bagajını, tavan bagaj çıtalarına bağladığınız ayak aparatı metal mi yoksa sert plastik mi.?
 



balikay' Alıntı:
pardon sehzat usta....
tabiki sehzat usta olacak. fikir vermek bile incelikleri ve detayları ortaya çıkaran ustalıktır. yakın zamanda istanbuldan damast rumuzlu arkadaş uğrayacak yanınıza. damastın aracı 2 kapı benimkisi 4 kapı.
ayrıca port bagajını, tavan bagaj çıtalarına bağladığınız ayak aparatı metal mi yoksa sert plastik mi.?


:D :D teşekkürler.


garnd vitara için konuşuyorsak; bilakis metal yapmadık, hem ağırlık yönünden hemde aşınma bakımından,


metal yapsaydık, zamanla metal ayaklar zamanla ve titreşimle aracın plastik olan çıtalarını yeyip bitirecekti, tecrübe ile sabit ;)


aynı zamanda metal ayaklar bir yere sağlam sabitlenmez ise titreşim ile ses yapabiliyor. örneğin araçların kupa-şasi bağlantıları hep plastiktir, çünkü esnemede ve titreşimde ses istenmez.


son olarak hedefimiz hafiflikti. metal ayaklara göre aynı hacimde sert polimerler (plastik) %60-70 daha hafif ve bize gerekli olan mukavemeti sağlıyor.


ne zaman isterseniz kapımız açık, beni bulamazsanız bile(üniversitede olurum oraya da beklerim) şemsettin ustamız orada olur, çaylar bizden sohbet sizden ;)
 

sehzata' Alıntı:
:D :D teşekkürler.


garnd vitara için konuşuyorsak; bilakis metal yapmadık, hem ağırlık yönünden hemde aşınma bakımından,


metal yapsaydık, zamanla metal ayaklar zamanla ve titreşimle aracın plastik olan çıtalarını yeyip bitirecekti, tecrübe ile sabit ;)


aynı zamanda metal ayaklar bir yere sağlam sabitlenmez ise titreşim ile ses yapabiliyor.


son olarak hedefimiz hafiflikti. metal ayaklara göre aynı hacimde sert polimerler (plastik) %60-70 daha hafif ve bize gerekli olan mukavemeti sağlıyor.


ne zaman isterseniz kapımız açık, beni bulamazsanız bile(üniversitede olurum oraya da beklerim) şemsettin ustamız orada olur, çaylar bizden sohbet sizden ;)
aracım opel frontera tavan bagaj çıtaları metalden ve yuvarlak değil üçgen şeklinde. ayaklarda sorun yaşayabiliriz. resim arkadaşımdan alıntı

IMG_0618.JPG_thumb.jpg
 

balikay' Alıntı:
aracım opel frontera tavan bagaj çıtaları metalden ve yuvarlak değil üçgen şeklinde. ayaklarda sorun yaşayabiliriz.




aracın fotosu var mı? önden buraya atsanız, özellikle tavan çıtalarının?


aklıma görmeden 3 çözüm geldi;


1- grand vitara ayaklarının içini 3gen yeniden işleriz


2- ayakları iptal edip(yükseklik kurtarırsa) çıtalara kötü görünmez ise vidalama yaparız


3- en kötü ve acımasız çözümüm :D çıtalara kaynaklarız portbagajı :D şaka yapıyorum çok acımasız oldu.


neyse bu fikirler görmeden yalan olur, siz bana detaylı foto gönderin düşünelim güzel çözüm yaratalım.
 

sehzata' Alıntı:
aracın fotosu var mı? önden buraya atsanız, özellikle tavan çıtalarının?


aklıma görmeden 3 çözüm geldi;


1- grand vitara ayaklarının içini 3gen yeniden işleriz


2- ayakları iptal edip(yükseklik kurtarırsa) çıtalara kötü görünmez ise vidalama yaparız


3- en kötü ve acımasız çözümüm :D çıtalara kaynaklarız portbagajı :D şaka yapıyorum çok acımasız oldu.


neyse bu fikirler görmeden yalan olur, siz bana detaylı foto gönderin düşünelim güzel çözüm yaratalım.
tamam en kısa zamanda fotoları atayım...
 





Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,669
Mesajlar
1,521,901
Kayıtlı Üye Sayımız
166,522
Kaydolan Son Üyemiz
Melihsuzuki

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst