jeep
Zirve
Bu arada makasların yüksek kavisli olması sebebiyle direksiyon sistemini stabil hale getiremedik. Sağ sol yapınca şasi de sağa sola gidiyor. Şimdi landlarda olan öndeki demirden yapıp yanal haraketleri durdurmayı planlıyoruz.
acizane fikrim as 250 dodgelerdeki viraj denge çubuğunu düşündünüzmü bence bir inceleyin kolay gelsin başarılarjeep' Alıntı:Bu arada makasların yüksek kavisli olması sebebiyle direksiyon sistemini stabil hale getiremedik. Sağ sol yapınca şasi de sağa sola gidiyor. Şimdi landlarda olan öndeki demirden yapıp yanal haraketleri durdurmayı planlıyoruz.
jeep' Alıntı:13 İNC jant genişliği ve lastiğin sıfırına bağlı bijonlar. offset ölçüsü nasıl alınır bilmiyorum. ama (-) değer arttıkça jant göbeği bijonlara yaklaşıyor. benim cj de -44 offset jant var. Eğer jantın enine ortası sıfır ise 44mm içerde. Bunu baz alırsak -6.5 inç yani -165mm offset ;D
moonwalker_arc' Alıntı:Valla offset ölçüsünü bende çözemedim dün jant siparişi verdim bende aynı şekilde sıfırına yanaşacak şekilde 3*4 cm sıfırdan içöerde olsun diye tarif ettim, hala gözümde canlandıramıyorum lastikler nasıl duracak kupanın altında çok mu taşacak diye.
sizinki tam kıvamında olmuş.
oğuzatay' Alıntı:Bende bir şekil var offset ölçünü açıklamaya yardımı olur
6 bijonlu jantlarda bijon kalınlığı bizim araçların en az 2 katı kalınlıkta. jant göbeği de 12mm kalınlıkta .. bizce önlemi aldık ama sıkıntı çıkarsa çözümüne bakarız. Yapılan herşeyi ilk defa deniyoruz. Önümüzde örnek olmadığı için buna mecburuz. O diferansiyellerin kampana çapı ancak 17" jantın içine sığacak kadar. bizim jant 15 olduğu için mecburen kampanadan dışarıda bırakmak zorundayız.. Bu işe girişmek isteyenlere şimdiden 2 kere düşünmeyi tavsiye ediyorum. Bol sabır ve bol para diliyorum. şu ana kadar harcanan para 35 bini geçti. Yalnızca tornacıya hesap 4 binlerde.. Daha boya, döşeme, dodik tampon, rollcage, vinç ve elektrik tesisatı var. Muayeneyi nasıl yaptıracağız oda muamma. Tadilat projesi ile iş makinası sınıfına mı soksak diyoruz ;Domergin' Alıntı:Portallrda durum nasil bilmiyorum ama klasik sabit akslarda fazla - ofset rulmanlara binen yuku arttiriyor, artikilasyonda uyguladigi egme momenti artiyor.
Gordugum en ofsetli jant benim kullandigim-53 du
yavuz-çelikel' Alıntı:ben niye kaçtım anla.
iş makinası sınıfı en mantıklısı.
hus55' Alıntı:arnold gibi arac olmus !!
coktan takip edemedim gelismeleri ama gorunurde hersey mukemmel gidiyor !!
quickshift'i gorur gormez tanidim. benim sattigim siyah G500 V8'inde vardi, super bir aparat !
yanda beyaz G'yi fark ettim. onuda muthis yaptiniz masallah. acaba fordzilla ile Gzilla'yi yan yana foto cekip burda paylasabilirmisiniz ? yan yana ne kadar fark oldugunu merak ettim.
[ona gore bende 44" lastik aramaya bakayim ;D
saygilar, hayirli cumalar
huseyin kurtbas