KARAVANİST KARAVAN VE EKİPMANLARI FUARI
10-18 Ocak 2026 Tarihlerinde Tüyap'ta Gerçekleşecek Fuar İçin Ücretsiz Davetiyelerinizi Hemen Alın!
*Davetiyeler sınırlı sayıdadır.
yavuz abi ve göktuğ benim aracın difransiyel kovanları vs paslı, nasıl boyayaım onları, ustaya kalırsa direk yıkayıp pas üstüne boyayı sıkıcak , kalıcı olmaz öyle diye düşünüyorum. Ne tavsiye edersiniz
yavuz abi ve göktuğ benim aracın difransiyel kovanları vs paslı, nasıl boyayaım onları, ustaya kalırsa direk yıkayıp pas üstüne boyayı sıkıcak , kalıcı olmaz öyle diye düşünüyorum. Ne tavsiye edersiniz
Benim tavsiye edeceğim şeylere gülerler o yüzden susayım dedim ama duramadım
Sökük vaziyettelerse, armutları da çıkarttır, bozılabilecek bilye keçe ıvırzıvılar olmasın üzerinde , kumlattırıp hemen elektrostatik boya yaptırırsan evladiyelik olur, yada elde sprey boya 2-3 haftada bir altında gezersin
Benim tavsiye edeceğim şeylere gülerler o yüzden susayım dedim ama duramadım
Sökük vaziyettelerse, armutları da çıkarttır, bozılabilecek bilye keçe ıvırzıvılar olmasın üzerinde , kumlattırıp hemen elektrostatik boya yaptırırsan evladiyelik olur, yada elde sprey boya 2-3 haftada bir altında gezersin
kuvveti yanal değil dikey alacak , burulmaya maruz kalacak parça varken sabit olan yer burulmaz, burulmayı rotil alacak zaten,Yinede bu şekildeki daha uygun olabilir kırmızı parçalar yapılacak ve yeşil olan rot yeniden bükülerek yapılacak.
yavuz bey, hareketi oklarla gösterdiğim şekilde iletecek ama radyal olarak koniğin ekseninden gelen kuvveti alacağından arazi şartlarında ve otomotiv endüstrisinde uygulanmamalı bence bu yöntem.rotilin oturduğu yerden döndüğü anda feleği şaşar tekerin.
Acizane fikrimi belirteyim direksiyon pompasını zf 7673 955 904 h nolu pompayı kullanırsanız 100 bar normal çıkışı var as 700-900 kamyonların pompası isterseniz iç tamir takımını 7673 955 706 nolu pompa ile değiştirip 140 bar da yapabilirsiniz ayrıca 8033 025 101 kutu ile kullana bilirsiniz bu kutu piyasada 105-8 fatih kamyonların dönüş ters gelirse 8033955413 levent minibüs 3000 kutuyuda takabilirsiniz ve fatih 105-8 kamyon 7-8 ton yük + kendi ağırlığı ile rahatlıkla döndürebiliyorsa F250 yi de çevirir ve rot başlarını sektöt kolunun konik kısmının geniş tarafını ölçüsünde rotun ince kısmının ölçüsü tutan başka bir aracın rotuna göre kalıp yapıp yada eski rot bularak sektör kolunu ısıtıp eldeki kalıpla şekillendirerek rotu makasın üzerine alıp çalışmasını sağlaya bilirsiniz benim defendere fiat traktörün uzun rot borusunu ve rot başını bu şekilde taktım dolayısı ile HD kısarot yapmış oldum uzun rotuda ön diferansiyeli indirince yapacağım
tekrar başarılar dilerim sonuçta inşallah tahmininizden çok çok iyi olması temennisi ile
yavuz bey, hareketi oklarla gösterdiğim şekilde iletecek ama radyal olarak koniğin ekseninden gelen kuvveti alacağından arazi şartlarında ve otomotiv endüstrisinde uygulanmamalı bence bu yöntem.rotilin oturduğu yerden döndüğü anda feleği şaşar tekerin.
Senin aklın hala ilk şekilde kalmış, Bu farklı , bunda her tarafta hareketli tek rotil var, yapılan işlemin bükülmüş borudan farkı yok, itme-çekme kuvveti merkezi üst kenardan değil rot kavisnin olduğu noktadan geçiyor