Hunileri Taktık 42 Lastik Ford F250 Geliyor

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan jeep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 781
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 138,971

Etiketler

ilgiyle ve merakla sizi takip ediyorum. abi konuyu incelerken aklima geldi 250lik Dodge'larin dreksiyon sistemi nasil olur? bu araclar yuk arabasi oldugu icin saglam bisey kullanmislardir diye dusundum ve cift kabin arazili 250lik Dodge'un olculeride F250ye yakin. montajda pek bi sikinti cikarmaz heralde.
 

4WD' Alıntı:
ilgiyle ve merakla sizi takip ediyorum. abi konuyu incelerken aklima geldi 250lik Dodge'larin dreksiyon sistemi nasil olur? bu araclar yuk arabasi oldugu icin saglam bisey kullanmislardir diye dusundum ve cift kabin arazili 250lik Dodge'un olculeride F250ye yakin. montajda pek bi sikinti cikarmaz heralde.

çıkmayacak diye umuyoruz..
 

nacizane fikrim kaporta işi yapılıyor ise dodiklerin kesinlikle saçtan yapılmasıdır kırılıp yenilenmesindense düzeltilip boyanması daha kolay oluyor.
 



Göktuğ , bravo çok iyi gidiyor ;)

Şanzımandan korkma ona hiç yük binmeyecek (En azından orjinal halinden daha az yüke maruz kalacak) yükü ayna mahruti ve portallar bölüşüp yok edecek.

Direksiyon kutusu çevirir ondanda korkma, 2,5 benzinli defender in zayıf motoru ve orjnal pompası çevriyorsa f250 nin ki rahat çevirir , zayıf nokta hidrolik boruları onları sağlam seçmek lazım.

Arka Rot kolu sorunu bendede olmuştu ön dana 60 çok kalın geldiği için rot kolu difin altından geçmedi, Yavuz ç ile 1050 çelikten geçici bir çözüm bulduk, daha sonra ben orjinali nasıl diye araştırdığımda orjinal koluda buldum, difin alt kısmına gelen bölümde dönme paylarını bırakarak u şeklinde bir kıvrım yapmışlar , orjinal kol elimde var henüz takmadım yarın foto çekerim, görünce anlayacaksın hiç zor bişey değil.

Çamurluk seçimine bayıldım, bundan daha iyisi olamaz.

Kolay gelsin merakla bekliyorum sonuçları. ;)
 

discovery-V8' Alıntı:
Göktuğ , bravo çok iyi gidiyor ;)

Şanzımandan korkma ona hiç yük binmeyecek (En azından orjinal halinden daha az yüke maruz kalacak) yükü ayna mahruti ve portallar bölüşüp yok edecek.

Direksiyon kutusu çevirir ondanda korkma, 2,5 benzinli defender in zayıf motoru ve orjnal pompası çevriyorsa f250 nin ki rahat çevirir , zayıf nokta hidrolik boruları onları sağlam seçmek lazım.

Arka Rot kolu sorunu bendede olmuştu ön dana 60 çok kalın geldiği için rot kolu difin altından geçmedi, Yavuz ç ile 1050 çelikten geçici bir çözüm bulduk, daha sonra ben orjinali nasıl diye araştırdığımda orjinal koluda buldum, difin alt kısmına gelen bölümde dönme paylarını bırakarak u şeklinde bir kıvrım yapmışlar , orjinal kol elimde var henüz takmadım yarın foto çekerim, görünce anlayacaksın hiç zor bişey değil.

Çamurluk seçimine bayıldım, bundan daha iyisi olamaz.

Kolay gelsin merakla bekliyorum sonuçları. ;)

anladım..

şimdi ilk hedef aracı yürütüp bilinmezliğe bir son vermek istiyoruz. onun için direksiyon dönme sisteminini uyduruk kaynaklı filan çalıştırdık.. hatta pitman kolunu bile kesip araya 12 cm parça kaynattık.. 22-25 cm uzunlukta pitman kolu chevrolet picaplardan çıkma var. ama ankaraya gelip aramam gerekecek.. şimdi herkes bu olur mu filan diyecekler ama olmayacağını biliyoruz. Sistemi yürütüp oranlar filan tamamlandıktan sonra rot kolu pitman kolu filan orjinal sağlam şekle çevireceğiz.. dediğiniz omega şeklinde kolu anladım .. basit bir şey onuda yaparız. yapmazsak devamlı o kol kayalara çamurlara takılacak.. Kaportayı sağlama alır almaz, marşas basmaya niyetliyiz..

[attachment=1]

221020111329.jpg
 






jeep' Alıntı:
181020111320.jpg


ön şaftın diff e giriş noktasına bak. uzun rot araya girmiyor. omega yapsak boyu kısalacak. başka rot yapmalıyız. Üsteli haraketli parça omeganın karnı geniş olmalı..



MAKASIN ÜSTÜNDEN ÇALIŞIR GİBİ GELDİ BANA.
 



yavuz-çelikel' Alıntı:
MAKASIN ÜSTÜNDEN ÇALIŞIR GİBİ GELDİ BANA.

fotoğrafta daha yukarıda gibi çıkmış . karşı rotbaşına bakarsanız alt daha rahat..

Makasların altta olması daha sağlıklı değil mi? portal aks etkisinde şimdi ciddi bir moment etkisi ile uğraşacağız.
 

Göktuğ makasın altına geniş basmasını sağlayacak özel bir adaptörle burulma sorununu çözersin.Pek dert etme.
Ancak yapılmışı değiştirmeden önce diğer çözümleri iyi araştırmanızı öneririm.
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,764
Mesajlar
1,523,478
Kayıtlı Üye Sayımız
166,584
Kaydolan Son Üyemiz
ouzdede08

Çevrimiçi üyeler

SON MESAJLAR

SON KONULAR



Geri
Üst