Göktuğ , bravo çok iyi gidiyor
Şanzımandan korkma ona hiç yük binmeyecek (En azından orjinal halinden daha az yüke maruz kalacak) yükü ayna mahruti ve portallar bölüşüp yok edecek.
Direksiyon kutusu çevirir ondanda korkma, 2,5 benzinli defender in zayıf motoru ve orjnal pompası çevriyorsa f250 nin ki rahat çevirir , zayıf nokta hidrolik boruları onları sağlam seçmek lazım.
Arka Rot kolu sorunu bendede olmuştu ön dana 60 çok kalın geldiği için rot kolu difin altından geçmedi, Yavuz ç ile 1050 çelikten geçici bir çözüm bulduk, daha sonra ben orjinali nasıl diye araştırdığımda orjinal koluda buldum, difin alt kısmına gelen bölümde dönme paylarını bırakarak u şeklinde bir kıvrım yapmışlar , orjinal kol elimde var henüz takmadım yarın foto çekerim, görünce anlayacaksın hiç zor bişey değil.
Çamurluk seçimine bayıldım, bundan daha iyisi olamaz.
Kolay gelsin merakla bekliyorum sonuçları.