Hunileri Taktık 42 Lastik Ford F250 Geliyor

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan jeep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 781
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 139,200
yavuz abi ve göktuğ benim aracın difransiyel kovanları vs paslı, nasıl boyayaım onları, ustaya kalırsa direk yıkayıp pas üstüne boyayı sıkıcak , kalıcı olmaz öyle diye düşünüyorum. Ne tavsiye edersiniz
 

Etiketler
Tempus' Alıntı:
yavuz abi ve göktuğ benim aracın difransiyel kovanları vs paslı, nasıl boyayaım onları, ustaya kalırsa direk yıkayıp pas üstüne boyayı sıkıcak , kalıcı olmaz öyle diye düşünüyorum. Ne tavsiye edersiniz

Benim tavsiye edeceğim şeylere gülerler o yüzden susayım dedim ama duramadım :D

Sökük vaziyettelerse, armutları da çıkarttır, bozılabilecek bilye keçe ıvırzıvılar olmasın üzerinde , kumlattırıp hemen elektrostatik boya yaptırırsan evladiyelik olur, yada elde sprey boya 2-3 haftada bir altında gezersin :D :D :D
 

discovery-V8' Alıntı:
Benim tavsiye edeceğim şeylere gülerler o yüzden susayım dedim ama duramadım :D

Sökük vaziyettelerse, armutları da çıkarttır, bozılabilecek bilye keçe ıvırzıvılar olmasın üzerinde , kumlattırıp hemen elektrostatik boya yaptırırsan evladiyelik olur, yada elde sprey boya 2-3 haftada bir altında gezersin :D :D :D

hımmm, bir bakayım abi baya masrafa girdim belki geçici bir şey yapar sonra söker adam gibi yaparım saol.
 






burda sabit aksa çeviriyorlar dakika 3.05deki sistem belki f250ye uygulanabilir


http://www.youtube.com/watch?v=6YRepOcoLFk&feature=player_embedded
 


yavuz-çelikel' Alıntı:
konik oduğunu bilyorum ama, yanal kuvvere dayanmaz oradaki mukavemet

kuvveti yanal değil dikey alacak , burulmaya maruz kalacak parça varken sabit olan yer burulmaz, burulmayı rotil alacak zaten,Yinede bu şekildeki daha uygun olabilir kırmızı parçalar yapılacak ve yeşil olan rot yeniden bükülerek yapılacak.

[attachment=1]

yavuzckonigi.jpg
 

[attachment=1]



yavuz bey, hareketi oklarla gösterdiğim şekilde iletecek ama radyal olarak koniğin ekseninden gelen kuvveti alacağından arazi şartlarında ve otomotiv endüstrisinde uygulanmamalı bence bu yöntem.rotilin oturduğu yerden döndüğü anda feleği şaşar tekerin.

yavuzckonigidüzeltmesi.jpg
 



Acizane fikrimi belirteyim direksiyon pompasını zf 7673 955 904 h nolu pompayı kullanırsanız 100 bar normal çıkışı var as 700-900 kamyonların pompası isterseniz iç tamir takımını 7673 955 706 nolu pompa ile değiştirip 140 bar da yapabilirsiniz ayrıca 8033 025 101 kutu ile kullana bilirsiniz bu kutu piyasada 105-8 fatih kamyonların dönüş ters gelirse 8033955413 levent minibüs 3000 kutuyuda takabilirsiniz ve fatih 105-8 kamyon 7-8 ton yük + kendi ağırlığı ile rahatlıkla döndürebiliyorsa F250 yi de çevirir ve rot başlarını sektöt kolunun konik kısmının geniş tarafını ölçüsünde rotun ince kısmının ölçüsü tutan başka bir aracın rotuna göre kalıp yapıp yada eski rot bularak sektör kolunu ısıtıp eldeki kalıpla şekillendirerek rotu makasın üzerine alıp çalışmasını sağlaya bilirsiniz benim defendere fiat traktörün uzun rot borusunu ve rot başını bu şekilde taktım dolayısı ile HD kısarot yapmış oldum uzun rotuda ön diferansiyeli indirince yapacağım
tekrar başarılar dilerim sonuçta inşallah tahmininizden çok çok iyi olması temennisi ile :smiley:
 

yavuz-çelikel' Alıntı:
[attachment=1]



yavuz bey, hareketi oklarla gösterdiğim şekilde iletecek ama radyal olarak koniğin ekseninden gelen kuvveti alacağından arazi şartlarında ve otomotiv endüstrisinde uygulanmamalı bence bu yöntem.rotilin oturduğu yerden döndüğü anda feleği şaşar tekerin.

Senin aklın hala ilk şekilde kalmış, Bu farklı , bunda her tarafta hareketli tek rotil var, yapılan işlemin bükülmüş borudan farkı yok, itme-çekme kuvveti merkezi üst kenardan değil rot kavisnin olduğu noktadan geçiyor ;)
 







Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,784
Mesajlar
1,523,728
Kayıtlı Üye Sayımız
166,598
Kaydolan Son Üyemiz
emerer

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst