İki tekeri birbirine bağlayan kolu makasın üstünden geçirmenizi tavsiye edeceğim, birde rot kolunu neden rotili rahatlatmak için es şeklinde yapmadınız?
Göktuğ yazdıklarımı lütfen bilmişlik gibi algılamayın, naçizane görüşlerimdir. Doğruyu hep birlikte paylaşımla daha rahat bulumak için buradayız.
İki tekeri birbirine bağlayan kolu makasın üstünden geçirmenizi tavsiye edeceğim, birde rot kolunu neden rotili rahatlatmak için es şeklinde yapmadınız?
Göktuğ yazdıklarımı lütfen bilmişlik gibi algılamayın, naçizane görüşlerimdir. Doğruyu hep birlikte paylaşımla daha rahat bulumak için buradayız.
abi ne demek .. hep beraber burada araç topluyoruz.. değerli fikirlerinize ciddi ihtiyacımız var.. lütfen bilmişliğinize devam ediniz.. ;D hatta uslübu sertleştirebilirsin.. yapın edin kesin gibi ;D
iki tekeri biribirine bağlayan rot yani uzun rotu üstten aldığımızda diferansiyelin şaft bağlama kısmına denk geliyor.yoksa denedik olmadı. direksiyon rotu ise idareten yapıldı. 2 yerden kaynaklı uyduruk bir şey. pitman kolu çok kısa kaldı, ankaraya gidebilsem hem pitman alacapım hemde direksiyon rotu. Tabi eski parçalar elimde olmalı.. Birde eski sistem bunu kaldırabilecek mi? onu merak ediyorum. pompa ötüp durursa traktörlerin hidrolik sistemi ile destek vermemiz gerekebilir..
ön şaftın diff e giriş noktasına bak. uzun rot araya girmiyor. omega yapsak boyu kısalacak. başka rot yapmalıyız. Üsteli haraketli parça omeganın karnı geniş olmalı..
slm belki haddim olmayarak nacizane bir fikirde benden. benim gladyatörün üzerinde
kamyonların hidrolik pompası ve direksiyon kutusu var lastikler 32x11.5x15 20 senedir sorun çıkarmadı
öğle birşey düşünürmüsünüz size kalmış sadece bir fikir vermek istedim.
slm belki haddim olmayarak nacizane bir fikirde benden. benim gladyatörün üzerinde
kamyonların hidrolik pompası ve direksiyon kutusu var lastikler 32x11.5x15 20 senedir sorun çıkarmadı
öğle birşey düşünürmüsünüz size kalmış sadece bir fikir vermek istedim.
işte hep bunlar bize tecrübe olacak.. 42 lastiği standart pompa çevirebilecek midir? Yoksa pompa kamyondan kutu kendisi.. ya da şasideki yerine uyarsa kutuyu da büyük mü seçmek gerekecek. Yürütmeden bunu bilemiyoruz. O yüzden kaportaya fazla ağırlık vermeden mekanik işleri bitirme peşindeyiz..
Göktuğ bende yenisini yapın diyorum zaten imalat çeliğinden pekala olur.karnı derin ve çalıştığında dife değmeyecek uzunlukta, çap 35 yada 38 mm 1050 imalat.
işte hep bunlar bize tecrübe olacak.. 42 lastiği standart pompa çevirebilecek midir? Yoksa pompa kamyondan kutu kendisi.. ya da şasideki yerine uyarsa kutuyu da büyük mü seçmek gerekecek. Yürütmeden bunu bilemiyoruz. O yüzden kaportaya fazla ağırlık vermeden mekanik işleri bitirme peşindeyiz..
Arazide o dev lastiklerden gelen şoklara dayanabilmesi için daha güçlü direksiyon sistemine ihtiyaç var gibi ve direksiyon amortisörü şart bence
tekrar kolay gelsin
Göktuğ bende yenisini yapın diyorum zaten imalat çeliğinden pekala olur.karnı derin ve çalıştığında dife değmeyecek uzunlukta, çap 35 yada 38 mm 1050 imalat.
Arazide o dev lastiklerden gelen şoklara dayanabilmesi için daha güçlü direksiyon sistemine ihtiyaç var gibi ve direksiyon amortisörü şart bence
tekrar kolay gelsin
Abi ben mi yanlış görüyorum bilmiyorum ama ama sanki kupanın alt köşesi esneme esnasında lastiğe değermi acep yoksa fotolar beni yanıltıyormu ve ayrıca çalışmanız süper zevkle takip ediyorum valla iş çıkışı aceba yeni birşey varmı diye özellikle nete giriyorum kolaylıklar diliyorum...
Abi ben mi yanlış görüyorum bilmiyorum ama ama sanki kupanın alt köşesi esneme esnasında lastiğe değermi acep yoksa fotolar beni yanıltıyormu ve ayrıca çalışmanız süper zevkle takip ediyorum valla iş çıkışı aceba yeni birşey varmı diye özellikle nete giriyorum kolaylıklar diliyorum...