Hunileri Taktık 42 Lastik Ford F250 Geliyor

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan jeep Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 781
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 139,190

Etiketler


yavuz-çelikel' Alıntı:
direksiyon kutusunu muhakkak mekanik bağlantılı yapmanızı tavsiye ederim. hidrolik tekne dümeni yada traktör sistemide olur ama mekanik bağlantî sigortadir.

zaten ilk hedef o yönde ama ciddi mesafe farkı var pitman kolu ile direksiyon alt kutu arasında..
 






Merhabalar,
Arkadaşlarımız bu aracı güle güle vede keyifle kullansınlar, çamurları eksik olmasın,
Fakat ben bu ve benzeri araçlara binemem, binebilmem için tek şartım var en az 50 cm lik bir merdiven belki yardımcı olur.Bende olan başkasında yok "tonaj" bende olmayan başkasında var
başlarıyla ayaklarının arasındaki "kot farkı" sanırım netice anlaşılmıştır.
Türkülerle kalın, sağlıkla kalın.
 

sisdagili61' Alıntı:
Merhabalar,
Arkadaşlarımız bu aracı güle güle vede keyifle kullansınlar, çamurları eksik olmasın,
Fakat ben bu ve benzeri araçlara binemem, binebilmem için tek şartım var en az 50 cm lik bir merdiven belki yardımcı olur.Bende olan başkasında yok "tonaj" bende olmayan başkasında var
başlarıyla ayaklarının arasındaki "kot farkı" sanırım netice anlaşılmıştır.
Türkülerle kalın, sağlıkla kalın.

50 cm lik merdivenle kapı eşiğinin yarısına ulaşamazsınız ;D inip binme işini çözeceğiz. sizlere söz veriyorum. yalnızca soför ve yanı değil arka taraf yolcu içinde komple bir çözüm gerrekiyor..
 

motor ve şanzıman bağlantıları

121020111287.jpg

121020111288.jpg

121020111289.jpg

121020111290.jpg
 





moonwalker_arc' Alıntı:
inip binmek için halat merdivenden ziyade açılır kapanır bir merdiven sistemi çok harika olur, hatta kapı açıldığında otomatik açılan bir sistem tadından yenmez :smiley:))

alüminyum dan hafif bir sistem düşünülebilinir.. Arazi şanzımanını saat yönünün tersine 1 delik çevirebilsek ön şaft açısı yatayda çok rahatlayabilir..
 

jeep' Alıntı:
alüminyum dan hafif bir sistem düşünülebilinir.. Arazi şanzımanını saat yönünün tersine 1 delik çevirebilsek ön şaft açısı yatayda çok rahatlayabilir..
O iş kolay araya flanş pirizdireklerede kayıcı yaparsınız.
 

Merhabalar,
Ben eminim sizler ben ve benimgibilerin inip binmesini kolaylaştıracak bir sistem bulursunuz hiç şüphem yok.
Oh be ne mutlu 1978 den sonra çift kabin F 250 ye binebilme ihtimalimiz çıktı.(1978 lerde dayım çalıştığı kurumda o arabadan kullanıyordu)
Antepli bir ustayla tanışmıştım İstanbul'da hani hundai stareks ler (100 bg) çok yakıyormuşya işte bu usta olayı çözmüş bir ayarla işi düzeltiyordu ve aracın çekişi olumlu yönde değişiyordu.
Türkülerle kalın, sağlıkla kalın.
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,779
Mesajlar
1,523,711
Kayıtlı Üye Sayımız
166,596
Kaydolan Son Üyemiz
Baybarss

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst