Hikayenin Sonu (pino Karavan Bizi Nasıl Delirtti!)

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan trek71 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 211
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 129,831
Ynt: Hikayenin Sonu (pino Karavan Bizi Nasıl Delirtti!)

Bende vazgeçtim,yerli çekmekaravandan yanaydım,alırsam avrupa alıcam kafam ağrımasın...
 

Etiketler
Ynt: Hikayenin Sonu (pino Karavan Bizi Nasıl Delirtti!)

kısacık bir olay da ben anlatayım şimdi.ben kirada annem ise kendi dükkanımızda aynı işi yapıyoruz. annemin bulunduğu dükkanın yanını da alarak işyerimizi büyüttük ve bu işler sırasında biraz da yorulduk.tavsiye üzerine alışveriş yapan bir bayan ürünün birinden şikayet ediyor annem de gerek yorgunluktan gerekse oanki kalabalıktan müşteriyle tam ilgilenemiyor.sonrasında ise müşteriye orayı tavsiye eden hanımla birlikte benim yanıma geliyorlar.ben hiç konuşmalarına fırsat vermeden beğendiği ürünü benim işyerimden almasını o şikayet ettiğini ürünün kendinde kalmasını ve yeteri kadar ilgilenilemediği için de özür dileyip bişeyler ikram ederek kendisinin hoşgörmesini rica ettim.sonuçta o memnun oldu, tavsiye eden pişman olmamış oldu ve bende daha sonra anneme yaptığının yanlış olduğunu yeni müşteridense tavsiye edilerek gelenin daha önemli olduğunu ve şikayetinin giderilmesini uygun bir lisanla anlattım.sonuçta herkes memnun oldu.önce işyerinin ismini kötüye çıkartmamak gerekir yoksa çöküşünüz yakındır...
 

Ynt: Hikayenin Sonu (pino Karavan Bizi Nasıl Delirtti!)

Sayın frigo,

Sözleriniz, ilginiz, desteğiniz için teşekkür ederim; lâkin bu satırları okuyan özellikle de Pino Karavan sanki benim bir beklentim varmış da burada ben yandaş topluyormuşum gibi bir düşünceye kapılabilir. Tekrar belirteyim ki benim Pino Karavan'dan kendi adıma hiçbir beklentim yok; o safhaları çoktan geçtik. Pino Karavan'ın benim özelimde bir şeyi telafi etmesi mümkün değil zaten.

Yapabilecekleri tek şey bundan sonra kendilerini düzeltmek olabilir.

Güven bir kere sarsıldı mı bunu eskisi gibi tamir etmek mümkün değil. Pino'ya demişiz ki: Gūvenimizi kötüye kullandınız. Cevap olarak "Gūven suistimali sözkonusu değil, belki iyi niyet suistimali olabilir" diyorlar. Artık aradaki farkı nasıl belirliyorlar bilemiyorum :smiley:

Pino Karavan buralara mesaj yazmaz çünkü yazabilecek bir malzeme yok. Bir de bu tür forumları -haklarında olumlu şeyler yazılmadıkça- ciddiye almazlar. 3-5 kişi yazıp-çiziyor der geçerler.

Ķişilerin ve tüzel kişilerin karakterini sözleri değil eylemleri belirler.

Burada yazdıklarımın gerçekten tek amacı bilgilendirmek ve biraz da olayın ardındaki daha felsefi/psikolojik nedenleri irdelemiş olmak. Ķızım sana söylüyorum gelinim sen anla mantığı ile piyasaya "Türk tüketicisi olarak bu tür yanlışları sineye çekmiyoruz, ya işinizi doğru yapın ya da hiç yapmayın" mesajını google amcanın hafızasına kazımak.
 

Ynt: Hikayenin Sonu (pino Karavan Bizi Nasıl Delirtti!)

Forum çok kişiye ulaşıyor,3-5 kişiyle sınırlı değil.Bu soru işaretlerine düzeltmezlerse zararlı çıkarlar...
 

Ynt: Hikayenin Sonu (pino Karavan Bizi Nasıl Delirtti!)

trek71' Alıntı:
Öncelikle güzel haber:

Bugün itibariyle ruhsatımızı çıkarttık. Temmuz'da bir kampta tanışıp Pino'nun kronik sorunları üzerine sohbet ettiğimiz bir dostumuz 10 kere git-gel yaparak Emniyet Müdürlüğü'nde Pino'yu bir firma olarak tanıttırdığı için bizim işlemler oldukça kısa sürdü. Trafik Tescil'de Tip Onay Belgesine bakınca biraz gülümsedi polisler; nedenini tam anlayamadım ama amir "Bu firma profesyonel değil; şu tip onayı bir inceleyin dedi" memura..Normalde tip onayın bir ek sayfası daha varmış; o eksikmiş; biz de tam "işimiz olmayacak galiba" derken mesai bitimine 15dk kala ruhsatımızı verdiler. Mutlu olduk.

Ben dikkat etmemiştim ama memur uyardı: Tip Onay'ın üzerinde net ağırlık 1080kg, azami ağırlık 1170kg olarak geçiyor. Yani karavanda normalde 90kg yük taşıyabiliyoruz -ki akü, tabak-çanak-panel vs. derken bunu zaten aşıyoruz. Memur, akıllı bir adamdı; "bu nasıl saçma şey" dedi lakin yapılacak birşey yok. Ruhsata da böyle yazdılar.

Behçet bey merhaba , Ruhsatı nerede çıkarttınız acaba ( hangi trafik şubesi ) , ben de Antalyayı beklemeyip İstanbulda çıkartmayı düşünmeye başladım . ( Tip onay belgesi sebebi ile ! ) . Bir de sizin tip onay belgesini görmek isterim mümkünse , aynı park yerindeyiz , ben de Maltepe sahilindeki gezenbilir toplantısının yapıldığı otoparktayım ( parka girdikten sonra sol taraf ! ) . Sabah rahatsız etmemek için kapıyı çalmadım . Akşama doğru geri geleceğim ayrılmadıysanız görüşmek isterim .

selam ve sevgiler ,
Berkhan
 



Ynt: Hikayenin Sonu (pino Karavan Bizi Nasıl Delirtti!)

Berkhan Bey merhaba,
Ben o tarafta bir 4.10 pino görmüştüm 35 plakalı o siz miydiniz? Keşke bu tarafa gelseydiniz Gezenbilir kafilesi çok keyifliydi; burada Pino'yu "temsilen"(!) bir biz vardık.
Birazdan hareket ediyoruz maalesef ama hala istanbul'da iseniz görüşmek isterim. Ruhsatı ikametgah adresiniz neresiyse oradan çıkartmanız gerekiyor. Biz önce Kadıköy'e gittik oradan Üsküdar'a yonlendirdiler.

Tip onay'ın bir fotoğrafı olacak, yollayayım buraya.
 

Ynt: Hikayenin Sonu (pino Karavan Bizi Nasıl Delirtti!)

Tip Onay

uploadfromtaptalk1418637436061.jpg
 

Ynt: Hikayenin Sonu (pino Karavan Bizi Nasıl Delirtti!)

Teşekkür ederim Behçet bey , ben de katılmayı planlamıştım ancak toruna bakmamız gerekti , akşam da geldiğimizde herkes gitmişti :( . Belgeye teşekkür ederim , bu durumda ruhsatı .Antalyada çıkarmam gerekecek .
Selam ve sevgiler ,
Berkhan
 

Ynt: Hikayenin Sonu (pino Karavan Bizi Nasıl Delirtti!)





Sayın Gezenbilir forumu takipçileri, Pino Karavan kullanıcıları, karavan meraklıları ve Pino Karavan’dan şikâyetçi olan Sayın trek71 Behçet Tolga,

Pino Karavan alımınıza dair hikâyeniz, paylaşımlarınız ve görüşlerinizi ürünün üreticisi olarak takip etmekteyiz. Bu platformda firmamız Pino Karavan’ın çalışma şekli, ürün kalitesi ve vizyonunu şahsi deneyiminiz ölçüsünde değerlendirmektesiniz. Pino Karavan ile tanışmanızı, sipariş dönemi, üretim süreci, üretim sonrası yaşadıklarınızı paylaşmaktasınız.

Sayın Behçet Tolga, Pino Karavan olarak ürünle ilgili şikâyetlerinizi yazılı olarak tarafımıza ilettiniz ve bakiye ödemeyi yapmayarak duruma kendi kararınız ölçütünde yaklaştınız.

Ürünümüzdeki şikâyetleri tespit etmek ve giderebilmek için ürün üzerinde tespit yapamadan sizinle telefonda görüşerek, gerekli görüldüğü durumda size ürünü yenisi ile değiştirmemizin mümkün olduğunu taahhüt etmiş idik.

Ürünü değiştirme önerimiz, üründeki hataların tespitinden sonra, değişimin uygun veya gerekli görüldüğü durumda geçerli olacaktı.

Ürün onarımı ile ilgili olarak sizi birçok defa üretim yerimize davet ettiğimiz halde, ürün tarafımıza ulaşmamış, hatta tarafınızdan ürün üzerinde çeşitli uygulamalar yapılmıştır.

Sayın Behçet Tolga bey, satın aldığınız karavanın teslimi ile ilgili gecikme durumunda kalındığında, çözüm olarak size bir karavan sabit konaklama için, 2. bir karavan da gezme amaçlı olarak firmamız tarafından tahsis edilmiştir.

Böylece tarafınıza 2 adet karavan temin edilerek geçici olarak gerekli çözüm sağlanmıştır. Geçici olarak kullandığınız bu iki karavan ile ilgili memnuniyetinizi yine bu platformda paylaştığınız takip edilmişti.

Pino Karavan olarak, iyi niyet çerçevesinde çözümlerin her zaman mevcut olduğuna inanmaktayız.

Sayın Gezenbilir karavan gurubu takipçileri,

Pino Karavanlar endüstriyel/fabrikasyon üretim değildir.
Türk işçiliği ve Türk tasarımının ürünü olan karavanlarımızı Pino Karavan kullanıcılarının tüm uyarı, şikâyet ve önerilerini dikkate alarak geliştirmeye (bu vizyonda olan firmaların bulunduğu bütün sektörlerde olduğu gibi) devam etmekteyiz.

Pino Karavan, bir karavan meraklısının sektördeki yerli üretim karavanlardan tatmin olmayarak, kendi çalışmalarıyla kendisine iyi bir karavan yapma çalışmaları vesilesiyle doğmuştur.

Bu anlayışı diğer karavancılarla paylaşmak amacıyla, hâlihazırda 10-15 kişilik bir ekip ile çalışmalarımızı sürdürmekteyiz. İstanbul Çekmeköy’deki üretimlerimizden sonra, şu an Karamürsel Kocaeli’nde 1200m2 alanda zanaat ürünü el yapımı karavanlarımızı halen sipariş-ısmarlama şeklinde imal etmekteyiz.

Pino Karavanlar İngiltere, Hollanda, Almanya vb. ülkelerde test edilmekte, kullanılmakta ve satılmaktadır.

Pino Karavan bir Türk markasıdır. Bu markanın şeffaflığına ve gücüne inanan ve markamızı destekleyen tüm karavancılara her daim şükranlarımızı sunmaktayız.

Tüm Pino Karavan kullanıcıları ve Pino dostları her zaman şikâyet ve önerilerde bulunmak hakkına sahiptir.

Ürün ile ilgili şikâyetlerin ve taleplerin önce 1. Muhatap olan tarafımıza yapılmasının, platform ve kullanıcıları adına en saygıdeğer tutum olduğunu düşünmekteyiz.

Gezenbilir platformunda Pino Karavanlar ile ilgili paylaşımda bulunan bütün şahısların bu paylaşımları bir karalama kampanyasına dönüştürmeyi kendilerine yakıştırmayacaklarını ümit ediyoruz.

Ürünlerimizi yakından inceleme veya kullanma imkânı olmadan veya bu konuda bir talepte bulunmadan, sadece yorum yaparak ürünlerimiz hakkında paylaşımlarda bulunmak, gerçekçi olmadığı kadar yanıltıcı ve haksız yaklaşımlardır.

Bu platformun, bu tür veya benzeri paylaşımlara veya gayretlere mahal olmak durumunda kaldığını; Pino Karavanlar ile ilgili paylaşımlarda şikâyetlere çözüm talep etmek yerine, şirketimize veya yetkililerine direk veya dolaylı olarak zarar verme kastıyla hareket edildiği düşünülmektedir. Pino Karavan takipçilerine ve Gezenbilir karavan platformu kullanıcılarına Pino Karavan olarak kendi adımıza üzülerek bu durumu bildirmek isteriz.

Ardındaki niyetler belli olan, olmayan, bu ve takibindeki benzeri paylaşımları yapanların, bunları kendilerine yakıştırmadıklarını ümit ettiğimiz bu karalama kampanyasına dikkat çekmek ister, Pino Karavanlar hakkında yorum yapan tüm dostları, karavan merakı olanları ve tüm karavancıları tesisimize bekler ve haklı, yerinde ve samimi paylaşımlara davet ederiz.

Pino’nun samimiyet ve şeffaflık vizyonu, Pino Karavan kurucusu Faruk Karatan’ın karakterinden ve vizyonundan gelmektedir. Zanaat/sanat ile üretilen bir eserde/üründe fabrikasyon mantığı aramak, teknik şikâyetler haricinde kalan tüm yorumları maalesef ki yersiz kılmaktadır.

Pino felsefesi, sevgi, saygı ve samimiyet anlayışı ile Pino Ailesine ve Pino Fan kulüplere dönüşmektedir.

Sayın Behçet Tolga Bey’e ve tüm Gezenbilir karavan grubu takipçilerine, Pino Karavan olarak teknik şikâyetleri dikkate aldığımızı fakat karalama kampanyalarını kınadığımızı bildirmek isteriz.

Behçet Tolga Bey’i şikâyetlerine çözüm bulmak gayretiyle üretim tesisimize teknik destek ile ilgili olarak bu vesile ile tekrar davet ederiz. Çözümler her zaman mevcuttur.

Tüm karavancıları ve karavan meraklılarını Pino Karavan üretim tesisimize ve bizi yakından tanımaya davet ederiz.

Bu bilgilendirmenin, tüm platform takipçilerinin ve kullanıcılarının dikkatine sunulması, tarafımızca uygun görülmüştür.

Güzel günler dileriz.
Tuluğ Karatan
Pino Karavan
 

Ynt: Hikayenin Sonu (pino Karavan Bizi Nasıl Delirtti!)

Son verilere göre Türkiye'de anadilde okuduğunu anlama oranı %40'lar civarında.

Nedense birden bu istatistiği hatırladım. :smiley:

Teşekkürler.
 




Ynt: Hikayenin Sonu (pino Karavan Bizi Nasıl Delirtti!)

Umursamaz tavır takınmayarak yanıt yazmanız ne kadar olumlu ise de yanıtın içeriği aynı duyguyu verememiş maalesef..Ben madde ,madde yazıp polemik yaratmak amacında değilim ancak savunmalarınız ,soru işaretlerini de beraberinde getirmiş.Ben özetle eğer pino karavan aldıysan ve memnunsan dilediğince forumda paylaşabilirsin,ama şikayetin varsa üstelik birde Pino sahibi değilsen,şikayet edenleri kaale alıp yorum falan yazma gibi algıladım...Hangi yüzdeye girdiğimide merak etmeye başladım doğrusu .
 

Ynt: Hikayenin Sonu (pino Karavan Bizi Nasıl Delirtti!)

Belli etkinliğe sahip bu platformda, bu derece polarize olmuş tarafları olumlu sonuca götürecek tek gerçekçi yaklaşımın, zaman geçirmeden,en az yüksek bir firma yetkilisinin, şahsen kendisine gidip, tazmin ve tahaddütlerin yerine getirilmesine şans verdirtilmesinden geçtiğine inanıyorum.

Duyguların bir tarafa bırakılması karavanın ve tarafların maddi ve manevi sıhhati için çok faydalı olmalı ? ;)

Yoksa herşey bu hali ile malesef hala tarduman ve kimseye de faydası yok ! :-\
 

Ynt: Hikayenin Sonu (pino Karavan Bizi Nasıl Delirtti!)

Firma özeleştirisini yapmış,bundan sonra bu tip hataların olmaması için gayret sarfedeceğini belirtmiş,behçet beyi sorunları düzeltmek yada telafi etmek için davet ediyor,bu güzel bir gelişme
Pino karavan yine de bana göre türkiye şartlarında en iyi ve estetik karavanları üretiyor,bundan sonra yoğurdu üfleyerek yiyeceklerini düşünüyorum,bu konunun bu platformda açılması ve yapılan yorumlar üzücü gelmiş olabilir ama bu pino karavanın lehine olacaktır,artık karavanları teslim etmeden en azından su tutup içeri su alıp almadığı veya diğer aksaklılar test edilip öyle teslimat yapılacaktır diye düşünüyorum,konu amacına ulaşmıştır,behçet beye tekrardan geçmiş olsun demek isterim,ancak firmanın bu platformda yaptığı çağrının yanında behçet beyi telefonla arayarak beyaz sayfa açmayı teklif etmesi daha şık olur
 

Ynt: Hikayenin Sonu (pino Karavan Bizi Nasıl Delirtti!)

omnitemporal' Alıntı:
Pino karavan yine de bana göre türkiye şartlarında en iyi ve estetik karavanları üretiyor,bundan sonra yoğurdu üfleyerek yiyeceklerini düşünüyorum,bu konunun bu platformda açılması ve yapılan yorumlar üzücü gelmiş olabilir ama bu pino karavanın lehine olacaktır,artık karavanları teslim etmeden en azından su tutup içeri su alıp almadığı veya diğer aksaklılar test edilip öyle teslimat yapılacaktır diye düşünüyorum,konu amacına ulaşmıştır...
Bu su alma hadisesini yaşayan ve paylaşan kişi olarak şunu söylemeliyim , karavanım yatak tarafı pencerelerinden su aldı , tabii çok kızdım ve Faruk beyi aradım bana karavanı getirebilmem halinde sorunu çözmek için herşeyi yapacaklarını söyledi . İşlerim sebebi ile bugüne kadar götüremedim , bu süreçte Faruk bey beni en az üç kere arayarak durumu sordu ve karavanı getirip getiremeyeceğimi öğrenmek istedi...
Bu arada İstanbulda havalar yağışlı ancak herhangi bir su alma durumu tekrarlanmadı , ilk su aldığında pencere çerçevesindeki olukların içini bezle silerek ve deşarj deliklerini açmaya çalışarak müdahale etmiştim . Faruk beye bunları da söyleyince Antalyaya gitmek üzere harekete geçince Karamürselden geçip tazyikli suyla son bir kontrol yapmamızı ve sorun varsa düzeltmemizi önerdi .
Ben Pino karavan sahibi olarak bu tartışmada tarafım , memnuniyetimi ve memnuniyetsizliğimi objektif olarak çeşitli platformlarda belirtiyorum . Üretim ister endüstriyel / fabrikasyon , ister zanaat / sanat şeklinde olsun belli oranda aksaklıklar çıkması olağandır , önemli olan üretenin malının arkasında durup problemlerin çözümü bakımından samimiyetle gayret göstermesidir .
Sayın "omnitemporal " a katılıyorum , Behçet bey'in de yaşadıklarını tekrar yaşamamasını ve en azından firmaya problemin telafisi için tekrar bir fırsat tanımasını ümit ederim . Bunu yapamasa bile Behçet beyin bu ruh hali sebebi ile eleştirilmemesi gerektiğini düşünüyorum . Çözümün herkes için hakkaniyetli ve tatminkâr olmasını dilerim .

sevgi ve saygı ile ,
Berkhan
 



Ynt: Hikayenin Sonu (pino Karavan Bizi Nasıl Delirtti!)

Tulug Hanım,

Siz sanırım , Pino karvanın 2. kuşağısınız.
Yanılıyorsam lütfen düzeltin.
Ben , Pino'yu ziyaret ettiğimde Faruk Bey ile tanıştım.Bunu o zaman Faruk Beye bizzat söylemiştim. Ama , görüyorum ki devam ediyor

Sizden ricam, çok ama çok acil ,işletmenin devamı için çok önemli,

Faruk Beyi, müşteri ilişkilerinden acilen alın.
Faruk Bey, sadece üretim ile ilgilensin.
Gelen veya sizinle kontak kuran müşterilerle siz ilgilenin.


Ve de ekonomik olarak mümkünse o fabrikayı belediye çöplüğünün ve mezbahanenin yanından taşıyınız.

Başarı dileklerimle
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,815
Mesajlar
1,523,897
Kayıtlı Üye Sayımız
166,614
Kaydolan Son Üyemiz
gamini22

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst