Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi
temel mantık hatalarınızı yazayım sadece, okuduğunu anlamamak da süpermiş bu arada
öncelikle bu deneyde bahsi geçen motorlar zaten modifiye edilmiş, yani bunlar modifiye edilmiş motorlarda ortaya çıkan sorunlar
tutuşan şey hidrojen olmak durumunda, sonuç olarak 1900 derece için hazırlanmış motora 2200 derece'lik ani sıcaklık artışları uyguluyorsunuz, bu arada yanmaya başlama ısısı ile yanarken çıkardığı ısı arasındaki farkın bilincindeyiz hadi diyelim bir şey olmadı verdiğiniz rakamlardaki durum içler acısı
3000 litre gaz vermekten ve 7kw yani hafızam beni yanıltmıyorsa 10 hp güç elde etmekten bahsediyorsunuz ???
300.000 dolara bunu yaptılarsa döverler adamı
hidrojenin erken yanması için olan bu %4 oranını nasıl buldunuz çok merak ediyorum
gene aynı şekilde havada içinde saf hidrojeni motora yolladığınızda nasıl bir şekilde yayılımı düzgün sağlayacaksınız ? nasıl bir püskürtme mekanizmanız var.
motor devrine göre bağladığınız bir pompa ile püskürtme sağladığınızı ve pompanın daima optimum değerde hidrojen verdiğini mi iddia ediyorsunuz ?
eğer öyle ise bu aleti yapan kişi her araç için farklı yazılım oluşturmak zorunda
3000 devirde çalışırken süper motor 1000 devirde çalışırken pompa bunu nasıl anlıyor, uygulama nasıl ?
mantığınızı anlıyorum, motora giren havaya yanıcı bir gaz ekleyerek verim arttırmak eyvallah ama bu motorlar bunun için yapılmıyor, ve güvenlik konusunda şu hali ile bir şeye benzemiyor. geri yanma olmaz neden olmaz eee %4 oranında çekmeli e allah aşkına lpg bile nelere yol açıyor önceden yapılması gerekenler var, deneme yanılma yöntemi ile iş yapmaktan bahsediyorsunuz.