Ynt: Hidrojen Yakıt Tasarruf Sistemi
Kyenipazar araca benim sistemimden kaynaklı bir hasar gelme durumunda elimden geleni yaparım.Ancak sistemin kullanım talimatlarına uyulduğu sürece.TAlimat dışında yanlış kullanımdan kaynaklanabilecek sorunlarda sorumluluk üstlenmem.
Eylüldeki finans işini foruma yazdıktan sonra başvuru şartlarını incelediğimde gördüm ancak tekrar foruma bu iş olmuyormuş diye yazma gereği duymadım.Yani aylardır boşuna beklemiyordum.Dragonsa başvurduğumu söylemiştim ama ondanda bir haber çıkmadı.Birkaç sanayici ile görüşmelerimiz oldu ancak onlardada ciddi bir girişim olmadı.Hatta bazısı daha sonradan benim sistemi kopyalayıp kendi araçlarında deneme yapmaya çalıştılar.Sonuç hüsran oldu yaptıkları sistemi düzelteyim diye birde gelip benden yardım istediler.Böyle trajikomik durumlarda yaşıyoruz.
Marlon bey yazdıklarınızdan açıkçası bir kimyager olarak fazla bişey anlayamadım.Yazdıklarınızı bilmişlik olarak algılamıyorum ancak uzmanı olmadığınız bir konuda uzmanıymış gibi bazı terimler kullanmanız konuya hakim olmayan insanların yanlış fikirler edinmesine neden olacağından yazılarınızda daha dikkatli olmanızı istirham ederim.Hidrojen ve oksijen gazının herhangibir aşındırıcı, tahriş edici özelliği yoktur.Sisteme konulan kimyasalda asidik değil baziktir.Bu bazik maddeninde motora katı yada gaz halinde gitmesini engelleyecek sistem olduğunu daha önceki mesajımdada belirtmiştim zaten.Hiçbir şeyin yoktan var edilip yokta edilemeyeceğini zaten çok çok iyi biliyorum ben Tanrı değilim.Elektroliz işlemi motorda asidik yada bazik bir ortam meydana getirmez elektroliz işleminde motor anod yada katot olarak kullanılmamaktadır.Kullanılan sistemin motorla olan ilgisi sadece ve sadece araçtan elektrik almak ve motora hidrojen+oksijen gazı vermekten ibarettir.Başkada hiçbir ilgisi yoktur.Sistemin bir araca nasıl zarar verebileceğini gayet iyi biliyorum.Talimatlara uygun kullanıldığında hiçbir zarar vermesi söz konusu değildir.Sistemin araca zarar verebilmesi için örnek verirsek, sistemi aşırı akım çekecek şekilde çalıştırmak.Bu alternatörün aküyü şarj edememe sonucu akünün bitmesine neden olur ve kontağı kapatıp açtığınızda araç çalışmaz.Baka bir zarar verme ihtimali. Sistem motor çalışmıyorken uzun süre çalıştırılır bu sürede hava filtresi ve borular hidrojenle dolar sonra motor çalıştırılırsa biriken gaz alev alıp hava filtrenizin dağılmasına neden olur.Bunların dışında sistemden aracın zarar görme ihtimali yoktur.Hidrojen motor ısısını artırmaz pistonları delmez, subapları yakmaz.Bunların olması için motoru saf hidrojenle dakikada 15-20 litre üzeri miktardaki gazla çalıştırmak gerekir.Bizim kullandığımız çok az miktardaki seyreltik hidrojendir.
Kaptan10 bey bir araçtaki şarj değerlerini biliyorum merak etmeyin.Ölçümlerimin her ikiside araç çalışır halde ikendi.İlk ölçüm için araç çalıştırılırken dahi aracın zor çalışmasından akünün zayıf olduğu belli idi.Çalıştıktan sonrada şarj dinamosu devrede olduğu halde voltajın 12 olması akünün aslında dahada düşük voltajda olduğunu gösterir.Dolu olsaydı ikinci ölçümdeki gibi 14 volt voltaj ölçülmesi gerekirdi.Voltajdaki 2 volt değişimde sistemin çektiği akımın 20-30 amper değişmesine neden olmakta.
Kyenipazar araca benim sistemimden kaynaklı bir hasar gelme durumunda elimden geleni yaparım.Ancak sistemin kullanım talimatlarına uyulduğu sürece.TAlimat dışında yanlış kullanımdan kaynaklanabilecek sorunlarda sorumluluk üstlenmem.
Eylüldeki finans işini foruma yazdıktan sonra başvuru şartlarını incelediğimde gördüm ancak tekrar foruma bu iş olmuyormuş diye yazma gereği duymadım.Yani aylardır boşuna beklemiyordum.Dragonsa başvurduğumu söylemiştim ama ondanda bir haber çıkmadı.Birkaç sanayici ile görüşmelerimiz oldu ancak onlardada ciddi bir girişim olmadı.Hatta bazısı daha sonradan benim sistemi kopyalayıp kendi araçlarında deneme yapmaya çalıştılar.Sonuç hüsran oldu yaptıkları sistemi düzelteyim diye birde gelip benden yardım istediler.Böyle trajikomik durumlarda yaşıyoruz.
Marlon bey yazdıklarınızdan açıkçası bir kimyager olarak fazla bişey anlayamadım.Yazdıklarınızı bilmişlik olarak algılamıyorum ancak uzmanı olmadığınız bir konuda uzmanıymış gibi bazı terimler kullanmanız konuya hakim olmayan insanların yanlış fikirler edinmesine neden olacağından yazılarınızda daha dikkatli olmanızı istirham ederim.Hidrojen ve oksijen gazının herhangibir aşındırıcı, tahriş edici özelliği yoktur.Sisteme konulan kimyasalda asidik değil baziktir.Bu bazik maddeninde motora katı yada gaz halinde gitmesini engelleyecek sistem olduğunu daha önceki mesajımdada belirtmiştim zaten.Hiçbir şeyin yoktan var edilip yokta edilemeyeceğini zaten çok çok iyi biliyorum ben Tanrı değilim.Elektroliz işlemi motorda asidik yada bazik bir ortam meydana getirmez elektroliz işleminde motor anod yada katot olarak kullanılmamaktadır.Kullanılan sistemin motorla olan ilgisi sadece ve sadece araçtan elektrik almak ve motora hidrojen+oksijen gazı vermekten ibarettir.Başkada hiçbir ilgisi yoktur.Sistemin bir araca nasıl zarar verebileceğini gayet iyi biliyorum.Talimatlara uygun kullanıldığında hiçbir zarar vermesi söz konusu değildir.Sistemin araca zarar verebilmesi için örnek verirsek, sistemi aşırı akım çekecek şekilde çalıştırmak.Bu alternatörün aküyü şarj edememe sonucu akünün bitmesine neden olur ve kontağı kapatıp açtığınızda araç çalışmaz.Baka bir zarar verme ihtimali. Sistem motor çalışmıyorken uzun süre çalıştırılır bu sürede hava filtresi ve borular hidrojenle dolar sonra motor çalıştırılırsa biriken gaz alev alıp hava filtrenizin dağılmasına neden olur.Bunların dışında sistemden aracın zarar görme ihtimali yoktur.Hidrojen motor ısısını artırmaz pistonları delmez, subapları yakmaz.Bunların olması için motoru saf hidrojenle dakikada 15-20 litre üzeri miktardaki gazla çalıştırmak gerekir.Bizim kullandığımız çok az miktardaki seyreltik hidrojendir.
Kaptan10 bey bir araçtaki şarj değerlerini biliyorum merak etmeyin.Ölçümlerimin her ikiside araç çalışır halde ikendi.İlk ölçüm için araç çalıştırılırken dahi aracın zor çalışmasından akünün zayıf olduğu belli idi.Çalıştıktan sonrada şarj dinamosu devrede olduğu halde voltajın 12 olması akünün aslında dahada düşük voltajda olduğunu gösterir.Dolu olsaydı ikinci ölçümdeki gibi 14 volt voltaj ölçülmesi gerekirdi.Voltajdaki 2 volt değişimde sistemin çektiği akımın 20-30 amper değişmesine neden olmakta.