Yanlış bilinenler. Oksijen sensöründen sonra gazı vermek mümkün değil zira oksijen sensörü egzos manifoldu üzerinde bulunur ve motordan çıkan yanmış yakıttaki oksijen miktarını ölçer.Şuan siz aracınıza hidrojenle birlikte ekstra oksijende verdiğinizden oksijen sensörü atık gazda fazladan oksijen olduğunu ölçüyor.Aracın ecusuda haliyle fakir karışım olduğunu zannederek motora daha fazla benzin veriyor.Bu nedenle yakıt tasarrufu sağlayamıyorsunuz.hatta dahada çok yaktığıda olur.Verdiğiniz gaz miktaı az olduğundan bu etki fazla yüksek olmayacaktır.Yazılımla oynayarak çözmeye çalışılması pek sağlıklı olmayacaktır.Sistemi aracınızdan çıkardığınızda tekrar yazılımın düzeltilmesi gerekir vs. Araçta hararet yükselmemesi, sessiz çalışma normaldir.Bunlar hidrojenden kaynaklı etkiler.Yanlız dikkat etmeniz gereken bir konu var.Ekomaxda gördüğüm kadarıyla çıkan gazı temizleyen bir sistem yok.Buda zamanla motorunuza su, kimyasal madde gitmesine neden olabilir buda motor için zararlı olur.Sistemden çıkan gaz borusuna bir benzin filtresi takmanızı tavsiye ederim.su ve kimyasalın motora gitmesini önleyecektir.
Şuan getirdiğimiz bir elektronik kontrol cihazıyla oksijen sensörlü araçlardaki sorunuda kökten çözmüş durumdayız.Ancak tek sorun cihazı takabilecek yetenekte elektrik ve elektronikten anlayan teknik servisler bulmak.Malesef Türkiyede yeterli kalifiye eleman bulmak çok zor.