Düşük devirlerde hatta rölantide dahi yığılma olmaz.Şöyleki 1600cc bir motoru ele alırsak motorun 1,6 litre bir hacme sahip olduğunu görüyoruz.yani pistonlar her inip çıkmasında 1,6 litre hava ve yakıt karışımı emmektedir.rölantideki bir motorun 100 devirde çalıştığını düşünürsek dakikada 160 litre bir hava emişi sözkonusu oluyor.Bizim sistem ise bu motora dakikada 1 litre ekstra gaz veriyor.160 litre hava içinde 1 litre ekstra gazın lafı bile olmaz.Birikme imkansız yani.
Denediğim gerek benzinli gerek dizel araçlarda ani gazda ve yüksek devirlerde boğulma gibi bir durumla karşılaşmadım.Zaten sistemin çalışma mantığına ters bir durum.Motora hem hidrojen hemde saf oksijen veriyorsunuz bu boğulma yerine daha iyi bir çalışmaya neden olur.Çok yanıcı gaz yanında birde yakıcı bir gaz veriliyor.Bu motor için artı bir durumdur.