mimar_ankara' Alıntı:internette birçok forumu inceledim.. araç alt şasi ve çamurluk içleri için en ideal çözüm würth pütür, 2 cinsi var..tabancayla atılan ve hazır sprey. Profesyoneller tabanaca ile atılanı öneriyor. Daha dişli ve kalınmış. Üzerine boya tutuyor isteyen için.
Benim şu anda merak ettiğim ve araştırdığım konu, diğer mekanik oynar alt parçalar için ne önlem alabiliriz. Nereye spray gres, nereye wd40 nereye antipas veya şasi boyası uygulayabiliriz. Bu konuda deneyimleri olan arkadaşlardan katkı bekliyorum..
mimar_ankara' Alıntı:sayın coşkun canlıoğlu, uyarınız için teşekkürler..internet yalan yanlış bilgiler ile dolu, bir sitede de aracınızı kışa hazırlarken alt tüm mekanik parçalara, metal yüzeylere wd40 sıkın diyordu. Dediğiniz gibi wd40ın içinde az miktarda yağ, az miktarda pas sökücü aseton,tiner gibi kokan çözücü bir madde var. Bu madde boyaya ve lastik conta, körüklere zarar verir gibi geliyor bana. salıncak,rot rotil, helozon yay gibi yerlere sprey gresi önerirmisiniz. Özellikle civata ile birleştirilmiş, oynak mafsallı parçalara.
youngsun' Alıntı:Arkadaşlar, arka koltuk sırtlığının iki parça halinde katlandığı yerde, koltuk kaltlanmadan da görülebiliyo bi tane büyük somun var.
Benim araçta onun paslandığını gördüm. Dış etkilere maruz bi yer değil, aracın içinde bi yer. Niye paslanır ki?
olguncandan' Alıntı:hayırlı olsun cannnn,
Yalnız şu farlar diğer sürücüleri rahatsız ediyor biliyorsundur; herkes de rahatsızlığını başka türlü dile getiriyor. ;D ;D Ayarlarını iyi yaptırmanı dilerim.
youngsun' Alıntı:Arkadaşlar, arka koltuk sırtlığının iki parça halinde katlandığı yerde, koltuk kaltlanmadan da görülebiliyo bi tane büyük somun var.
Benim araçta onun paslandığını gördüm. Dış etkilere maruz bi yer değil, aracın içinde bi yer. Niye paslanır ki?