cok görmeyin mesut bey, bir kere duster binmeyen burda duster başlıkları altında binlerce mesaj atıyor, bende terios hakkında 5 para etmez diyorum çok mu ?
cok görmeyin mesut bey, bir kere duster binmeyen burda duster başlıkları altında binlerce mesaj atıyor, bende terios hakkında 5 para etmez diyorum çok mu ?
Benim yeni terios biryerlere gitmiyor çünkü daihatsu çekti gitti avrupadan. Bugüne kadarki tecrübem de düz vitesli arazi aracı alma diyor. Yani bu sebeple benim yeni duster da biyere gidemeyecek. Artık günlerden bir gün yeni rav4 biryerlere gider, o güne kadar da eski rav4 gider. Tabi bu fiyatlarla "yeni" rav4 te eskisi gibi ikinci el olur, terios gibi yeni olamaz.
Benim yeni terios biryerlere gitmiyor çünkü daihatsu çekti gitti avrupadan. Bugüne kadarki tecrübem de düz vitesli arazi aracı alma diyor. Yani bu sebeple benim yeni duster da biyere gidemeyecek. Artık günlerden bir gün yeni rav4 biryerlere gider, o güne kadar da eski rav4 gider. Tabi bu fiyatlarla "yeni" rav4 te eskisi gibi ikinci el olur, terios gibi yeni olamaz.
Sizi bilmem ama ben hafta sonları kullananlardanım. Donanım tercihlerim ise - önem sırasına göre - şu yönde:
1) Araç otomatik vites olacak (çamurlu zeminlerde ağır ağır giderken debriyaj balatasını yakmamak için)
2) Sürekli 4x4 olacak (Yani orta diferansiyel olacak, diferansiyel kilidi de olacak) - asfalt üzerinde iken böylesi daha emniyetli. 4x2 moduna gerek kalmıyor.
3) Arka tekerleklere bağlı LSD olacak veya başka bir yöntemle kilitlenebilecek
4) Hala daha bütçece yer kaldı ise arazi şanzımanı olacak
İlk nesil rav4 ilk ikisini karşılıyor, bazılarında lsd de var opsiyonel (artık şansınıza ikinci el araçta denk gelirse).
Yeni nesil terios bütçe dahilinde kalıp 3. maddeye kadar geliyordu
Artık günün birinde piyango çıkarsa alırız bi land cruiser 4.yü de karşılar. Çıkmazsa yeni nesil suzuki grand vitara da fena değil. Artık o durumda toyota rav4'ün arıza nedir bilmezliğini mi yoksa grand vitaranın arazi şanzımanını mı tercih ederim, bilemiyorum.
Herkesin tercihleri farklı tabi. Benim maddeler de bir offroad aracını tarif etmiyor. Daha çok karlı çamurlu zeminleri, bozuk yolları idare edebilen, asfalt üzerinde de güvenliği tehlikeye atmayan bir aracın sıralaması. Liste offroad aracını tarif ediyor olsaydı 4. madde 4. sırada değil 1. sırada olurdu, ve listeye "araç sabit akslı olacak" şeklinde bir madde de eklerdik, arkada LSD yerine %100 kilit derdik, hatta belki ön tarafa da bir %100 kilit isterdik, liste böyle uzar giderdi.
VW'yi sevmem, ama türkiye distribütöründen dolayı. 1.4 motorlu tiguan ile 2.0 motorlu rav4 aşağı yukarı aynı fiyat. birinde %60'lık ötv devlete gidiyor o yüzden pahalı, onu analdık, ötekinin ötv'si %37. Nereye gidiyor aradaki fark?
VW'yi sevmem, ama türkiye distribütöründen dolayı. 1.4 motorlu tiguan ile 2.0 motorlu rav4 aşağı yukarı aynı fiyat. birinde %60'lık ötv devlete gidiyor o yüzden pahalı, onu analdık, ötekinin ötv'si %37. Nereye gidiyor aradaki fark?
İnternette Duster'ı beğenmeyip VW'yi savunanlar, 1.4 TSI motorların 5 tanesinden biri arıza ve sorun çıkarmaya başlayınca sesleri çıkmamaya başladı artık. ;D
İnternette Duster'ı beğenmeyip VW'yi savunanlar, 1.4 TSI motorların 5 tanesinden biri arıza ve sorun çıkarmaya başlayınca sesleri çıkmamaya başladı artık. Grin
Benim bi arkadaşın VW polo'su daha 70bin km'ye gelmeden subap arızası yapmıştı. TSI bile değil, normal benzinli motor. VW'nin pek o kadar da sağlam bir araç olmadığı konusunda aynı fikirdeyim. Bence diğer avrupa kaynaklı araçlardan bariz üstün bir yanı yok, hatta Renault daha kaliteli olabilir. Peugot ve Opel gibileri ile kıyaslayanlar kıyaslayanlar sağlam sorunsuz bir araç olduğunu zannediyor da olabilir. Yine de avrupada ilk 3'e girer sağlamlık konusunda, ama en dandik japon daha az sorun çıkarır. Artı yanları da var tabi, her zaman en yeni teknolojiyi kullanıyor, ama en yeni teknoloji en güvenilir teknoloji değil en az test edilmiş teknolojidir.
Herkesin beklentisi faklı tabi. Ama körü körüne Tiguan alıp sonra hayal kırıklığına uğrayanları görünce üzülüyorum . DÜnyanın parasını veriyor ama her yerinden tıkırtı geliyor, acaip benzin yakıyor, motor arızası da cabası. Peki kardeşim neden bu kadar savunuyorsun? Duster'ı savununca kötü oluyoruz sonra
Bozuk yollarda konforlu
Tıkırtı yok
20.000km'de bir bakım
6-7lt/100km de yakıt
Dizel
4x4
Düşük Vergi
Otomatik vites ve orta diferansiyel+orta diferansiyel kilidi olsa iyi olurdu. 20bin lik bakımı 10bin e çekseniz daha iyi olur. İleriki yıllar açısından
Otomatik vites ve orta diferansiyel+orta diferansiyel kilidi olsa iyi olurdu. 20bin lik bakımı 10bin e çekseniz daha iyi olur. İleriki yıllar açısından
Otomatik vites ve orta diferansiyel+orta diferansiyel kilidi olsa Avrupa ve Türkiye piyasasından çekilme ile karşı karşıya kalabiliriz ;D ESP ve ASR ile BLSD'miz var ya Şimdilik yeter bize bunlar
Söylüyorum ama kızıyorlar bana 2006 Model makyajlı kasa 1.6 TDCI Ford Fusion aracım vardı. O kadar Ford'u öve öve bitiremezler. Hakkını vermek lazım iyi araçtır ama gel gör ki yılların Fordu, önceki Fusion'un torpidosu sert plastikten dolayı her yerinden ses gelirdi. Yeni kasada ön kokpiti yumuşak bir malzemeden yapmışlar ama nafile yine her yerden tıkırtı gelir. Sadece Fusion'da değil diğer Ford'larda da böyle cam fitillerinden acaip ses gelir, Yav kardeşim yılların Fordu bu sorunlarla hala varken neden Duster'da bu sıkıntılar olmayabiliyor. Bunu sebebi nedir arkadaşlar.