kahraman1520' Alıntı:Onu bunu bilmemde captivaya binende Qaşhayi e binende yanından geçerken dustere iyice bir bakıyor. En çok hoşuma giden kısmıda gaza yüklenince koltuğa yaslaması çok hoş ben bu seriliğe hayranım. Dusterden sonra sedan bir araca binmem gibime geliyor.
veteriner' Alıntı:Önceleri araca çok sempatik bakıyordum. Özellikle olguncandan abimizin aracını yakından inceleme fırsatım oldu. Hoşuma gitti.
Fakat özellikle hanım için araç baktığımız şu günlerde aracı teknik manada tanımak için bölümü iyice taradım. Yakıt depo göstergesinin kronik sorunu, aracın ruhsatında yazan kilonun kantarda 100 kg kadar farklı çıkması, yakıt deposunun aracın kataloğunda yazandan 13 lt kadar fazla alması ... gibi bu bölümde okuduğum bilgiler beni araçtan soğuttu.
Aslında bu yazdıklarım çok kafaya takılacak, veya çözülemeyecek sorunlar değil.
Ama ben olaya farklı bir yönden bakıyorum. Şöyle ki, bir aracın üreticisi yakıt seviye göstergesi gibi basit bir meseleyi çözemiyorsa veya teknik bilgilerini yazdığı kataloğa gerçek dışı rakamlar yazıyorsa; bu yaptığı işe değer vermediğini, hem kendine hem müşteri kitlesine saygısı olmadığını gösterir. Bu şekilde laylaylom zihniyetine sahip bir firma acaba aracın gerçekten önemli olan motor , şanzıman gibi kısımlarında acaba ne tür hatalar yapmıştır diye düşünüyorum. Olguncandan Bey'in araçla ilgili bir cümlesini hatırlıyorum. Araçtan genel olarak memnun olduğunu söylüyor ama diyor ki tek riski birkaç sene sonra dökülüp dökülmeyeceği. İşte bu nedenlerle kesinlikle almam.
erolsungur' Alıntı:...... dusterın fazla kiloları ....
erolsungur' Alıntı:eylemci sincaptan, tosbağa ümide... uleen sen değilmiydin araçların ağırlık ve motor uygunluk ve tork dağılımının önemli olduğunu söyleyen. şimdi de dusterın fazla kiloları önemli değil diyosun. lütfen objektif olalım. madem dusterın fazla kiloları var, sen sabahları bir kibrit kutusu büyüklüğünde beyaz peynir ve haşlanmış patates yiyeceksin. dusterın da dağlara çıkarken suzuki arkasından 50 km koşacak. hadi dusterla sen kaldır bakalım popoları. uleen dusterı öyle anlatıyon ki, görmeyen unimog, discovery, suzuki vb karışımı acayip bir 4 çeker zannedecek.. diğer araçların gerçek hakkını verene kadar saldırı ve eylemlerimiz devam edecek!!!!!!!!
erolsungur' Alıntı:eylemci sincaptan, tosbağa ümide... uleen sen değilmiydin araçların ağırlık ve motor uygunluk ve tork dağılımının önemli olduğunu söyleyen. şimdi de dusterın fazla kiloları önemli değil diyosun. lütfen objektif olalım. madem dusterın fazla kiloları var, sen sabahları bir kibrit kutusu büyüklüğünde beyaz peynir ve haşlanmış patates yiyeceksin. dusterın da dağlara çıkarken suzuki arkasından 50 km koşacak. hadi dusterla sen kaldır bakalım popoları. uleen dusterı öyle anlatıyon ki, görmeyen unimog, discovery, suzuki vb karışımı acayip bir 4 çeker zannedecek.. diğer araçların gerçek hakkını verene kadar saldırı ve eylemlerimiz devam edecek!!!!!!!!
kahraman1520' Alıntı:Ben dacia loganı 2006 yılında sıfır olanını 17250 tl ya aldığımda türkiyede 2001 model reno19 a 15500 tl verenler vardı ben de çok duydum dacia alınır mı satsan alan olmaz 2 senede dökülür. Ben logana 3 aylıkken lpg taktırdım. 4,5 sene dağ taş gezdim bu süre zarfında yetkili servise hiç gitmedim lpg den dolayı motor garantisi sona ermişti. araç beni hiç üzmedi araçta rahatsız edici takurtu tıkırtı hiç duymadım. Hatta bozuk yollarda çok altını vurdum. benim duster almamdaki en önemli etken dacia yı kullanarak tecrübe etmem oldu. eğer beklentiniz kullanışlılık ise duster yeterde artar bile( burada ağır offroad yapmaz diyenlere sözüm yok ben zaten sedan otomobil yerine dusteri tercih edenlerdenim.) Şehir içinde büyük suvlardan daha kullanışlı dağlık alanlarda sedanlardan daha performanslı. Dusteri %90 şehir içinde kullanan hafta sonlarıda ailesini yanına alıp şöyle gönlümüzce gezelim diyenler tercih edebilirler. yok ben her gördüğüm çamura taşa kayaya arabamı sokarım diyenlerin dusterle zaten işi olamaz.