st
Kamp II
Ynt: Araç mı ? Lastik Mi ?
herkeze iyi günler
ben bu işin kompetanı değilim ama
haftada bir gün değil yada ayda bir gün değil her allahın günü çamur içindeyim 35 yaşındayım
8 yaşımda traktörle çamurda dolaşmaya başladım daha sonraları 4x4 traktörle adamı gömecek çamurlardan geçtim toros arabamın jiklesini çekip aşağı inip iterek çamurlardan geçtim
ve defalarca battım ama bu gece bilgisayarın karşısındayım
iyibir lastik en önemlisidir
l 200 kamyonettir
çizme yadakalın tabanlı botla iyi araç kullanmak zordur
eşek ile katır en iyi arazi aracıdır ( asfaltta fazla hız yapmazlar ve üstü açık araç sevmem)
konu fazla derinleşmeden herkezi gülümseteyim istedim saygılar
yukarıda yazdıklarım saçmalama hakkımı kullanmamdan kaynaklandı (bu hakkı bana kimse vermedi kendimde almadım)
bence lastik deseni bu olayda çok etkili olmuştur Mesud beyin yayınladığı resimdeki lastiklerin deseninden kullanıyorum bahsedilen bir sorunla karşılaşmadım fakat bahar aylarında 4 mevsim diye bahsedilen 4x4 lastikler ile yeni doğmuş dana gibi gidiyordu araç . aracınıza 100kg üzerinde ağırlık eklemeyin performans dahada düşüyor benim araçta sürekli 500kg civarı bir yük var ve patinaj oranı düşsede araç eğimli arazilerde bayağı zorlanıyor birde bu arabalar kaptırmayla gitmeyi seviyorlar aracınızı daha uygun zeminde iken hızlandırın ve çamurlu zemine geldiğinizde gazı kontrollü verin bunu içinde ayakkbılarınız çok kalın tabanlı ise gazı hissetmek biraz zor oluyor ayrıca ayak tabanlarınızda çamurlu ise aynı neticeyle karşılaşabilirsiniz
herkeze iyi günler
ben bu işin kompetanı değilim ama
haftada bir gün değil yada ayda bir gün değil her allahın günü çamur içindeyim 35 yaşındayım
8 yaşımda traktörle çamurda dolaşmaya başladım daha sonraları 4x4 traktörle adamı gömecek çamurlardan geçtim toros arabamın jiklesini çekip aşağı inip iterek çamurlardan geçtim
ve defalarca battım ama bu gece bilgisayarın karşısındayım
iyibir lastik en önemlisidir
l 200 kamyonettir
çizme yadakalın tabanlı botla iyi araç kullanmak zordur
eşek ile katır en iyi arazi aracıdır ( asfaltta fazla hız yapmazlar ve üstü açık araç sevmem)
konu fazla derinleşmeden herkezi gülümseteyim istedim saygılar
yukarıda yazdıklarım saçmalama hakkımı kullanmamdan kaynaklandı (bu hakkı bana kimse vermedi kendimde almadım)
bence lastik deseni bu olayda çok etkili olmuştur Mesud beyin yayınladığı resimdeki lastiklerin deseninden kullanıyorum bahsedilen bir sorunla karşılaşmadım fakat bahar aylarında 4 mevsim diye bahsedilen 4x4 lastikler ile yeni doğmuş dana gibi gidiyordu araç . aracınıza 100kg üzerinde ağırlık eklemeyin performans dahada düşüyor benim araçta sürekli 500kg civarı bir yük var ve patinaj oranı düşsede araç eğimli arazilerde bayağı zorlanıyor birde bu arabalar kaptırmayla gitmeyi seviyorlar aracınızı daha uygun zeminde iken hızlandırın ve çamurlu zemine geldiğinizde gazı kontrollü verin bunu içinde ayakkbılarınız çok kalın tabanlı ise gazı hissetmek biraz zor oluyor ayrıca ayak tabanlarınızda çamurlu ise aynı neticeyle karşılaşabilirsiniz