jeep
Zirve
Ynt: 1983 Jeep CJ-8 (Gaziantep)
bu modifiyelerin en büyük dezavantajı para harcamış olman ;D
benim araç asfaltta gezmiyor. orjinal kit kullandık. balanslı lastik. boşluksuz direksiyon. boşluksuz makas burçları. çok rahat 120 km ye çıkabiliyorum.
virajlara yüksek olmasından kaynaklı hızlı giremiyorum. asfaltta yüksek süratte izlere kapılırsan stres yaşıyorsun.. lastiklerin melodisini egzozla kapattım. cep telefonu ile konuşmak için 60 km nin altında olmak gerekiyor ;D
ayna mahruti filan aslında aracı ağırlaştırmıyor. Büyük lastik takıldığı için küçük lastikteki oranlara getiriyor. yani standart araçta 1. viteste 5000 devirde 40 km hız yapıyorsan 35-40 lastikli araçta da aynı rakamları yakalaman gerekiyor. Ayna mahruti bu..
şanzıman ise onlarca beygirin geçtiği bir köprü düşünün ona benzer. beygirler tek sıra ve yürüyerek geçince sıkıntı yok. ama 5 şerli gruplar halinde kavga ederek geçmeye çalışırlarsa işler karışıyor.. o zaman köprünün sağlam olması gerek. 10 tane beygirin üzerinde sumo güreşi yapabildiği köprülerden alıyorsunuz sorun bitiyor ;D
hsn' Alıntı:aktarma organlarına yapılan modifiyelerle (şanzuman, ayna-mahruti, lastik.v.s) aracın asvalt performansı , seriliği (kalkış, ara hızlanma) son sürat verileri nasıl oluyor..Benim bu tarz modifiyeler sonrasında arazi tamam ama diğerlerinde ne gibi değişmeler oluyor bunu merak ediyorum..
mesela tamam arazide parça kırmadık araçta kasma yook modifiye çok..yani bunlar avantaj sağlarken ne gibide dez avantajlarda doğuruyor..bu konuda beni aydınlatırsanız çok memnun olurum teşekkürler..
bu modifiyelerin en büyük dezavantajı para harcamış olman ;D
benim araç asfaltta gezmiyor. orjinal kit kullandık. balanslı lastik. boşluksuz direksiyon. boşluksuz makas burçları. çok rahat 120 km ye çıkabiliyorum.
virajlara yüksek olmasından kaynaklı hızlı giremiyorum. asfaltta yüksek süratte izlere kapılırsan stres yaşıyorsun.. lastiklerin melodisini egzozla kapattım. cep telefonu ile konuşmak için 60 km nin altında olmak gerekiyor ;D
ayna mahruti filan aslında aracı ağırlaştırmıyor. Büyük lastik takıldığı için küçük lastikteki oranlara getiriyor. yani standart araçta 1. viteste 5000 devirde 40 km hız yapıyorsan 35-40 lastikli araçta da aynı rakamları yakalaman gerekiyor. Ayna mahruti bu..
şanzıman ise onlarca beygirin geçtiği bir köprü düşünün ona benzer. beygirler tek sıra ve yürüyerek geçince sıkıntı yok. ama 5 şerli gruplar halinde kavga ederek geçmeye çalışırlarsa işler karışıyor.. o zaman köprünün sağlam olması gerek. 10 tane beygirin üzerinde sumo güreşi yapabildiği köprülerden alıyorsunuz sorun bitiyor ;D