Senin eski seri kadar olmasa da yapıyoruz abi bizde biseylerumut401' Alıntı:Maşallah maşallah...
El emeği göz nuru burak abiburakuysal' Alıntı:Ellerine sağlık Serdar. Tertemiz olmuş.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Heyt Allahına gurban Seriessesezgin' Alıntı:Bugün ufak bir deneme sürüşü yaptık
altına kaçırmayan orijinal İngiliz değildirsesezgin' Alıntı:Korktuğum başıma gelmedi umut abi
Umut abi idolum burak abi
Ağırlıklı asfalttayim bundan sonra
Yol boyunca durdukça arabanın genel durumunu kontrol ettim ama eve 4 5 km mesafe kala arkadaşlardan ayrılmak için durduğumda arabanın altında yoğun bi yağ damlamasi gördüm. Şanzıman çevresinde. Şanzıman yapilali 1 ay oldu keceler değişti böyle birşeyi neden yapar ki ?
evet kaçırmayan ingiliz değil buna bende katılıyorum bende de şanzımandan akıtmalar oluyordu ve garajda durduğu için akmasını istemiyordum ve komple contalar değişti ve yine yağ geldi bu gelen tek yer vites dişlisinin olduğu bölge ve km telinin olduğu yer vites değiştirmede her harekette yağ geliyor oradaki oringlerin değişmesi gerekiyor bunun içinde motor ve ana şanzımanı birbirinden ayırmak ve ana şanzımanı elden geçirip o lastik keçeleri değişmesi lazım benim gözüm kesmedi ve bu durumda o şekilde biraktim ancak km telinden gelen yağı kestim vires hareketinden gelen yağı kesmek uzun ince bir yol bu yüzden detaylı restorasyona girdiğinde bunu halletmeyi düşünüyorum sonuçta ingiliz altına kaçıracak biraz...sesezgin' Alıntı:Korktuğum başıma gelmedi umut abi
Umut abi idolum burak abi
Ağırlıklı asfalttayim bundan sonra
Yol boyunca durdukça arabanın genel durumunu kontrol ettim ama eve 4 5 km mesafe kala arkadaşlardan ayrılmak için durduğumda arabanın altında yoğun bi yağ damlamasi gördüm. Şanzıman çevresinde. Şanzıman yapilali 1 ay oldu keceler değişti böyle birşeyi neden yapar ki ?