Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
63 model 5 kapı series 2a 109 çöl tavan aldım son 30 yıl yatmış
2 aydır boş vakitlerimde ilgileniyorum. şaseye iniyorum sök sök bitmiyor. dün motoru şaseden ayırdım. forumda konusu mevcut ama henüz sökme aşaması ile alakalı paylaşımlar yapamadım ilk fırsatta yapacağım.
Güçlü ve sağlam olması gereken yerleri demir malzemeden yapmışlar onun dışında çoğu aluminyum.
Demir olan kısımlar : bulkhead denilen ön panel yani dreksiyon pedallar göstergelerın oldugu kısım yanı oturunca onunüzde kalan kısım komple demır , aynı tarafta bulunan ıkı kapının arasındakı direk ve bu diregın alt kısmından öne arkaya giden profiller demir , 5 kapının ve kaputun dış yüzeyleri aluminyum fakat iç tarafında kalan iskeletleri demir. radyatörün takılı olduğu önden bakınca iki çamurlugun arasında kalan ön panel demir. Son olarak alt şase demir.
bunun dışında aracın dışından baktığınızda gördüğünüz her şey alumınyum (panjurun takılı oldugu ön panel hariç), araca oturunca ayagınızı bastıgınız butun taban alumınyum, tavan alumınyum.
Sökerken beni çileden çıkaran tek şey bütün civatalarının önlü arkalı tutulması gerekiyor.Binek olarak kullandığımız zamane araçları gibi tek anahtarla sökemiyoruz mutlaka civatanın başını da somonu da ayrı ayrı anahtarla tutmak gerek ve elinizde sadece iki adet 11 numara kombine anahtar var ise bütün kaportayı tek başınıza parçalarına ayırabilirsiniz