1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan Sentinel Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 214
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 47,930
Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

suyabatmaz' Alıntı:
Teşekkür ederim arkadaşlar, cümlemize.

Lastik ebadı değişeceği zaman, büyük ebatta çamurluklara sürtüyor. Kenarları almak gerek. Birde çok büyük lastik takılacak ise spacer şart oluyor.
Bu araçta hidrolik direksiyon yok, hiç gerek duymuyorum.
Ben de orjinal jant ve lastik ebadı taraftarıyım ama büyük lastikte ayrı bir güzel duruyor Series'de ;D

Ben en fazla 7.50 ye geçerim sanırım....

Barış jantları beyaza boyatma 5 beygir artırıyormuş
hoş bizim beygirler sütçü beygiri ama olsun:smiley:
 

Etiketler
Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

:D :D :D :D

Benim araçta: 92 model Defender110'dan çıkma 2.5 düz dizel motor var, ruhsata işlenmiş ;) Tarfikte bazen, bazı sürücüleri üzüyorum ( Uzun mesafede tekrar 80km/h'ye düşüyorum tabi :smiley:)
Özellikle siyah jantlar Fırat. Kumho KL71 fiyatlarını araştırmanı tavsiye derim. Bence güzel ve ucuz bir lastik.
 


Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

Oktay'ın lastikler de süper
benimkiler leylek bacağı gibi:smiley:
ama arazide, özellikle karda çok iyi gidiyor
 

Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli


Yok yok olur mu öyle leylek bacağı falan ;D ;D ;D Orjinal ebadın yerini hiçbir ölçü tutamaz. Senin lastikler bu hali ile gayet güzel görünüyorlar. Lastik ebadı tamamen kişisel tercih.
Ben artık orjinal ebat lastiğe geçemem çünkü çamurlukları kestim ;D

Ayrıca, ince lastıklerin kardaki performansları tartışılmaz gerçekten.
 



Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

benim lastikler 32'' 11,5 R15 lastikler bitsin 35'' takacagım....şuan ben bu lastiklerle elektironik ateşleme yaprıktan sonra düz yolda 140km hıza ulaşıyorum....virajlarda seri4x4 te iken binek araçlar yanıma bile yaklaşamıyor....
 


Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

okitay' Alıntı:
fırat bu arada dört tekeride diske çevirdim . ;D
net fotoları sonra paylaşacagım....

IMG_3043.jpg
 


Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

Oktay bu arabalar için lego gibi diyorlar ya...
sen o kısmını biraz abarttın:smiley:

140 nedir ya:smiley:

Elektronik ateşlemeyi kitle mi yaptın?
Dışardan mı getirttin?
 



Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

Sentinel' Alıntı:
Oktay bu arabalar için lego gibi diyorlar ya...
sen o kısmını biraz abarttın:smiley:

140 nedir ya:smiley:

Elektronik ateşlemeyi kitle mi yaptın?
Dışardan mı getirttin?
yerli tofaş distüribütörü uydurdum daha önce defenderlere taktıklarını duymuştum bende denedim çok güzel oldu.... ;)

IMG_3033.jpg
 

Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

Tavsiye eder misin? Yaptırayım mı?
Zor iş mi?

Yakıt ve çekişe etkisi çokmuş
 

Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

Sentinel' Alıntı:
Tavsiye eder misin? Yaptırayım mı?
Zor iş mi?

Yakıt ve çekişe etkisi çokmuş
biraz ugraştırıyor yapan varsa kesinlikle tafsiye ederim 3 cü vitesle yerinden kalkarsın yakıt çok fark ediyor ;) atak ve az yakan bir series düşünsene
 

Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

okitay' Alıntı:
biraz ugraştırıyor yapan varsa kesinlikle tafsiye ederim 3 cü vitesle yerinden kalkarsın yakıt çok fark ediyor ;) atak ve az yakan bir series düşünsene

Araştırayım biraz...
Kitlere de bir bakayım. Orjinal distribütöre takılabiliyordu sanırım
Tofaş dist. kullanmanın maliyeti nedir?

Çok iyi olur eğer halledebilirsem.
 

Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

Hadi distribitör hallolur da Oktay abi :smiley:

Disk freni nasıl yaptın :smiley: hem de 4 disk

Ayrıntı istiyorz abi

Çıkan anadol westinghouse na talibim, bendekinde sıkıntı var sanırım, motor kapalıyken de açıkken de aynı sertlikte frenler :D
 



Ynt: 1974 Land Rover Series 3 / 88' - 2.25 Benzinli

Sentinel' Alıntı:
Araştırayım biraz...
Kitlere de bir bakayım. Orjinal distribütöre takılabiliyordu sanırım
Tofaş dist. kullanmanın maliyeti nedir?

Çok iyi olur eğer halledebilirsem.

Büyük bobin kullanmayacaksak pek farkını görür müyüz bilemiyorum abi.. Rölantide düzgünsüzlüğü alıyor diyorlar. Elektronik ateşleme farkını yüksek devirlerde bariz belli ediyormuş, lakin bizim araçlar düşük devirli 2000 3000 arası gidiyoruz. Ben de çok araştırmıştım. Britpartın dönüşüm kiti var lucas 4d için, benim distribitörüm düzgün çalışıyor ama istersen getirebilirz dönüşüm kitini ingiltereden, hem tornacı vs tofaş distribitörü uğraşmamış oluruz
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,774
Mesajlar
1,523,697
Kayıtlı Üye Sayımız
166,594
Kaydolan Son Üyemiz
SEMİHFİDAN33

SON KONULAR



Geri
Üst