Teşekkürler, ama hellaları yeni aracımda da kullanacağım, sizinde aracınızın en güzellerinden biri olacağından eminim kazasız belasız kullanın inşallahmirali' Alıntı:üzüldüm aracınızı satmanıza açıkca söylemek gerekirse aracınız ilham kaynağım diyebilirdim:=)
eğer tavan daki hellalar duruyosa müşterisi olabilirim..
darkmajesty' Alıntı:alt koruma bu şekilde yapılması koruma için avataj ama aracın ağırlığı ve ısınması için dezavantaj olduğunu düşünüyorum. ki avustralya ve amerika sitelerindeki alt korumaların tamamı delikli ve motorun hava almasını sağlıyor. diğer yandan alimuyum alaşım olması nedeniyle de burada kullanılan skid plate ağırlığı fazla değil. birde aracın tamamının değilde gerekli olan yerlerin korunması daha mantıklı olur diye düşünüyorum..
Vecihi' Alıntı:Teşekkürler, ama hellaları yeni aracımda da kullanacağım, sizinde aracınızın en güzellerinden biri olacağından eminim kazasız belasız kullanın inşallah
Alt muhafaza sikinti çikaraçaktir. Hiç yoktan para delikli olsaydi. Ayrica çamur geçişlerinde içine dolacak suyla beraber çamur ilerde bayagi bir agirlik yapacaktir.
Önceki değerleri yok. lpg kitini yeni taktırdığım için tam bir ölçüm yapamadım ama değerler oluşunca ne kadar yaktığını bildiririm.mdilek' Alıntı:Bu port bagaj ve sis farları yakıtı nekadar arttırdı?
Keşke sert alüminyumdan yapsaydınız 25 kiloyu geçmez hemde pas olayını çözmüş olurdunuz...mdilek' Alıntı:ben aracıma 5 mm sac tan tam arka difransiyele kadar kapattım. yakşalık 80 kg ağırlığında. Su geçişleri henüz yapmadım. Bakalım sonuçta ne olacak.