nkurtkaya
One life, live it!
- Mesajlar
- 2,854
- Tepkime Puanı
- 113
Ynt: Yeni G.Vitara'ya Off-road için Neler Yapılmalı?
Cheokee'ler de şasesiz (daha doğrusu monokok şase), VX80'lerin de diff kilitlri elektrik kontrollü.
Ben GV arazi ve off-road içinen uygun açtır demiyorum, off-road için kendi GV'mi modifiye etmememin başlıca sebebi vinç tamponu, yükseltme ve diff kilit için dünyada çok fazla yapılmış uygulama ve seçenek olmaması. Bu sebeple Defender'ımı sattıktan sonra yine Defender arıyorum. GV'yi de oğlumla kampa gitmekten öte düşünmüyorum.
Yine de genel olarak 2. nesil GV "araziye uygun değildir" fikrine katılmıyorum, uğraşılırsa GV ile off-road yapılır.
Cheokee'ler de şasesiz (daha doğrusu monokok şase), VX80'lerin de diff kilitlri elektrik kontrollü.
Ben GV arazi ve off-road içinen uygun açtır demiyorum, off-road için kendi GV'mi modifiye etmememin başlıca sebebi vinç tamponu, yükseltme ve diff kilit için dünyada çok fazla yapılmış uygulama ve seçenek olmaması. Bu sebeple Defender'ımı sattıktan sonra yine Defender arıyorum. GV'yi de oğlumla kampa gitmekten öte düşünmüyorum.
Yine de genel olarak 2. nesil GV "araziye uygun değildir" fikrine katılmıyorum, uğraşılırsa GV ile off-road yapılır.