KJ de başıma geleni yazıyorum. hava 36 dereceydi. 50 km kadar 35 dk lık sabit hızla sürüşten sonra park ettim. bir şıkırtı geliyor, araçtan indim buhar çıkıyor, göstergeye baktım ortada normal. scangauge ile baktım 102 derece gösteriyor. aracın altına su aktı. araç soğuyunca hortumlara baktım problem yok. kaçak yok. ertesi gün sorun tekrar etmedi. genleşme tankı kapağını kontrol ettim birikim vardı lasitğinde ve olması gereken kadar basmıyordu. maket bıçağı ile temizlesemde fark etmedi. ufak ufak genleşme tankından su atttı ertesi günlerde. demekki kaçıran bir düdüklü tencere gibi su olması gerekenden daha çabuk kaynayıp genleşme tankı kapağından dışarı gidiyordu. kapağı değiştirdim problem çözüldü. yeni kapak bariz şekilde iyi basıyor ve dönerken lastiğini sıkıştırıp tam kapatıyor.
bildiğiniz üzere basınç altında su geç kaynar bu şekilde 105 derecede bile motor genleşip su atmıyor.
17lb olacak kapak. orijinal alın. başınız ağrımasın 105 tl ye aldım. mopar marka.
bildiğiniz üzere basınç altında su geç kaynar bu şekilde 105 derecede bile motor genleşip su atmıyor.
17lb olacak kapak. orijinal alın. başınız ağrımasın 105 tl ye aldım. mopar marka.