Wj Kasa 3.1 Td 2.7 Ve 4.7

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan FMSSSS Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 205
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 31,626
VALLA 4-500 km lerde olup lpg ile kullanılanları var aliminyum motor olduğu için lpg li alınacak ise silindir contalarına falan iyice baktırın dedi bazı arkadaşlar.
yakıt ve vergi olarakta 4.0 lar iyi gibi geliyor ama dediğim gibi hiç bilmediğim bir gurup.yıllardır alfa romeo kullanıyorum büyük araca geçmek için niyetlendim bu aralar artık aile genişledi birazda
 

Etiketler
motor
araç büyük doğru ama bakım maliyetleri jeep e göre nasıl iyi araştırmak lazım. jeep yan sanayide çok seçenekleri olan bir marka. ebay de ise orijinal parçaları var ve getirilebiliyor.
 

haklısınız
galiba tekrar amerikana döneceğim.iyi bir 4.7 bulmaya çalışacağım artık.p38 in zemini çok oynak geldi bana çünkü birde büyük araçta ilk tercih olmamalı anladığım kadarı ile arazi araçlarında biraz bişeyler öğrendikten sonra belki alınır
teşekkürler
 

sorento filan bakılabilir. marka takıntısı yok ise. çok düzgün ve uygun fiyatlı araçlar var.
 

evet baktımda 2005 ve sonrası olmalı deniyor kilit dif falan o seneden sonra konmuş çünki.
öncekilerin arkası baya kayıyormuş çizgisinden diyorlar
 




bence 140 hp olan modellerde olur. mesele araca uygun bir sürüş sitili sergilemek.
 






tamam sarfiyatta teknololijede yeni ama bi 4.7 nin ne görüntüsünü nee sesini tutmuyor
geçen hafta 2005 e baktım bide indim 4.7 yi sürdüm başka bir dünya
jeep varsa alternatif,gerisi çok zor gibi geliyor
 

tabii bu benim görüşüm sakın kia cı arkadaşlar alınmasın
herkesin 4x4 beklentinsi farklıdır ve görüşlere saygı duyulmalıdır diyorum
 

Sorento,Tuscon vs bunlar yerden yüksek arabalar sadece crossover gibi diyebiliriz. Range,Jeep ise gerçek arazi aracı çok fark var aralarında ama tabi sürekli asfaltta kullanılacaksa da crossover tarzı araç almak daha mantıklı. Eğer Jeep,Range gibi araçları sürüş hissini istiyorum derseniz eski kasa Hyundai Santa Fe lere bakın bir de derim.Amerikan havası vardır onlarda da.

RR P38,4.7 Jeep olayına gelince ikisi de iyi araçtır,4.7 yürütme maliyetleri daha düşük,daha az yakar,daha az sorun çıkartır bunda biraz da piyasadaki çoğu RR P38 kilometresinin aslında çok yüksek olması da etkili (çoğu km düşürmüş oluyor ) tabi ben 4.6 ya göre konuşuyorum 4.0'lar hakkında bilgim yok. Temizini bulursanız ikisi de olur ama ben olsam 4.7 Jeep alırdım.
 


Galiba 4,7 yi bulana kadar bekleyeceğim haklısınız yürüme maliyeti ve parça servis ulaşılabilirliği daha sorunsuz fikri ağır basmaya başladı sanki